2. Hotellrecensioner FRA
  3. Hotellrecensioner FRA
Vienne Verifierade recensioner av B&B och värdshus från riktiga gäster

• ”Charmigt, familjärt boende i gammaldags stil ute på landsbygden. Stort rum. Bra frukost.”

• La Galuche Gästbetyg: 10

”Värdparet, husdjuren, den gemensamma middagen och gästvänligheten”

• L'étape de Loudun Gästbetyg: 9

”2-rumslägenhet med delat kök i 1600-talshus. Säker parkering på låst innergård med dörr in till lägenheten. Vänlig och hjälpsam värdinna.”

• ”Fantastiskt ställe med trevlig och gästfri personal. Fantastisk middag och frukost!”

• MAISON DE CHARME Gästbetyg: 7

”Bra, lantligt läge och privat parkering, det kändes säkert och lugnt. Stora ytor och fin inredning. Gulligt värdpar. Det ger känslan att man bor hemma hos någon snarare än i semesterboende då kök och vardagsrum delas med värdparet.”

• ”Rent, fint, välrenoverat och extremt trevliga medarbetare”

• ”Så underbart ställe och ägarna helt fantastiska. Pga. Sjukdom fick vi ett rum på bottenvåningen och de kom ner med en underbar frukost till oss. Här tar vi in igen när vi bilar genom Frankrike”

• la Rosaliere Gästbetyg: 8

”Mycket charmigt boende i liten fransk by. Oerhört vänlig och serviceinriktad värdinna! God och riklig frukost. Bra och säker parkering på innergård. Vi återvänder gärna!”

• Château de Ternay Gästbetyg: 10

”Ett riktigt slott med en riktig familj och ett väldigt fint läge. Vi kommer igen!”

De 30 bästa B&B-boendena och värdshusen i Vienne

baserat på 15 166 recensioner för B&B-boenden och värdshus på Booking.com