Vancouver Island Ekte anmeldelser av B&B og vertshus skrevet av ekte gjester

• The Bedford Regency Hotel Poeng fra gjester: 7,9

«Beliggenhet i Downtown er fantastisk.»

• Ukee Peninsula Motel Poeng fra gjester: 9,2

«Meget hyggelig personalet som ga gode råd til hvor vi burde dra og hva vi kunne se. Romslig utendørs parkering. Rask og stabil nett tilgang. Komfortabelt rom.»

• «Flott beliggenhet, meget god restaurant i forkant av hotellet, med nydelig utsikt og god mat. Fint svømmebasseng, oppvarmet»

• Painter's Lodge Poeng fra gjester: 8,3

«Le calme, le bord de mer, La pêche en mer»

• Huntingdon Manor Hotel Poeng fra gjester: 8,3

«Hyggelig betjening.»

• Oak Bay Beach Hotel Poeng fra gjester: 9,2

«Herlig luksuriøst hotell i engelsk stil! Visstnok bygget i 2012, men så godt vedlikeholdt at man kunne trodd det var splitter nytt. Kjempestort bad og "peis" på rommet er blant de positive detaljene. Masse tykke håndkleder og badekåper/slippers. Oppvarmet utendørs svømmebasseng (over 30 grader C, tipper jeg) med mineraler. Veldig bra poolbar - godt utvalg av drinker og god mat. Vakker hage med nydelig utsikt over sjøen og muligheter for å se hval, delfiner og andre dyr. Jeg så flere oter på morgenen.»

• Mayfair Motel Poeng fra gjester: 8,8

«Stort, luftig og rent rom. Buss like ved, men ikke noe problem å gå inn til sentrum. Resepsjonisten var god på informasjon og den ene dagen gikk vi en hyggelig tur inn til sentrum.»

• Canadian Princess Lodge & Marina Poeng fra gjester: 8,3

«Beliggenheten»

• The Craigmyle Poeng fra gjester: 9,2

«Fin og personlig atmosfære»

• Best Western PLUS Inner Harbour Hotel Poeng fra gjester: 8,3

«Flott rom og god seng. Rent. Hyggelig betjening i alle avdelinger. Bra beliggenhet til sentrum og severdigheter.»

De 30 beste bed-and-breakfastene og vertshusene i Vancouver Island

basert på 15 211 omtaler av bed-and-breakfast og vertshus på Booking.com