Zittauer gebergte Geverifieerde vakantiewoningbeoordelingen door echte gasten

• Parkhotel Oybin Beoordelingsscore: 8,8

“Keurig verzorgd, smaakvolle inrichting, vriendelijk personeel”

• Hotel Riedel Beoordelingsscore: 9,2

“Lag vlak bij centrum. Voor fietsers een erg vriendelijke omgeving.”

• Dresdner Hof Beoordelingsscore: 9,2

“Ondanks kamer onder schuin dak toch heel aantrekkelijk gedecoreerd en ingericht. Lift aanwezig; restaurant fraai: medewerkers zeer vriendelijk.”

• Schloßhotel Althörnitz Beoordelingsscore: 9,6

“De verzorgde, zeer schone, nette kamer met buitenterras, ook de bedden waren uitstekend.”

• Parkhotel Oybin Beoordelingsscore: 10,0

“Prettige ontvangst en bejegening. Rustige kamer. Goed ontbijt. Uitstekend diner. Het restaurant is beter dan dat wij bij veel hotels met meer dan drie sterren hebben gezien.”

• Hotel Weberhof Beoordelingsscore: 8,8

“Ontbijt was heel uitgebreid. Mooie prijs voor hotel op doorreis. Ook late aankomst mogelijk”

• Hotel Zittauer Hof Beoordelingsscore: 9,2

“Alles was uitstekend. Ontbijt bijvoorbeeld eenvoudig maar goed. Prettige badkamer/douche, goede en frisse bedden, voldoende ruimte voor bagage, goede stoelen om even wat te lezen. Omdat ik de laatste ochtend heel vroeg zou vertrekken, werd mij een ontbijtpakket aangeboden in plaats van het ontbijt (dat vanaf 7 uur is - zoiets is misschien aardige relevante standaardinfo voor Booking.com?)”

• Landguthotel Cafe Meier Beoordelingsscore: 8,3

“onbijt”

• Hotel Weberhof Beoordelingsscore: 9,6

“Zeer gastvrije uitbaters en heerlijk Italiaanse keuken en prima ontbijt.ondanks dat we”

• Hotel Zittauer Hof Beoordelingsscore: 7,1

“Mooie grote kamer en badkamer. Goede bedden.”

De 15 beste vakantiewoningen in: Zittauer gebergte

gebaseerd op 1.040 vakantiewoningbeoordelingen op Booking.com