Beoordelingen over Boutique Pension Park 4-sterren

Remus 17, 300191 Timişoara, Roemenië

#18 van de 37 B&B's en herbergen in Timişoara

• Beoordeeld op: 28 oktober 2017

Prettig hotel, op loopafstand van centrum.
    • Standaard Vierpersoonskamer

De 4-persoonskamer is wel in een souterrain dus geen uitzicht. Geen probleem voor 1 nacht, voor een langer verblijf wellicht wat donker.

Het hotel ligt vlakbij het centrum, dit is eenvoudig lopend te bereiken. We hadden een kamer met 4 bedden naast elkaar. Prima als gezin. Er was nog soort halletje met twee stoelen. Ontbijt was prima, voldoende variatie. Auto kon op binnenterrein geparkeerd worden.

Het was prima. We hebben een goede tijd gehad.
    • Standaard Vierpersoonskamer

We zakte door het bed heen. (familieroom) Een stopcontact zat los en de douchekop kon niet opgehangen worden.

Het ontbijt was goed verzorgd. Het personeel was heel vriendelijk en behulpzaam De kamers zijn schoon en voor Roemeense begrippen luxe. Het hotel is op loopafstand van het centrum in een goede buurt. Tegenover het hotel is een speeltuin in het park.

Rustige locatie op wandelafstand van het historisch centrum.
    • Standaard Vierpersoonskamer

Rustige locatie op wandelafstand van het historisch centrum. Vriendelijk en zeer behulpzaam onthaal. We moesten vroeg vertrekken voor onze vlucht en ze deden er alles aan om ons nog een ontbijt aan te bieden.

• Beoordeeld op: 12 juli 2017

Heerlijk.
    • Deluxe Suite

Taxi naar luchthaven voor terugreis werd door hotel geregeld. Vriendelijke vrouw die echter haar meter niet aanzette (je denkt: "zal wel goed zijn, door hotel geregeld"). Chauffeur vroeg uiteindelijk het dubbele van de taxi op de heenreis die ons natuurlijk (ook zonder meter, maar met hem had ik een prijsafspraak) behoorlijk plukte. Ik vond dat een beetje een domper, na zo'n geweldige vakantie. Je voelt je bedrogen. Tip: vraag altijd aan taxichauffeur of hij of zij de meter aanzet. Als hij of zij dat niet doet, ga niet mee, neem een andere want je weet dan hoe laat het is (ook als chauffeur beweert dat je met "meter aan" juist meer betaalt).

Vriendelijk personeel. We hadden de mooiste kamer, groot, koel en met terras. Prima, centrale ligging. Centrum op loopafstand.

• Beoordeeld op: 7 juli 2017

De locatie is prima, vanaf hier een leuke wandeling naar de...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De airconditioning werkt centraal en werd gedurende ons verblijf 's nachts uitgezet waardoor het erg warm werd. De communicatie verliep wat moeizaam, de eigenaresse (?) en ook een andere medewerker spraken vrijwel geen Engels, daarnaast (misschien hierdoor?) leek het alsof ze het contact wat uit de weg gingen. Een andere medewerkster sprak wel Engels en met haar verliep dit soepeler. De kamers zijn behoorlijk gehorig (veel geluid van buiten).

De locatie is prima, vanaf hier een leuke wandeling naar de stad (ongeveer een kwartier lopen). Het is een wat "persoonlijker" hotel dan de grote hotels, daardoor meer een "thuis" gevoel.

• Beoordeeld op: 10 juni 2017

Zeer goede locatie maar een muffe kamer.
    • Standaard Vierpersoonskamer

Onze kamer lag in de kelder (souterrain) en dat word je gewaar aan de vochtigheid. Geen contact met buiten... muffig. Ook de ontbijtruimte ligt in de soutterrain. Er zijn aantrekkelijkere plaatsen.

Goede ligging, vlakbij de kathedraal. Toch in een rustige buurt. Er is parking aan het hotel.

• Beoordeeld op: 12 april 2017

zeer goede prijs/kwaliteit verhouding met zeer goede ligging tov het stadscentrum.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De douche liep over na een tijd.

Het was er erg heel proper. We zijn om 7uur 's morgens in Timisoara gearriveerd en rechtstreeks naar het hotel gewandeld. Ze maakten er totaal geen probleem van om ons al direct op de kamer te laten.

gezellig en warm verblijf
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Flesje water of thee/koffie faciliteit op de kamer is fijn.

Mooie klassieke inrichting. Eigenaresse zeer vriendelijk en behulpzaam. Lekker en gevarieerd ontbijt. Goede service.

• Beoordeeld op: 17 februari 2017

Fijn en knus Pension op goede locatie.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De wc werkte niet goed, spoelde niet door. Ze Hadden gelukkig een apart toilet op de beneden verdieping die we konden gebruiken totdat de loodgieter het kwam repareren.

De locatie, het personeel en het lekkere ontbijt. De leuke sfeervolle inrichting en het oog voor kleine dingen zoals, dat er paraplu's voor de gasten zijn bij slecht weer.

• Beoordeeld op: 22 december 2016

Prima ontbijt.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Fietsen waren allen niet beschikbaar. Douchecabine verouderd en lichte schimmel. Renovatie in het pand naast ons.

Prima ontbijt. Fijne locatie tov het centrum maar ook leuke restaurantjes in de omgeving. Schoonmaak elke dag.

• Beoordeeld op: 4 november 2016

Prima hotelletje voor een weekend Timisoara

Het personeel was vriendelijk maar wel erg afwachtend. Het ontbijt was niet erg uitgebreid en naar mijn mening wat aan de kleine kant voor een 4 sterren hotel. Er was geen bad aanwezig terwijl dit wel stond vermeld bij de reservering. De gratis fietsen waren helaas op, gereserveerd door een groep.

Het hotel bevindt zich net buiten het historische centrum, maar in 5 minuten sta je in het centrum. De kamer was groot en het hotel schoon en klassiek. Er is een schattig hondje aanwezig in de lobby met de naam 'Bella'.

Sfeervol hotel bij het centrum van de stad.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Sfeervol hotel op loopafstand van het bruisende centrum. Afgesloten parkeerterrein achter het hotel.

Sfeervol hotel in een bruisende stad.

Zeer bijzonder mooie locatie dicht bij het centrum van de stad. Auto kon op het eigen terrein van het hotel geparkeerd worden.

Zeer goede service, goed personeel.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Helaas twee aparte bedden i.p.v. een tweepersoonsbed zoals geboekt.

Zeer goede service, goed personeel. Ontbijt is prima. Mooie kamer.

Aanrader
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Kom op tijd ontbijten om voldoende keuze te hebben. Buffetje wordt niet constant tot 10 uur bijgevuld

• Beoordeeld op: 15 oktober 2017

Rustige buurt dichtbij oude centrum

Rustige buurt dichtbij oude centrum

• Beoordeeld op: 20 september 2017

wij waren daar voor het huwelijk van mijn zoon
    • Standaard Eenpersoonskamer

tornado.

goed pensioen, schoon, vriendelijk personeel

Ruime, comfortable kamer in rustige woonomgeving

Helaas konden wij niet met credit card betalen en moesten we speciaal voor de hotelrekening gaan pinnen.

Ruime kamer met prima faciliteiten

• Beoordeeld op: 29 mei 2016

De kamer is schoon en biedt alles wat je nodig hebt.

Het was erg warm, de airco werkte niet. Het waren twee enkele bedjes die tegen elkaar geschoven waren.

De kamer is schoon en biedt alles wat je nodig hebt.

• Beoordeeld op: 2 mei 2016

Erg leuke pension met eigen sleutel.

Het bed was voor iemand van mijn lengte (188) wat aan de korte kant.

Erg leuke pension met eigen sleutel. Receptie grotendeel van de dag bezet. Vriendelijke luxe, een goed ontbijt, zeer schoon. Rustige omgeving. Het centrum is een halfuurtje lopen, maar langs een vriendelijke weg en onderweg kun je al genieten van de rivier en het uitzicht op de oude stad. Zeer vriendelijke eigenaar, erg service gericht.

• Beoordeeld op: 9 januari 2016

Sfeer en aankleding

Geluid airco

Sfeer en aankleding

• Beoordeeld op: 29 september 2015

Lawaai, amper isolatie. Ontbijt wordt eentonig na 4 nachten. 1 maal kamer niet opgefrist, 2 maal zelf wc-papier moeten bijvragen.