Worcestershire Geverifieerde vakantiewoningbeoordelingen door echte gasten

• The Worcester Whitehouse Hotel Beoordelingsscore: 7,5

“Prima hotel. Alles netjes. Heb er 1 nacht geslapen. Verder niet van faciliteiten gebruik gemaakt. ”

• Meadow Farm by Marston’s Inns Beoordelingsscore: 10,0

“Locatie, geweldige ontbijt en een erg leuke bar met erg veel authentieke engelse bieren.”

• Gainsborough House Hotel Beoordelingsscore: 6,7

“Ontbijt goed, maar continental ontbijt zeer matig. Er ontbrak kaas en vleeswaren. Kamers werden goed schoongehouden. Personeel vriendelijk. Doch problemen met diner. Voor hogere prijs geboekt en we moesten uitkiezen voor een 2-gangendiner, terwijl we nog lang niet aan de gereserveerde dinerprijs zaten. Later is men ons iets tegemoetgekomen.”

• Stanbrook Abbey Beoordelingsscore: 5,8

“Mooie locatie, ruim opgezet.”

• East House Beoordelingsscore: 10,0

“De eigenaars waren jammer genoeg zelf met vakantie, maar we werden fantastisch ontvangen door Michelle en Jade. Een eventueel ochtendhumeur krijgt door het vrolijke en zotte karakter van Michelle geen kans. Het heerlijke ontbijt (met pancakes!) is de perfecte start voor een mooie dag. Je dag afsluiten doe je in de mooie living waar een glaasje porto of whiskey op je wacht. Het huis en de kamers zijn prachtig. Alleen de matras van het bed zakte door en is aan de vervanging toe. Wij gaan zeker terug!”

• The Bulls Head Inkberrow Beoordelingsscore: 8,3

“Pub en restaurant heel goed en prijs redelijk”

• The Lygon Arms Hotel Beoordelingsscore: 9,2

“Zeer sfeervol hotel aan de High Street in Broadway. We hadden een mooie, ruime kamer in het 'nieuwe' gedeelte van het hotel, met een prima bed en verder van alle gemakken voorzien. Het ontbijt was goed; a la carte, koffie en thee worden geserveerd en er is ook een klein buffet. Over het binnenplaatsje bereik je de spa, waar je ook kan zwemmen en sporten. Er is een gratis parkeerplaats voor hotelgasten aan de achterkant van het hotel. Wij hebben hier 3 heerlijke dagen gehad. Vanuit Broadway kun je mooi tussen de schapen door naar de Broadway Tower wandelen en het is ook een prima uitgangspunt om andere dorpjes in the Cotswolds te gaan verkennen!”

• The Wood Norton Beoordelingsscore: 7,1

“Ligging, omgeving, gebouw. Lekker ontbijt en vriendelijk personeel. wij hadden een héél goed bed, bij onze vrienden was dat net iets minder.”

• The Lodge at Broadway Beoordelingsscore: 10,0

“Alles wat tiptip in orde en erg fijne mensen”

• The Crown Wetherspoon Beoordelingsscore: 9,2

“Ruime, propere kamer en badkamer. Ligging boven de pub en in het centrum maar niet hinderlijk kwestie van geluid. Maaltijden klassiek zoals in pub, degelijk en niet te duur; uitstekend ontbijt! Behulpzaam en vriendelijk personeel.”

De 30 beste vakantiewoningen in: Worcestershire

gebaseerd op 2.404 vakantiewoningbeoordelingen op Booking.com