Vancouver, Coast and Mountains Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Ramada by Wyndham Vancouver Downtown Beoordelingsscore: 7,5

“Dicht in het centrum. Vlakbij hop on hop off bus. Genoeg eettentjes in de buurt.”

• Skagit Motel Beoordelingsscore: 6,7

“Hadden veel ruimte in de familiekamer. Prima locatie op doorreis.”

• Summit Lodge Boutique Hotel Whistler Beoordelingsscore: 9,2

“Comfort van de kamer, kleuren op de muur, kitchenette, tv boven open haard”

• Pinnacle Hotel Whistler Beoordelingsscore: 9,6

“Wij hadden gekozen voor een luxere kamer waarbij er een super fijn groot bubbelbad in de slaapkamer stond. Daarnaast hadden we twee heerlijke twee persoonsbedden. De kamer keek uit op de bergen en had een Frans balkon. In de keuken was alles aanwezig wat we nodig hadden, inclusief goede koffie (Starbucks cups). Verder ligt het hotel op een goede locatie en beschikt het over een buitenzwembad en een hottub. Doorda wij hier in oktober verbleven, lagen de prijzen laag en was de prijs kwaliteit verhouding voor ons uitstekend. Ik kan mij voorstellen dat dit in de drukste periode anders kan liggen. ”

• Days Inn by Wyndham Vancouver Metro Beoordelingsscore: 5,4

“De vriendelijkheid van het personeel.”

• The Sylvia Hotel Beoordelingsscore: 7,1

“Een geweldige locatie vlakbij het strand en het centrum. Personeel was heel behulpzaam.”

• Ramada Limited Beoordelingsscore: 8,3

“Weet niet meer of ik een ontbijt had omdat ik in heel veel verschillende Hotels ben geweest. Ik keek uit op struiken wat ik prettig vond. Het was een rustig Hotel en ik heb erg goed geslapen die eerste nacht na een vlucht van 10 uur.”

• Pemberton Hotel (Motel) Beoordelingsscore: 7,9

“Prima kamer. Goede locatie. De Blackbird Bakery tegenover het motel was fantastisch, eindelijk heerlijke cappuccino's en de heerlijkste broodjes en muffins.”

• Ramada Limited Downtown Vancouver Beoordelingsscore: 8,8

“Heerlijk bed Vriendelijk personeel Airco Koffiemachine Ijs en snacks ter beschikking Hotel heel goed gelegen en makkellijk bereikbaar”

• Aava Whistler Hotel Beoordelingsscore: 7,5

“Op loopafstand van het centrum. Parkeergarage (tegen betaling) beschikbaar. Mogelijkheid om zelf je kleding te wassen in de Laundry room.”

De 30 beste hotels in: Vancouver, Coast and Mountains

gebaseerd op 156.295 hotelbeoordelingen op Booking.com