Zabljak en omgeving Geverifieerde vakantiewoningbeoordelingen door echte gasten

• Eco Camp Chalets pod gorom Beoordelingsscore: 10,0

“Super accommodatie voor de avonturiers, die graag in de mooie natuur willen verblijven. Geen sterrenhotel verwachten, dit is veel leuker!”

• Hotel Zlatni bor Beoordelingsscore: 7,5

“Het uitzicht van onze kamer. Authentiek en rustig verblijf, zeer goed gelegen. Verzorgd ontbijt en vriendelijke bediening. ”

• Rooms Ivan Beoordelingsscore: 8,8

“Op loopafstand van het centrum en heerlijk rustig!”

• Vila Montana Beoordelingsscore: 9,2

“Ligging in de prachtige natuur Veel rust en ruimte rondom het appartement ”

• Hotel Soa Beoordelingsscore: 7,9

“Wat een leuk personeel werkt er in dit hotel. Ze denken mee en zijn betrokken bij de gasten. Wij gingen de berg op en kregen nog advies van ze. Ontbijt was altijd goed in orde en steeds bijgevuld. Voor diner kan je prima in het hotel blijven. De ruime kamer is netjes verzorgt en genoeg keuze aan kussens zoals je vaak anders tegen komt.”

• Durmitor Bungalows Beoordelingsscore: 8,8

“Hele knusse huisjes met veel ruimte rondom voor onze zoon om te spelen, volledig omheint. Keuken is basic maar volledig ingericht. Het centrum ligt op korte rij afstand. Goede uitvalsbasis voor het bezoek aan park Durmitor, het zwarte meer ligt op een kleine 10 minuutjes rijden. Vriendelijke en behulpzame eigenaren. De zipline over de kloof bij de tarabrug is ook met kleine kinderen heel erg tof, je zit in een soort stoeltje, onze zoon van 3 kon op schoot bij mijn man. De pizzeria Balkan Pizza tegenover de supermarkt in Zabljak is zeker een aanrader! ”

• Dormire Apartmans Beoordelingsscore: 8,3

“De host, zeer vriendelijk en behulpzaam”

• Guest House Baranin Pitomine Beoordelingsscore: 9,2

“Heel rustige ligging, niet ver van het centrum van Zabljak Mooi uitzicht op de omgeving Warme ontvangst door de gastvrouw die ons wist te voorzien van nuttige tips en adresjes in de omgeving”

• Hotel Žabljak Beoordelingsscore: 5,8

“+ Goede ligging. + Propere kamers. + Lekker eten in het restaurant.”

• Hotel Polar Star Beoordelingsscore: 8,3

“De kamers zijn zeer groot en leuk ingericht. Zo kan je vanuit de zetel TV kijken. Er is een grote koelkast voorzien en meer dan genoeg opbergruimte! De kamer had een soort van inkomhal waar je makkelijk je schoenen, jas en eventuele skimateriaal kan opbergen. Het hotel ligt op een goede locatie net buiten Zabljak. Een auto is wel aangeraden. Voor de kinderen is er buiten een speeltuintje voorzien.”

De 30 beste vakantiewoningen in: Zabljak en omgeving

gebaseerd op 7.769 vakantiewoningbeoordelingen op Booking.com