2. Hotelbeoordelingen Nederland
  3. Hotelbeoordelingen Nederland
Walcheren Geverifieerde B&B- en herbergbeoordelingen door echte gasten

• Koffie&kussens Beoordelingsscore: 9

“Wij hadden de zolderkamer. Super leuke sfeervolle kamer.”

• B&B De zilveren reiger Beoordelingsscore: 8

“De enthousiasme waarmee we ontvangen zijn en het heerlijke ontbijt op een geweldige plaats.”

• Le Penseur Beoordelingsscore: 9

“Gunstige ligging in Middelburg Uitgebreid ontbijt”

• B&B De Kloostertuin Beoordelingsscore: 10

“De kamer was mooi. Het ontbijt was heel erg lekker en uitgebreid. Leuk persoonlijk contact.”

• Duinlust Dishoek Beoordelingsscore: 10

“Charmant en kleinschalig op mooie locatie met vriendelijk personeel”

• Logement de Spaerpot Beoordelingsscore: 10

“Wat een prachtige plek in het centrum van Middelburg. Geweldig om in zo'n mooi oud pand te overnachten. Erg mooi hoe de oudheid behouden is en wel alle luxe op de kamers aanwezig is. En dan het uitzicht vanaf onze zolderkamer...”

• NamaStee aan Zee Beoordelingsscore: 8

“De studio was mooi en alles wat je nodig hebt was er. De badkamer was netjes. De ligging is heel centraal.”

• B&B - Brasserie De Lindeboom Beoordelingsscore: 10

“Goede bedden, schone kamers en sanitair. Uitstekend verzorgd met mooie materialen. Wij waren met 8 wielrenners en konden onze fietsen ook goed kwijt. Samenwerking met de brasserie die een andere uitbater heeft loopt goed, je komt er niets tekort.”

• Tuinkamer in Monumentaal pand Beoordelingsscore: 10

“Wij hebben ons enorm welkom gevoeld bij dit verblijf. We konden al eerder op de dag onze bagage in de kamer achterlaten en konden gebruik maken van de keuken zodat we zelf ontbijt konden verzorgen. Daarnaast was het top dat de gastheer ons een kleine rondleiding in Veere wilde geven, wat ons verzoek aan de stad erg speciaal maakte! Dank daarvoor!”

• Guesthouse Groenmarkt Beoordelingsscore: 5

“Henri erg vriendelijk”