Yogjakarta (provincie) Geverifieerde vakantiewoningbeoordelingen door echte gasten

• Crystal Lotus Hotel Yogyakarta Beoordelingsscore: 7,1

“De douche en het bed.”

• Java Villas Boutique Hotel & Resto Beoordelingsscore: 7,9

“Compact en best sfeervol. ”

• Grand Mercure Yogyakarta Adi Sucipto Beoordelingsscore: 8,8

“- Ontbijt was zeer uitgebreid. Dus keuze genoeg. Gezellig uitzicht. - super super vriendelijk personeel. - goeie ligging - zeer tevreden met ons verblijf ! ”

• Adhisthana Hotel Yogyakarta Beoordelingsscore: 9,2

“Fijne plek om te ontspannen. Goede locatie erg schoon en prima bed! Fijn zwembad. ”

• “Wat een geweldig en authentiek hotel! Hier voelen we ons gelijk thuis. Personeel is heel vriendelijk en attent! Geweldig om hier te logeren.”

• Jawajiwa Beoordelingsscore: 10,0

“We hebben hier 5 nachten geslapen op een heerlijk bedje! Wat een top verblijf en dat voor een fantastische prijs. We kregen elke ochtend een heerlijk ontbijtje dat met liefde voor je wordt klaargemaakt. Heb je ‘s avonds geen zin om uit eten te gaan? Tommy bestelt met alle liefde iets voor je! Het ligt iets buiten het centrum, maar hierdoor is het lekker rustig. De eigenaren nemen je graag ergens mee naar toe en helpen je met alles. Vooral Tommy is een topper! Naast een dosis humor heeft hij er alles voor over om het zo geweldig mogelijk voor je te maken. JawaJiwa is echt een aanrader, en de buitendouche ook! ”

• Hotel Neo Malioboro Beoordelingsscore: 7,5

“Ligging vlakbij malioborostreet. Weinig goede restaurants in de buurt. Meeste is streetfood en daar wagen wij ons niet aan. Aan 3/4 dagen heb je tijd genoeg om alles te zien. ”

• Sae Sae Hostel Beoordelingsscore: 8,8

“Schoon, netjes en goede prijs. Personeel heel behulpzaam en je kunt hier allerlei tours boeken. Fijne sfeer, zoals je van een hostel verwacht. Eten was ook erg lekker!”

• Gallery Prawirotaman Hotel Beoordelingsscore: 9,2

“Mooie kamer, zeer schoon en zeer uitgebreid luxe ontbijt.”

• Nueve Malioboro Hotel Yogyakarta Beoordelingsscore: 7,9

“Matig,de ligging Naar”

De 30 beste vakantiewoningen in: Yogjakarta (provincie)

gebaseerd op 2.421 vakantiewoningbeoordelingen op Booking.com