Groot-Polen Geverifieerde vakantiewoningbeoordelingen door echte gasten

• Hotel Palazzo Rosso Beoordelingsscore: 9,6

“De locatie is top Prima parkeermogelijkheid Mooie kamer Super ontbijt”

• Hotel Gromada Pila Beoordelingsscore: 9,2

“Vriendelijkheid personeel”

• Tey Hostel Beoordelingsscore: 8,3

“Eenvoudige kamer, maar goed voor 1 of 2 nachten. Alles zag er schoon uit. Beneden is, tegen betaling, een erg goed ontbijt te krijgen. Vlak bij de oude markt. Tey Hostel zorgde ervoor de we een bewaakte parkeerplaats hadden.”

• Comm Hotel Beoordelingsscore: 8,8

“Schoon, netjes, vriendelijk personeel en tegenover het vliegveld”

• Astoria Bed & Breakfast Beoordelingsscore: 8,3

“Het diner 's avonds was uitstekend. Zo ook het ontbijt. Personeel bij de balie 's morgens en de dame bij het ontbijt zijn uitstekend. De heer 's avonds in het restaurant had geen zin in ons. We dronken een biertje. Er werd niet meer gevraagd om nog een bestelling. Net als bij ons dessert. Geen vraag van zijn kant. Hij had meer oog voor de TV Helaas. Ik wilde dat welk even kwijt.”

• Hotel Adalbertus Beoordelingsscore: 7,1

“Gezellige sfeer. En goed gegeten in het restaurant. Leuke kamers. Goede bedden.”

• Hotel Rezydencja Solei Beoordelingsscore: 7,5

“Prettige ontvangst. Prima verzorgd ontbijt met zeer gevarieerd aanbod. Prachtige locatie. Hadden onze fietsen mee en waren zo in Poznan.”

• Hotel Polonia Beoordelingsscore: 10,0

“Het ontbijt was goed, verse roereieren super. De sfeer was goed en het personeel vriendelijk en behulpzaam. Eten en drinken elders?.... dit is niet ver te zoeken... direct om de hoek, perfect.”

• Sheraton Poznan Hotel Beoordelingsscore: 9,4

“Alles super”

• Novotel Poznan Centrum Beoordelingsscore: 6,7

“Geen ontbijt gekregen. 10u30 naar restaurant geweest en er was niets meer verkrijgbaar. Ook niemand om erover aan te spreken.”

De 30 beste vakantiewoningen in: Groot-Polen

gebaseerd op 47.709 vakantiewoningbeoordelingen op Booking.com