Zakopane-området Ekte anmeldelser av B&B og vertshus skrevet av ekte gjester

• Hotel Sabała Poeng fra gjester: 7,9

«Sentralt »

• Hotel Wersal Poeng fra gjester: 9,2

«Lett tilgjengelighet til sentrum og buss forbindelser til fjellet. Hjelpsomt personale på hotellet»

• Dworek Myśliwski Hubert Poeng fra gjester: 7,9

«Rom var fin og ryddig, synes madrassen var litt for hard for kroppen min. Ellers veldig praktisk innredet og pen interiør på rommet, rent:)»

• Aries Hotel & SPA Poeng fra gjester: 10,0

«Bra frokost og gode senger. Leilighet med soverom i hver etasje var perfekt for oss fire. Alt virket nytt, solid, påkostet og forseggjort. Estetisk nytelse. Spa-anlegget var veldig bra, med forskjellige badstuer, et vakkert rom med svømmebasseng og to stk jacuzzi utendørs. Anbefaler også massasje etc. Restauranten var bra, men veldig få gjester da vi var der (kun første kvelden). Baren var hyggelig og komfortabel, og kjekt at man kunne bestille en del mat (fra restauranten). Sentral beliggenhet i byen, med bare to, tre hundre m til den kjente gågaten. Det var også veldig praktisk å leie skiutstyr i underetasjen. Det er 10-12 min med drosje til gondolen som går til Kasprowy Wierch, som ligger på 1987 m. Pris med drosje varierte fra 23 til 36 zloty.»

• Hotel Rysy Poeng fra gjester: 9,2

«kjempebra hotell»

• Hotel Logos Poeng fra gjester: 7,5

«God frokost»

• Hotel Gromada Zakopane Poeng fra gjester: 4,6

«Beliggenheten.»

• Grand Nosalowy Dwór Poeng fra gjester: 2,5

«Nydelig mat med alt godt du kan tenke deg. Det polske kjøkken er utmerket. Har vært i Zakopane flere ganger og første gang at vi tok inn på hotell. Hotell Grand Nosalowy Dwòr var et godt valg!»

• Grand Nosalowy Dwór Poeng fra gjester: 8,3

«Vi satte stor pris på betjeningen, hyggelige og ytet god service. Supre frokoster. Renholderne var smilende og respekterte våre ønsker. Alt i alt var vi meget godt fornøyde med oppholdet!»

• Hotel Aquarion Poeng fra gjester: 8,8

«Fantastisk frokostbuffet. Hjelpsom personale.»

De 29 beste bed-and-breakfastene og vertshusene i Zakopane-området

basert på 125 914 omtaler av bed-and-breakfast og vertshus på Booking.com