Yamanashi Geverifieerde vakantiewoningbeoordelingen door echte gasten

• Breezbay Lake Resort Kawaguchiko Beoordelingsscore: 7,9

“Goede locatie, aan het meer en naast de kabelbaan. Prachtig uitzicht vanuit onze kamer op de 6e etage. Op loopafstand van het station. Ontbijtbuffet, ruime Japanse keuzes. Prima onsen. Mooie kamerjassen. Grote kamer en goed bed. Personeel is heel vriendelijk, ze doen erg hun best, spreken gebrekkig Engels. ”

• E-Joy Beoordelingsscore: 7,5

“Rust”

• Hotel Mt. Fuji Beoordelingsscore: 9,2

“De Onsen”

• Ichifujiso Beoordelingsscore: 8,8

“Prima guesthouse. Aardige vrouw die je overal bij helpt. Schone kamers, schone warmwaterbron. In kamer 205 heb je uitzicht op Mount Fuji. Vrouw brengt je naar station toe bij vertrek.”

• Gasthof Melange Beoordelingsscore: 9,6

“Het ontbijt was voortreffelijk en de service uitmuntend. Hele aardige gastheer en gastvrouw. Fijne kamer en rustige sfeer.”

• Fuji View Hotel Beoordelingsscore: 9,6

“Het is een zeer traditioneel en ook ietwat outdated hotel echter de omgeving de service en met name de Spa / wellness was echt een belevenis. We hadden geluk dat we Mnt Fuji wel gezien hadden ( 20 min ) verder was er bewolking maar ik kan zeggen hij ligt er echt ; -)”

• HOTEL MYSTAYS Fuji Onsen Resort Beoordelingsscore: 7,9

“Ontbijtbuffet is goed en alles aanwezig.”

• Fujiyoshida Youth Hostel Beoordelingsscore: 9,6

“Hele vriendelijke en behulpzame eigenaresse En heerlijke matras op de grond in grote kamer.Badkamer was super schoon en nieuw”

• FujizakuraInn Beoordelingsscore: 8,3

“Het personeel was heel vriendelijk en bood ons ook de shuttle service aan buiten de voorziene uren. Er werd zeer goed gezorgd voor ons. We hadden de pech dat onze dag in het watee viel maar dankzij het personeel die ons een ander voorstel gaf ( Yurari Onsen) hebben we toch een fijne dag gehad. Top personeel!”

• Kawaguchiko Hotel Beoordelingsscore: 10,0

“De sfeer van het hotel, de ligging er zicht op mount Fuji vanuit de Onzen, en de vriendelijkheid,maakt het een ideale locatie”

De 20 beste vakantiewoningen in: Yamanashi

gebaseerd op 5.367 vakantiewoningbeoordelingen op Booking.com