Yellowstone National Park-West Gate Geverifieerde vakantiewoningbeoordelingen door echte gasten

• Yellowstone Lodge Beoordelingsscore: 6,7

“Proper, grote kamer, vriendelijk personeel”

• Best Western Weston Inn Beoordelingsscore: 8,8

“Ideale uitgangsbasis voor NP + gezellig ontbijt”

• Drift Lodge Beoordelingsscore: 6,7

“Zeer goede ligging t.o.v het yellowstonepark. Ongeveer 20 min met de auto sta je bij de west poort van het park. Wij verbleven in cabine A. Deze is achter op het terrein gelegen en vrij rustig. Geen last gehad van het verkeer (zoals andere gasten wel hadden gezien de recensies). Simpele maar schone cabine. Vrij klein maar wij sliepen er alleen dus wat dat betreft prima! ”

• “Zeer dicht bij de west entree van het yellowstone park”

• “Nieuwe cabin en behulpzaam personeel”

• Kelly Inn West Yellowstone Beoordelingsscore: 7,9

“Leuk dat berenthema in de kamer en ook aan de buitenkant van het hotel is verwerkt. (Beren klimmen omhoog aan de buitenkant van het hotel.)”

• Moose Creek Cabins Beoordelingsscore: 7,5

“Ik vond het een heel charmant hotel. De houten cabins waren klein, maar wel groot genoeg voor twee personen. De stad West Yellowstone is een prima uitvalsbasis voor Yellowstone. Wij hebben ontzettend lekker gegeten in de aanbevolen restaurants!”

• Sleepy Hollow Lodge Beoordelingsscore: 3,3

“Goed gelegen, dicht bij Yellowstone”

• Al's Westward Ho Motel Beoordelingsscore: 7,5

“Net buiten de west gate van Yellowstone National Park”

• Yellowstone West Gate Hotel Beoordelingsscore: 9,6

“Mooie nette kamer iets kleiner als de normale kamers in usa. Maar de locatie telt. Deze was nabij de ingang van yellowstone. Ontbijt was goed maar niks aparts. Mooi zwembad en jacuzzi. Zeker aanrader voor bezoeken yellowstone park.”

De 12 beste vakantiewoningen in: Yellowstone National Park-West Gate

gebaseerd op 525 vakantiewoningbeoordelingen op Booking.com