Winter Park - Fraser Geverifieerde B&B- en herbergbeoordelingen door echte gasten

• Hideaway Mountain Lodge Beoordelingsscore: 9,6

“Rustige mooie omgeving”

• Best Western Alpenglo Lodge Beoordelingsscore: 7,9

“Voldoende groot en dicht bij Rocky Mountain NP”

• Hideaway Mountain Lodge Beoordelingsscore: 10,0

“Wij zijn afgelopen week twee nachten verbleven bij deze lodge en eigenlijk wilden we niet meer weg! We hebben hier een ontspannen dag gehad tijdens onze reis. Mike en Carla zijn fantastisch lieve mensen die werkelijk voor alles zorgen. ‘s Ochtends een heerlijk vers ontbijt (fruit, yoghurt, havermout, eieren, french toast bake met appel, alles was heerlijk en iedere dag anders!) en goede koffie! Kamer was netjes, grote comfortabele bedden en de ‘s nachts was het heerlijk rustig. Mooie ligging met uitzicht op de bergen en het groen. Binnen kun je gebruik maken van het zwembad en andere faciliteiten en hebben we ook nog een paar potjes pool gespeeld in de speelkamer (grote tv, enorme filmcollectie 😳). Buiten is er een groot terras waar je heerlijk kunt zitten, lekker kan genieten van het uitzicht, de rust en de kolibri’s die shows weggeven zoals ik ze in ieder geval nog nooit gezien heb. Als we ooit weer eens in Colorado zijn, gaan we zeker weten hier terug naartoe. Voor zomer en winter een ideale en fijne plek om te zijn! De dag dat we weg moesten kregen we nog fruit, muffins en koekjes mee voor onderweg. Alles vers en zelf gebakken! Was ook weer een ware traktatie! ❤️”

• Best Western Alpenglo Lodge Beoordelingsscore: 9,2

“uitgebreid ontbijt. heerlijke hottub”

De 2 beste B&B's en herbergen in: Winter Park - Fraser

gebaseerd op 170 B&B- en herbergbeoordelingen op Booking.com