Vosges du Nord Geverifieerde B&B- en herbergbeoordelingen door echte gasten

“Het ontbijt”

• Hotel Weiss Beoordelingsscore: 8,8

“het informele karakter”

• Auberge d'Imsthal Beoordelingsscore: 10,0

“Prachtige locatie midden in natuur, leuke kamer met houten\lamellen vloer. Dicht bij diverse wandelroutes. Eten was ook goed. Een aanrader.”

• Hôtel Du Herrenstein Beoordelingsscore: 9,6

“Het hotel lag in een mooi dorp, leuk om in rond te wandelen en in een mooie omgeving (de Elzas). Het hotel was in een oud gebouw, maar was goed gemoderniseerd, maar de mooie oude elementen, zoals bijvoorbeeld de brede trap, zijn bewaard gebleven. We hebben heerlijk gedineerd in de romantische tuin. De kamers waren gezellig en prima. We hebben heerlijk geslapen. Ik heb geen verkeer gehoord, 's nachts. Ook het ontbijt was prima.”

• Aux Deux Clefs Beoordelingsscore: 8,3

“Ontbijt korrekt - Kamer korrekt - Avondmaal, ook alwas het restaurant beperkt, kwaliteitsvol en goede smaak”

• Hotel Au Vieux Moulin Beoordelingsscore: 7,5

“De belangrijkste reden dat we hier af en toe terug blijven komen is het restaurant. Verder zijn er de lokatie, het uitzicht en het vriendelijke personeel. De kamer zijn klein maar netjes en functioneel.”

• Le Relais Des Chateaux Forts Beoordelingsscore: 8,3

“De kamers zijn niet van de modernste, maar zijn netjes, en worden elke dag grondig gekuist. Elke dag verse handdoeken, wat we eigenlijk niet vroegen. Bed was OK. Het ontbijt dat we bij boekte heeft genoeg variatie, zeker geen types " frans ontbijt ". Het restaurant is echt goed, snelle bediening, alles warm en echt goed van kwaliteit. Wordt ook veel bezocht door mensen die hier enkel komen eten. Kom hier zeker nog eens terug!!!”

• La Couronne à Wissembourg Beoordelingsscore: 6,7

“sliepen op 2 de verdiep geen lift”

• Hotel Restaurant Aux Trois Roses Beoordelingsscore: 8,3

“Sfeer was veranderd vergeleken bij 8 jaar geleden. Kamers niet. Douche aanzienlijk verbeterd. Restaurant nu minder " Duits", meer variatie. Ontbijt erg goed. Jammer, dat ontbijt niet in stube was. Toch voor herhaling vatbaar dit hotel.”

• Grand Hotel Filippo Beoordelingsscore: 5,4

“De omgeving is prima.”