Regio Zlin Geverifieerde vakantiewoningbeoordelingen door echte gasten

• Hotel Morava Beoordelingsscore: 10,0

“Vriendelijk personeel Mooie kamer met goede bedden ”

• Hotel a hostel U Zlatého kohouta Beoordelingsscore: 3,8

“Sorry helaas niets gelukkig waren we veel buiten.”

• Hotel Hvězda Beoordelingsscore: 8,8

“Het ontbijt was goed en personeel erg behulpzaam. Engels en Duits waren geen probleem.”

• Hotel Purkmistr Beoordelingsscore: 6,7

“Grote kamer met ruime douche en toiletartikelen.”

• Lesni Hotel Beoordelingsscore: 10,0

“Het hotel was super. Grote kamer, grote badkamer, Veel opbergruimte, lekker eten, vriendelijk personeel, gratis parkeerruimte. Nergens negatieve opmerking over. Als ik nog eens in Zlin moet zijn neem ik zeker opnieuw dit hotel. ”

• Hotel Buchlov Beoordelingsscore: 9,6

“Zeer vriendelijke ontvangst, de ligging en het fantastische uitzicht ”

• Hotel Mlynska Beoordelingsscore: 9,2

“Zeer vriendelijk personeel. Ook erg behulpzaam en ook werd er uitgebreid aandacht besteed aan mijn glutenintollerantie en kreeg ik elke dag vers brood ook vers afgebakken. Locatie van het Hotel is in het gezellige oude stads centrum.”

• Hotel Horal Beoordelingsscore: 9,5

“goed ontbijt en goed bed. Het zachte water ( vrouw en dochter hadden daardoor minder "werk" aan hun haar :-)).”

• Hotel Octarna Beoordelingsscore: 9,2

“Het feit dat we air conditioning hadden, was een echte verpozing in dit uitzonderlijk warme weer. Maar daarnaast is het besloten terras en de parkeerruimte een groot pluspunt. Ook zeer goede keuken. Uitstekende prijs-kwaliteitsverhouding!”

• Wellness Hotel Synot Beoordelingsscore: 4,6

“Avondetenwas goed, al was lang niet alles van de kaart verkrijgbaar en moesten lang op het eten wachten. Bediening restaurant was prima.”

De 30 beste vakantiewoningen in: Regio Zlin

gebaseerd op 5.269 vakantiewoningbeoordelingen op Booking.com