Westfjorden Geverifieerde B&B- en herbergbeoordelingen door echte gasten

• Breidavík Guesthouse Beoordelingsscore: 9,6

“De uitzonderlijke ligging vlak aan het strand op het einde van de bewoonde wereld De vriendelijkheid van uitbaters en personeel. De uitstekende keuken De rust”

• Steinhúsið Beoordelingsscore: 7,1

“Sfeer van het huis. ”

• Fisherman Hotel Westfjords Beoordelingsscore: 7,5

“Lekker ontbijt, de zalm was geweldig!”

• Guesthouse Kirkjubol in Bjarnardalur Beoordelingsscore: 9,2

“De prachtige, rustige ligging en de gezellige woonkamer met gratis koffie en thee. De vriendelijke, jonge gastvrouw deed haar uiterste best.”

• Fosshotel Westfjords Beoordelingsscore: 8,8

“De centrale en rustige ligging. De vriendelijkheid van de medewerkers en de accurate behandeling van de afrekening door de medewerkers aan de receptie.”

• Bjarkarholt Guesthouse Beoordelingsscore: 8,8

“Geweldig gastvrije host ! Leuke kamer, gezellige zitplaats, volledige keuken”

• Finna Hótel Guesthouse Beoordelingsscore: 8,3

“Ongevraagd en kostenloos kregen we een ruimere kamer aangeboden, gewoon omdat die nog beschikbaar was en ons meer comfort bood.”

• Hótel Laugarhóll Beoordelingsscore: 8,3

“De tweepersoonskamer (met gedeelde faciliteiten) was vrij ruim en had een eigen wastafel. Het restaurant - hoewel aan de prijzige kant - bood een heerlijk diner. Ontbijt was vrij uitgebreid en ook goed. Absoluut hoogtepunt was het zwembad met hotpot naast de deur. Het personeel is vriendelijk en was ook zo aardig om wat etenswaren en koelelementen die wij mee hadden gekoeld te houden tijdens ons verblijf.”

• Hótel Djúpavík Beoordelingsscore: 7,0

“Goed en vriendelijk personeel, eten was goed.”

• Miðjanes Reykhólahrepp Beoordelingsscore: 9,6

“Uitzicht vanaf de woonkamer is fantastisch. Comfortabele kamer en grote woonkamers. Ruime keuken. Heerlijk rustig en waterval in de achtertuin.”

De 10 beste B&B's en herbergen in: Westfjorden

gebaseerd op 4.319 B&B- en herbergbeoordelingen op Booking.com