Vientiane Geverifieerde B&B- en herbergbeoordelingen door echte gasten

• Mini S Hotel Beoordelingsscore: 9,6

“Een mooi nieuw hotel met vriendelijk personeel! Elke dag schone handdoeken, nieuw water en nieuwe badschuimpjes!”

• Lani's House by the Ponds Beoordelingsscore: 7,1

“De locatie.”

• PVO Hostel Beoordelingsscore: 6,7

“Goede bedden, schone kamers en badkamers.”

• Bloom Boutique Hotel & Cafe Beoordelingsscore: 9,6

“Mooie, ruime, comfortabele, goed ingerichte kamer in koloniale stijl. Bij aankomst bleek dat wij een upgrade van onze kamer hadden gekregen. Zeer uitgebreide ontbijtkeuze, mooie ontbijtruimte.”

• Barn1920s Hostel Beoordelingsscore: 10,0

“Het hostel is in jaren 1920 stijl, het is erg leuk ingericht en de kleding van het personeel is er op afgestemd. Het is een heel schoon hostel en ze hebben gordijntjes voor het bed. Ook is er genoeg ruimte om je spullen op te bergen. Het personeel is fantastisch, ze zijn zeer vriendelijk en een aantal spreken erg goed Engels. Ik heb echt genoten van mijn verblijf in dit hostel.”

• VKS Hotel Beoordelingsscore: 5,8

“De prijs.”

• Vientiane Star Hotel Beoordelingsscore: 7,5

“Prima kamer met gedeelde badkamer. Niet meer niet minder. Ontbijt is lekker. ”

• Avalon Residence Beoordelingsscore: 10,0

“Het is schoon, goed ontbijt en fijne locatie”

• New Usouk Boutique Hotel Beoordelingsscore: 5,4

“Prima lokatie. Vriendelijk personeel. Goed bed.”

• Family Boutique Hotel Beoordelingsscore: 7,9

“IK heb een kamer verwisseld naar een grote kamer met Balkon ,mooi ruim en schoon zeer goed De kleine kamer zat geen raam in (geen zicht naar buiten),wij voelden ons een beetje op gesloten hoewel zeer schoon Alle mede werking door het personeel”

De 15 beste B&B's en herbergen in: Vientiane

gebaseerd op 4.243 B&B- en herbergbeoordelingen op Booking.com