West Rand Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Cradle Boutique Hotel Beoordelingsscore: 10,0

“Onze hotelkamer in de vorm van een houten huis, het ecologisch zwembad, het heerlijke bed en het super vriendelijke personeel!”

• Cradle Boutique Hotel Beoordelingsscore: 10,0

“Prachtige locatie, prettige bungalows en vriendelijk en hardwerkend personeel. ”

• Cradle Boutique Hotel Beoordelingsscore: 10,0

“Super locatie als je wakker wordt en op de veranda zit zie je de kudu’s en giraffen lopen !!!! Het ontbijt is ook fantastisch. ”

• Cradle Boutique Hotel Beoordelingsscore: 9,2

“De kamers waren geweldig”

• “Een veilige lokatie niet ver van Johannesburg”

• Mokoya Lodge Beoordelingsscore: 8,3

“Héél rustige omgeving, mooie tuin met vijver. Toch veilig afgesloten van dieren. Goede aanduiding van het hotel. Heerlijk dat er een restaurant verbonden was aan het guesthouse. We hoefden voor één keer er niet opuit om een restaurant te zoeken.”

• Maropeng Boutique Hotel Beoordelingsscore: 9,2

“Het uitzicht vanuit de kamer is fantastisch. Je kunt heerlijk buiten zitten en van het uitzicht genieten. De staff is erg vriendelijk en behulpzaam. De kamer is ruim.”

• Maropeng Boutique Hotel Beoordelingsscore: 8,8

“Uitzicht en ambiance. Prachtige ligging.”

• Askari Game Lodge & Spa Beoordelingsscore: 9,6

“Het was GEWELDIG!!! We zaten in het zwembad terwijl de olifanten eruit dronken, personeel heel behulpzaam/proffesioneel, game vieuw en hike ontzettend leuk /kundig personeel,heerlijk gegeten, zittend op je veranda genieten van al het wild om je heen”

• Cradle Boutique Hotel Beoordelingsscore: 9,2

“Mooie kamer, goed bed, mooi uitzicht, vriendelijk personeel.... rustig en toch vlakbij de luchthaven van Lanseria.”

De 15 beste hotels in: West Rand

gebaseerd op 7.477 hotelbeoordelingen op Booking.com