Vestjylland Geverifieerde vakantiewoningbeoordelingen door echte gasten

• Danhostel Rømø Beoordelingsscore: 8,3

“We kwamen erg laat aan en ze hadden daarom de bedden voor ons opgemaakt en handdoeken klaargelegd. Erg fijn!”

• Hjerting Badehotel Beoordelingsscore: 7,1

“Sfeer”

• Cabinn Esbjerg Beoordelingsscore: 5,0

“Bed lag lekker en een goed kussen”

• Hotel Jernbanegade Beoordelingsscore: 10,0

“Dit is bij uitstek het warmste ontvangst wat ik ooit heb meegemaakt. Zeer vriendelijk personeel!! De uitbater is de hele dag voorzien van een oprechte glimlach en stelt alles in werking om het zijn gasten naar de zin te maken. Dit maak je weinig meer mee tegenwoordig. Zeer uitgebreid ontbijt, uitmuntend schone en nette kamer. Ik kom hier zeker terug.”

• Danhostel Ribe Beoordelingsscore: 8,3

“Ontbijt”

• Hotel Dagmar Beoordelingsscore: 6,7

“Mooie kamers op een mooie lokatie.”

• Holiday home Koubjerg H- 2436 Beoordelingsscore: 8,3

“Complete vakantiewoning met sauna en flink grasoppervlak eromheen met soms een haas of bijna een ree erop.”

• Hotel Svanen Grindsted Beoordelingsscore: 8,5

“Ruime keus bij ontbijt buffet. We lagen met vier personen in 1 kamer, waarvan 2 kinderen van 7 en 8 jaar oud. Zij sliepen op een bedbank en sliepen allebei goed. Badkamer is ruim met douche met deuren. Waterkoker op de kamer vinden wij altijd prettig. Lekker dichtbij Legoland. Daarom sliepen we hier 2 nachten.”

• Hotel Falken Beoordelingsscore: 7,1

“Het was een goede accommodatie. De mensen waren vriendelijk, Het ontbijt en diner was voortreffelijk.”

• Best Western Royal Holstebro Beoordelingsscore: 7,5

“Prima accommodatie van prijs kwalitet”

De 30 beste vakantiewoningen in: Vestjylland

gebaseerd op 7.983 vakantiewoningbeoordelingen op Booking.com