Vinnytsya Geverifieerde vakantiewoningbeoordelingen door echte gasten

• Hotel France Beoordelingsscore: 9,6

“Ligging, beveiligde parkeerplaats.”

• Hotel Villa Venice Beoordelingsscore: 9,6

“Zeer mooie omgebouwde villa ruime kamers”

• Luxor Beoordelingsscore: 7,5

“Zeer vriendelijk personeel. Comfortabel bed. Spotgoedkoop terras (halve liter kvas voor nog geen 30 eurocent). Goedkoop en lekker eten in het restaurant. Thema Luxor is serieus en consequent doorgevoerd. 😆”

• Dvir Litynskiy Beoordelingsscore: 10,0

“Het personeel was heel vriendelijk en behulpzaam, de kamers waren schoon en comfortabel en het eten was er heerlijk.”

• Hotel Villa Venice Beoordelingsscore: 7,9

“Het was zeer rustig op de accommodatie. We konden heerlijk gebruik maken van het buitenzwembad. Personeel was vriendelijk maar spreekt geen Engels. Kamer is zeer ruim en luxe ingericht.”

• Hotel Strike Beoordelingsscore: 9,6

“Omdat we op doorreis waren, wilden we niet ver van de rondweg zitten. Het hotel ligt niet in een pittoreske buurt maar we kregen een uitstekende suggestie voor een leuk restaurant aan het water. Dat was met de taxi betrekkelijk dichtbij. De bediening spreekt uitstekend Engels en was zeer behulpzaam. Alle faciliteiten op de ruime kamer waren prima in orde en zelfs beter dan verwacht. Let op, het hotel is niet heel makkelijk te vinden, het ligt een beetje verstopt achter een winkel/ontspanningscentrum ( geen enkele geluidshinder).”

• Churchill-Inn Beoordelingsscore: 10,0

“Vriendelijke ontvangst, in het Engels!. Behulpzaam personeel. Echt mooie kamer , idem voor de badkamer. Zeer comfortabel. Alles verzorgd tot in de details, zelfs een boek over Winston Churchill is aanwezig. Lekker en stevig ontbijt.”

• Hotel France Beoordelingsscore: 8,3

“Vriendelijk personeel. Koffers werden vanaf de parkeerplaats naar de kamer gebracht v.v. Goed ontbijt.”

• Hotel Villa Venice Beoordelingsscore: 10,0

“Dit is een pareltje. Gelegen buiten het centrum maar door de faciliteiten en de overdadige luxe is dat geen enkel probleem. De kamers zijn fantastisch, de faciliteiten, zwembad indoor en outdoor, sauna, gym, restaurant, terras en het menu het is allemaal top. Het ontvangst altijd hartelijk, de bediening en verzorging boven verwachting en zeer hartelijk en alles is mooi en verzorgd. Na een dag hard werken kom ik telkens terug in een oase van rust. Perfect hotel.”

• Hotel Kardinal Beoordelingsscore: 9,2

“Vinnica”