Walenmeer Geverifieerde B&B- en herbergbeoordelingen door echte gasten

“Het uitzicht”

• Schwendihaus Beoordelingsscore: 9,6

“Ligging en omgeving ”

• Hotel Churfirsten Beoordelingsscore: 10,0

“Het lag heel centraal met een grote gratis parkeerplaats, terwijl het hele stadje betaalt parkeren is. Grote ruime kamer en nette badkamer en lift aanwezig. Alles loop afstand”

• Chalet Speer Beoordelingsscore: 9,6

“Ruim appartement, prima bedden (waaronder een waterbed), zeer complete inrichting. Mooi gelegen op de berg, mooi uitzicht en vlakbij het dorpscentrum (10 minuten lopen). Eigenaresse Jeannine is erg vriendelijk en behulpzaam.. Wij kwamen pas 's avonds laat aan, dit was geen probleem.”

• Berghotel Obersee Beoordelingsscore: 10,0

“Super locatie. We keren zeker terug”

• Lintharena SGU Beoordelingsscore: 7,9

“Mooie nette kamers, prettige bediening in restaurant.”

• Ochsen Beoordelingsscore: 9,5

“Zeer vriendelijke mensen. Kamers waren proper. Meer heeft een mens niet nodig. Ontbijt was lekker. Avondeten was ongelooflijk lekker. Zij hebben onder hun hotel een Italiaans restaurant. Echt heel lekker!! Aanrader.”

• Heidi-Guesthouse-Amden Sternen Beoordelingsscore: 9,2

“De vriendelijkheid van de gastvrouw, de grootte van de kamer en de omgeving.”

• Hotel Schwert Beoordelingsscore: 9,2

“Geweldige locatie voor wie van rust houd. Kamer zeker in orde, ontbijt voortreffelijk. Vriendelijk personeel.”

• Flyhof Beoordelingsscore: 9,0

“Heel authentiek hotelletje met charmant restaurant. Heel lekker gegeten. Mooie kamer met zicht op de Walensee. De badkamer was prachtig betegeld. In de gang konden we gratis thee, koffie en water nemen.”

De 5 beste B&B's en herbergen in: Walenmeer

gebaseerd op 411 B&B- en herbergbeoordelingen op Booking.com

Bekijk alle accommodaties in de regio:Walenmeer