Veszprem Geverifieerde B&B- en herbergbeoordelingen door echte gasten

• Hasik Hotel Beoordelingsscore: 8,3

“Eten en de kamer waren goed. ”

• Tihany Yacht Club Beoordelingsscore: 5,8

“De ligging”

• Adler Hotel & Wellness Beoordelingsscore: 7,9

“Gratis fietsen”

• Hotel Tihany Átrium Beoordelingsscore: 6,7

“Het hotel heeft een mooie ligging direct aan het meer. Daarnaast verzorgt het een prima ontbijt met genoeg keuze. De kamers zijn ook mooi ruim, wij hadden geluk met een balkon. De algemene ruimte leent zich goed om 's avonds nog wat te drinken en in ons geval een spelletje te spelen.”

• Hotel Margareta Beoordelingsscore: 7,1

“Kamers waren ruim, heerlijke badkamer met inloopdouche, ontbijt voldoende.”

• Anna Grand Hotel Wine & Vital Beoordelingsscore: 7,5

“Alles ok. Het diner in buffetvorm was matig.”

• Akadémia Hotel Beoordelingsscore: 8,8

“Het ontbijt was super! Het personeel was heel vriendelijk. Spraken Duits en Engels. Kortom een super verblijf!”

• Hotel Historia Malomkert Beoordelingsscore: 7,1

“Comfortabele kamer en prachtig uitzicht”

• Hunguest Hotel Bál Resort Beoordelingsscore: 9,6

“het ontbijt was heerlijk alles erop en eraan, en het avond eten ook,de bar gezellig en vriendelijk personeel,dit is een aanrader grts”

• Hotel Astoria Beoordelingsscore: 4,6

“De ligging en locatie van hotel Astoria Ons ongenoegen bij terugkomst kenbaar gemaakt bij Booking.com. en de communicatie met Booking is prima verlopen. Booking heeft de accommodatie gesproken en zij herkenden zich niet in ons verhaal en foto's ??? Booking heeft ons een klein voorstel gedaan en vonden wij een prima oplossing. wij waren niet op geld of iets anders uit, maar willen onze ervaring delen, en dat stelde Booking zeer op prijs”

De 30 beste B&B's en herbergen in: Veszprem

gebaseerd op 17.780 B&B- en herbergbeoordelingen op Booking.com