1. hovedsiden for hotellanmeldelser
  2. anmeldelser av hoteller i Nederland
  3. anmeldelser av hoteller i Nederland
Vestfrisiske øyer Ekte anmeldelser av ferieboliger skrevet av ekte gjester

• De Pelikaan Texel Poeng fra gjester: 9,6

«Alt bra 👍»

• Hotel de Branding Poeng fra gjester: 9,6

«Her føte vi oss velkommen. Koselig rom, reint og fint. God frokost servert i trivelige omgivelser. Hyggelig bar. Kort vei til stranda. Sykkelutleie til rimelig pris. Varme på rommet. Veldig sentralt. Gode senger. Kommer gjerne tilbake.»

• Van Heeckeren Hotel Poeng fra gjester: 10,0

«Rent, hyggelig,sentralt,super frokost!»

• Fletcher Resort-Hotel Amelander Kaap Poeng fra gjester: 7,5

«Frokost bra, rommet stort»

• Hotel Bornholm Poeng fra gjester: 8,3

«Dette var vårt andre besøk. Vi stortrives på Terschelling og på hotellet. Rommet var stort og ga de to små hundene våre god lekeplass. Sengen var stor og god, og badet hadde rikelig med plass. Frokosten må også fremheves, den hadde et stort utvalg og nær sagt noe for enhver smak. Også hundene hadde adgang til spisesalen.»

• Hotel Molenbos Texel Poeng fra gjester: 9,2

«Vi spiste kun en middag på hotellet. Den var både velsmakende og i passe mengde. Frokosten var næringsrik og passe omfattende.»

• Hotel De Waal Poeng fra gjester: 8,8

«Måten vi ble tatt imot og vist hotellet. Intimt og fint lite hotell med et behagelig personale som bla viste tillit til selvbetjent bar om kvelden. Vi følte litt vi var på besøk hjemme hos...»

• Fletcher Hotel - Restaurant de Cooghen Poeng fra gjester: 10,0

«Vi fikk ta med syklene våre på rommet, heldigvis stort og fint hotellrom. Var på sykkelferie. Flott beliggenhet i enden av gågata.»

• Hotel het Anker van Texel Poeng fra gjester: 7,5

«veldig god og individuell tilberedt frokost»

• Hotel Restaurant de Jong Poeng fra gjester: 10,0

«De familiêre behanneling. As komme jo thús.»

De 30 beste ferieboligene i Vestfrisiske øyer

basert på 15 129 omtaler av ferieboliger på Booking.com