Zaragoza Province Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Eurostars Rey Fernando Beoordelingsscore: 5,0

“De kamer was ruim , receptie vriendelijk”

• Silken Reino de Aragón Beoordelingsscore: 9,2

“Goede locatie alle bezienswaardigheden makkelijk te belopen. Makkelijk parkeren. Ruime kamer. Gezellige stad, zeker met Feria van Maria de Pilar. ”

• Hotel Villa de Zaragoza Beoordelingsscore: 10,0

“Zeer vriendelijk personeel.”

• Exe Plaza Delicias Beoordelingsscore: 7,9

“Alles was in orde”

• NH Ciudad de Zaragoza Beoordelingsscore: 9,6

“Wij hebben genoten van de goede kamer , het fantastisch bed en ook van de koffie/thee faciliteiten. Ook het ontbijt was top! De ligging is echt wel een troef overal dichtbij de basiliek, de winkelstraat de gezellige terrasjes! De parkeergarage met onze aanhangwagen was niet zo simpel maar is toch gelukt :) Super vriendelijk personeel !”

• Hotel Hiberus Beoordelingsscore: 7,9

“Prima uitgebreid ontbijt een zeer ruime kamer met een prachrig uitzicht”

• Hotel Rio Arga Beoordelingsscore: 5,5

“centrale ligging”

• Hotel Goya Beoordelingsscore: 7,9

“Dit is een typisch "oud" Spaans hotel dat nog steeds voldoet aan het hedendaagse comfort. Onze kamer was ruim met een groot en comfortabel bed. Locatie is TOP middenin de stad. Vanuit het treinstation Delicias neem je best bus 34 tot achter de hoek. Ontbijt hebben we niet genomen want we moesten de vroege trein op. Check inn was heel vriendelijk en behulpzaam.”

• Hotel Spa Aguas de los Mallos Beoordelingsscore: 9,6

“Fijne kamer met terrasje op de b.g.g. fijne badkamer met inloopdouche. Prima ontbijt.”

• Hotel Cienbalcones Beoordelingsscore: 7,5

“De separate wc. Het binnenplein met bar/restaurant. Prachtige grote ruime kamer. De centrale ligging in het stadje.”

De 30 beste hotels in: Zaragoza Province

gebaseerd op 128.437 hotelbeoordelingen op Booking.com