Klodzko-dal Geverifieerde B&B- en herbergbeoordelingen door echte gasten

• Willa San Remo Beoordelingsscore: 9,2

“Schoon en ruime kamers, lekker ontbijt.”

• Willa Mała Pieniawa Beoordelingsscore: 9,2

“Bed, douche, kamer, ontbijt.”

• Pałac Żelazno Beoordelingsscore: 7,1

“Mooie kamer en mooie tuin. Eten was prima.”

• Medical Sensus Beoordelingsscore: 5,0

“locatie”

• Hotel Bardo Beoordelingsscore: 9,6

“Dit hotel last minute geboekt. Erg vriendelijk personeel (grootste deel Engels sprekend). Wij waren voor 2 personen, 1 nacht incl. ontbijt en diner, +/- 400PLN/€ 100,- kwijt. Prijs kwaliteit had het ook € 150,- mogen kosten.”

• Dwór Górny Beoordelingsscore: 7,9

“Een mooie ligging. Veel te doen in de beurt (we zijn in de mijn geweest, echt de moeite waard). Het ontbijt was heerlijk, met veel keus. In de kamer een grote jacuzzi is altijd lekker. Grote kamer. Veel originele elementen maken het hotel speciaal.”

• Hotel Fryderyk Beoordelingsscore: 8,8

“Meer dan uitstekend ontbijt met elke dag variatie. Geweldig goede keuken. Prijzen menu iets boven het gemiddelde in Polen maar dat mag met deze kwaliteit! Ruime parkeergelegenheid, zowel voor als achter het hotel. Aanbeveling: (Zubrowka) wodka met ijs en appelsap. Heerlijk.”

• Absolwent Beoordelingsscore: 8,3

“De rust; wij waren gedurende enkele dagen (begin september) de enige gasten. Vriendelijk onthaal. Er werd voor een uitgebreid ontbijt gezorgd. Buiten het ski-seizoen zijn het pension en de omgeving een oase van rust.”

• Hotel Koniuszy Beoordelingsscore: 7,1

“Het eten was heel goed eindelijk gekookte groente sinds dagen.”

• Zdrój Wojciech Beoordelingsscore: 7,9

“We bezochten het Mountaineering festival. Locatie te midden van de faciliteiten. Dus voor festivalgangers ideaal.Een Kurhotel, dus niet zo gericht op 'normale'hotelgasten. Desondanks goede ervaring dankzij enkele medewerkers die een beetje Engels spraken. Ontbijt prima, restaurant ook goed, maar we aten meestal elders. En we komen volgend jaar terug”

De 30 beste B&B's en herbergen in: Klodzko-dal

gebaseerd op 25.361 B&B- en herbergbeoordelingen op Booking.com