Virginia Ekte hotellanmeldelser skrevet av ekte gjester

• «Det var store rom og god bevegelse plass. Greit med vaskemuligheter. Og basseng med badevakt. Veldig kjekt sted og litt utfor byen så stille og rolig »

• Hilton Washington Dulles Airport Poeng fra gjester: 10,0

«God service, veldig hyggelig personale, god beliggenhet med super shuttleservice»

• Blue Marlin Motel Poeng fra gjester: 5,4

«Flott beliggenhet»

• Econo Lodge Civic Center Poeng fra gjester: 9,2

«Utrolig hyggelig personale, hjelpsomme, serviceminded - over all forventning - virkelig! Frokosten var selvsagt enkel, menbåde kaffe/te, eple- og appelsinjuice, utvalg av korn, bagels og kaker, syltetøy og ost. Til prisen vi betalte for rommet er vi kjempefornøyd!»

• «Rommet var stort og fint, dog litt merkelig innredet. Sengen var stor, badet var rent og fint med en stor fin dusj. Frokosten var god, og personalet hyggelig. Bra treningsrom. Anbefaler ellers Øl-huset/bryggeriet på tvers av gaten.»

• «Stort rom, ekstremt stort område med stor park, tennisbaner, lekeplasser, stor parkering.»

• The Alexandrian, Autograph Collection Poeng fra gjester: 9,2

«Fine og nokså store rom. Greit bad. Flott område å bo i. Det er rolig og mange små butikker samt restauranger. Litt lengre veg til T-bane. Trygt område å spasere.»

• Wingate by Wyndham Springfield Poeng fra gjester: 6,2

«Stort rum.»

• Red Lion Hotel Rosslyn Iwo Jima Poeng fra gjester: 5,8

«Sengene var gode. 5-10 min gangavstand til t-bane. Hyggelig personell. Rene og fine handduker og sengetøy. Greit hotell for kun å ha et sted å sove. Ingen frokost men gratis te og kaffi i resepsjonen.»

• DoubleTree by Hilton McLean Tysons Poeng fra gjester: 6,2

«Stille og rolig. Reiste før frokost.»

De 30 beste hotellene i Virginia

basert på 273 925 hotellomtaler på Booking.com