Vest-Agder Geverifieerde vakantiewoningbeoordelingen door echte gasten

• Yess! Hotel Beoordelingsscore: 7,9

“Uitstekende locatie als je met de ferry gaat. Genoeg eetgelegenheid in de buurt. ”

• Farsund Resort Beoordelingsscore: 10,0

“prachtige locatie”

• Eiken Hotell og Feriesenter Beoordelingsscore: 9,2

“Volop in de natuur te Noorwegen, ideaal voor wie rust, natuur en Noorse fjorden wil! Hotel/appartementen met alle comfort vlak aan een prachtig meer. De weg ernaar toe is een waar genot voor de ogen. Ons ruim duplex appartement was van alle comfort voorzien en voldeed aan al onze verwachtingen. Wie houdt van shoppen, veel volk en massatoerisme heeft hier echter niets verloren noch te zoeken. Maar wie een mooie plaats zoekt, ideaal om te varen op een prachtig meer en van de natuur houdt moet hier zijn!”

• Molandstveit Beoordelingsscore: 10,0

“Wij hebben genoten van onze vakantie in Molandstveit! Een juweeltje midden in de natuur. Heel mooi ingericht en wat een rust! Alleen het geluid van een beekje in de buurt! En we hadden ook geluk met het weer, zonnig en warm tot diep in de avond. Ja, dit is echt een plek om op te laden en van de natuur te genieten. En voor wie een Noorse stad wil leren kennen, het mooie Mandal ligt dichtij en prachtig aan zee. Warm aanbvoelen!!!”

• Rosfjord Strandhotel Beoordelingsscore: 6,2

“Uitgebreid en goed ontbijt”

• Guse gård Beoordelingsscore: 9,2

“Het vakantiehuis was heel modern, volledig aangekleed en ingericht tot in de kleinste details. Alles wat je zou kunnen nodig hebben was voorzien. Prachtige uitgeruste keuken en enorme badkamer. De kinderen vonden het heel leuk om bij de diertjes te gaan kijken.”

• Greenvale Apartment Beoordelingsscore: 9,6

“Mooi en zeer ruim appartement, van alle gemakken voorzien. Ruime badkamer met douche. Zelfs wasmachine aanwezig. Bankbed in de woonkamer. Gastvrouw zeer aardig, behulpzaam en gastvrij. Aanrader, locatie handig voor of na bootreis Kristiansand (25 min. met auto)”

• Sirdal Høyfjellshotell Beoordelingsscore: 8,8

“De locatie van het hotel in het prachtige landschap is waanzinnig”

• Scandic Kristiansand Bystranda Beoordelingsscore: 7,5

“ontbijt was erg uitgebreid, ligging prima!”

• Budget Hotel Kristiansand Beoordelingsscore: 7,1

“Het geheel beviel wel. Heb alleen geen personeel gezien. Maar dat schijnt normaal te zijn. Kreeg via een sms een code voor de deur bij de receptie en voor een kluisje waar de kamersleutel in zat. De locatie beviel me het meest. Dicht bij het centrum van Kristiansand en bij het bus station.”

De 30 beste vakantiewoningen in: Vest-Agder

gebaseerd op 3.465 vakantiewoningbeoordelingen op Booking.com