Wine Country - Northern California Geverifieerde B&B- en herbergbeoordelingen door echte gasten

• Motel 6 Santa Rosa South California Beoordelingsscore: 5,0

“Niets”

• Motel 6 Napa Beoordelingsscore: 6,7

“Het hotel ligt niet te ver van Nappa centrum. Het is echter gehorig en de kamers zie er prima uit. Het belangrijkste is dat het bed goed is.”

• The Astro Beoordelingsscore: 7,5

“Er zijn prachtige bossen in de omgeving.”

• El Pueblo Inn Beoordelingsscore: 10,0

“Het was perfect. Mooie kamers, tuin en geweldig zwembad.”

• “Gerry was erg behulpzaam en super attent. Hij gaf ons een gratis upgrade naar de suite. Super!”

• Best Western Dry Creek Inn Beoordelingsscore: 10,0

“Heel leuk en romantisch hotel. Wij kregen een gratis upgrade, waardoor we een kamer hadden met bubbelbad. We konden kiezen tussen een kamer met balkon of een kamer met patio. Wij kozen voor de patio. De patio komt uit op een romantische binnenplaats met lekker zitjes. Opzij van het hotel is ook een terras met open haard. Ontbijt was prima en eindelijk eens echt lekkere koffie bij het ontbijt. Leuk detail, op de kamer echte wijnglazen i.p.v. alleen waterglazen.”

• Best Western Plus Stevenson Manor Beoordelingsscore: 6,2

“net hotel in rustge omgeving”

• Wine Valley Lodge Beoordelingsscore: 8,8

“Centraal gelegen motel met zwembad en zitjes buiten. Prima ontbijt!”

• Vineyard Inn Hotel Beoordelingsscore: 6,7

“Bij ontbijt was het fruit lekker ! De kamers waren ook OK ruim netjes. De omgeving tuin , zwembad , terrasjes op het domein waren allemaal in orde en mooi. Ook gezellig met de gezamenlijke ruimte.”

• Napa Winery Inn Beoordelingsscore: 7,9

“Vriendelijk personeel. Erg behulpzaam.”

De 30 beste B&B's en herbergen in: Wine Country - Northern California

gebaseerd op 7.435 B&B- en herbergbeoordelingen op Booking.com