Valtellina Ekte anmeldelser av ferieboliger skrevet av ekte gjester

• Albergo Meublè Stelvio Poeng fra gjester: 6,7

«Sentrumsnært og hyggelig betjening»

• Hotel Piccolo Tibet Poeng fra gjester: 9,2

«Super Lage. Sehr nettes Personal. »

• Eden Hotel Poeng fra gjester: 10,0

«Størrelsen på rommet og dusjen»

• Hotel Arisch Poeng fra gjester: 10,0

«Hyggelig betjening på hotellet, turens råeste bad 😊 flott sted»

• Hotel Cristallo Poeng fra gjester: 10,0

«Hyggelig personale. Fikk god informasjon om regionen. God frokost og gode senger.»

• Hotel Interalpen Poeng fra gjester: 9,2

«Utrolig service minnes personale. Fikk gratis nistepakke til turen vår, da vi spurte om det var mulig å smøre med litt mat fra frokosten. God frokost, hvor de lagde eggerøre, omelett, pannekaker etc hvis du ville bestille det i tillegg til det som var på bufeet, som de serverte ved bordet. God kaffe. Deilig innendørs badeavdeling med lite svømmebasseng, sauna, steambad og boblebad. Kostnadsfri bruk for gjester.»

• Bait de Angial Poeng fra gjester: 8,8

«For et sjarmerende sted. Damen som tok i mot oss kunne kun italiensk, men med litt gestikulering og kroppsspråk var dette ikke noe problem. Stedet ligger øde til. Så vi valgt å spise middag på hotellet. Styr unna husets hvitvin, men ellers var det supert! Vi fikk også servert en liten aperitiff før middagen. God mat til veldig god pris :-) Frokosten var også meget god. Bedre enn mange av de store hotellene vi hadde vært på tidligere. Rommene var fine med et flott bad. Siden det lå så øde var det helt stille der om natten.»

• Hotel La Meridiana Poeng fra gjester: 6,2

«Satte pris på at personalet ringte og opplyste om at rommet var lite da jeg bestilte. Beliggenheten er perfekt.»

• Hotel Conradi Poeng fra gjester: 9,5

«Grei beliggenhet i gangavstand fra jernbanestasjonen. Hyggelig betjening og bra rom. Fin frokost.»

• Rifugio "Mai Tardi" Poeng fra gjester: 9,2

«Wahnsinnslage mitten in den Bergen, sehr freundlichen und aufmerksam, einfache Ausstattung alles sauber und gepflegt»

De 30 beste ferieboligene i Valtellina

basert på 21 861 omtaler av ferieboliger på Booking.com