Wildkogel Arena Geverifieerde vakantiewoningbeoordelingen door echte gasten

• “Panorama Vriendelijk personeel ”

• Wildkogel Resorts - DAS Wildkogel Beoordelingsscore: 7,9

“Mooi modern hotel, goede faciliteiten en ligging naast de gondel.”

• Naturresort Senningerhof Beoordelingsscore: 7,1

“De locatie is fantastisch! We hadden erg mooi uitzicht nadat we om een kamerruil hadden gevraagd. Hier werd helemaal niet moeilijk over gedaan (we hebben overigens uiteindelijk wel dezelfde prijs betaald voor de tweepersoonskamer als voor de aanvankelijk geboekte suite). Het hotel is zeer schoon en fris. Ook is het heel erg leuk en voordelig dat de zomer kortingskaart inbegrepen is. We konden gratis in de vele gondels in de buurt, naar de Krimmler watervallen etc.”

• Wildkogel Resorts - DAS Wildkogel Beoordelingsscore: 10,0

“Het mooie appartement en de gastvrijheid. ”

• Haus Seppi Beoordelingsscore: 8,8

“Zeer vriendelijke mensen, goede wifi, lekker ontbijt in authentieke kamer. Kortom zeer tevreden!”

• Hotel Senningerbräu Beoordelingsscore: 9,2

“Zeer vriendelijk, zeer behulpzaam. Lekker eten, democratische prijzen voor de drank”

• Landhaus Rohregger Beoordelingsscore: 7,1

“wij hadden een hele mooie kamer die heel netjes was!”

• Hotel Gasthof Abelhof Beoordelingsscore: 9,6

“Hotel Abelhof, wat een ervaring... Toekomen in het prachtige Oostenrijk met zo'n ongeloofelijke warme mensen. Ons verblijf was echt super! Elke dag super lekker eten, ik keek er telkens weer naar uit.”

• Ferienwohnung Josefa Scharler Beoordelingsscore: 8,3

“De omgeving en het fantastische uitzicht vanaf het grote balkon. Verder was het geweldig, grote slaapkamers en een eigen toilet en douche. Veel activiteiten te doen in de omgeving, deze werden ook prima aangegeven door de folders die aanwezig waren.”

• Hotel Grundlhof Beoordelingsscore: 7,5

“Het hotel ligt tegen het Habachtal .”

De 30 beste vakantiewoningen in: Wildkogel Arena

gebaseerd op 1.952 vakantiewoningbeoordelingen op Booking.com