Vallemaggia Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Rustico Camblée Beoordelingsscore: 7,5

“Locatie is erg mooi en rustig. Inrichting wel wat gedateerd, maar in principe is er alles wat je nodig hebt. Wij hebben erg genoten om voor het haardvuur te zitten. Mocht je er gebruik van willen maken, er is een bushalte voor de deur. Vriendelijk ontvangst (ging beetje met horten en stoten vanwege taalbarrière). Houdt er voor betaling wel rekening mee dat dit contant dient te gebeuren bij aankomst. ”

• Camping Piccolo Paradiso Beoordelingsscore: 7,5

“Mooie camping aan een prachtig riviertje. Prima uitvalsbasis voor een onderbreking van (enkele dagen) de lange reis naar toscane”

• Casa Ambica Beoordelingsscore: 9,2

“Schoon en goed ontbijt, biologische en streekproducten.”

• Al Fiume Beoordelingsscore: 9,2

“De supervriendelijke gastvrouw, het bijzondere strandje en een geweldig ontbijt!”

• Charme Hotel Barbatè Beoordelingsscore: 8,3

“Hotel was erg netjes en schoon. Kamers zijn wel wat kleiner dan ze op de foto's doen vermoeden. Was voor ons geen probleem gezien we op doorreis waren. Vriendelijke eigenaresse welke zorgde voor een welkomsdrankje en gratis tickets voor de trein naar het centrum van Locarno. Genoeg eetgelegenheden in Locarno (denk wel aan de Zwitserse prijzen). Verder prima ontbijt met genoeg keuze.”

• Al Fiume Beoordelingsscore: 8,8

“Het ontbijt was fantastisch Omgeving is erg mooi In de omgeving lekker gegeten maar wel wat prijzig, maar het is Zwitserland natuurlijk Wij gaan zeker nog eens terug.”

• Locanda Villa d' Epoca Beoordelingsscore: 7,1

“Vriendelijk personeel. Ontbijt was prima.”

De 5 beste hotels in: Vallemaggia

gebaseerd op 931 hotelbeoordelingen op Booking.com