Beoordelingen over Reghina Blue Hotel 4-sterren

51-53 Cozia Street, 300580 Timişoara, Roemenië

#27 van de 63 hotels in Timişoara

Geweldig vakantiehotel!

Het ophalen door het hotel op het vliegveld verliep vlekkeloos. Terugreis evenzo. Elke dag een prima ontbijt en een fijne verschoonde kamer. Vriendelijk personeel, die ons altijd direct te hulp stonden. Verder hebben wij er heerlijk aan het zwembad gelegen!

• Beoordeeld op: 5 juli 2017

Het hotel is ook populair voor feestjes en partijen. Die duren in Roemenië vaak tot in de heel kleine uurtjes, dus dan kan het er flink rumoerig zijn. Van de gordijnen ontbraken op verschillende kamers haakjes waardoor ze niet goed sloten.

Een oase van rust met een heerlijk zwembad aan de rand van het centrum van Timisoara. Met name van dat zwembad genieten we elke keer weer. Heerlijk om een verfrissende duik te kunnen nemen na een lange autorit of dagje stad. Badjassen en grote baddoeken gratis beschikbaar. Personeel heel vriendelijk. Ontbijt steeds ruim voldoende en vers. Lekkere koffie en verse jus d'orange tegen geringe bijbetaling. WIFI echt supergoed en dat is voor ons, qua werk, heel belangrijk. We hebben hier niet vaak gegeten, maar de tartaar die we voor lunch hadden was top. Mooie wijnkaart ook met veel lekkere Roemeense wijnen. Parkeerplaatsen op het eigen terrein van het hotel.

parkeren

onvriendelijke ontvangst, vieze handdoek en glazen, matig ontbijt met kleffe zaken, absoluut geen maatstaf in vergelijking met ons hotel in Boekarest

parkeren

• Beoordeeld op: 25 mei 2017

Prima hotel voor een paar dagen

Bloedvlek in het bed. Het was een tegenvaller dat het zwembad nog leeg stond. Hier stond niks over gemeld op de site. Heb gezocht op Hotel met zwembad.

Het is een mooi hotel. Van binnen is ook alles mooi en netjes. personeel is netjes en helpen ook.

• Beoordeeld op: 1 maart 2017

Grote kamer, prima gym, etc.

Ik miste een klein waterkokertje en koffie op de kamer.

Grote kamer, prima gym, etc. Het bed lag naar mijn mening best wel lekker en het personeel was ontzettend vriendelijk. Ik zou hier zeker opnieuw verblijven.

Gewoon prima

In oktober wordt de airco omgezet in de winterstand wat betekent dat die alleen warme lucht blaast. Het was bloedheet in de kamer. Gelukkig konden de deuren open wat het probleem oploste. Het dekbed past precies op het bed, dus als je er met zijn tweeën onder wilt slapen heb je erg weinig ruimte(of beide een koude rug ;)). Even vragen om een extra deken lost ook dit probleem op!

Ruime kamer, redelijk goed bed. Lekkere douche. Adrian(baliemedewerker) heeft ons super geholpen met het gebeuren rondom een huurauto aangezien de verhuurder geen Engels sprak. Echt top! Niet al te ver van het centrum. Pinautomaat en supermarkt op ca 5 min lopen.

• Beoordeeld op: 3 oktober 2016

Het ontbijt was goed.
    • Studio

Matras was naar mijn smaak iets te hard. Op zaterdag was er een bruiloft die doorging tot 5 uur in de ochtend. We hebben geen oog dicht gedaan. Dus als je boekt vraag of er een feestje is. We hebben bij de afrekening wel aangegeven dat we niet hadden geslapen en dat de rekening aangepast moest worden. Deze nacht hebben we dan ook niet hoeven te betalen.

Het ontbijt was goed. Wel mogen ze de potten met jam etc. vervangen door kuipjes. Van het hotel naar het centrum is het 20 min. lopen. Taxi is meestal binnen 5 min. bij het hotel. Ritje naar het centrum kost 8-10 lei. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Eten in het restaurant is goed en niet duur.

• Beoordeeld op: 16 september 2016

De kamer is prima en erg fijn om een duik in het zwembad te...

Het personeel is niet erg behulpzaam. Verder is de locatie niet geweldig. Een fiets kunnen huren in de buurt zou erg fijn zijn geweest.

De kamer is prima en erg fijn om een duik in het zwembad te kunnen nemen (wel erg koud). Verder een prima ontbijt.

• Beoordeeld op: 15 september 2016

Zeer aan te bevelen

Goede kamer mooi zwembad geweldige fitness en een prima restaurant met als het lekker weer is een mooi terras rond een vijver vol vissen. Personeel staat direct klaar bij vragen. We komen graag nog eens terug in dit hotel en in deze zeer mooie stad.

Prima hotel op loopafstand van het centrum

Het brood bij het ontbijt

Comfortabele kamer

alles prima in orde !

alles prima in orde !!!

• Beoordeeld op: 18 juli 2017

Goed hotel

lokatie

Schone kamer, Rustig hotel met zwembad en sport mogelijkheid

• Beoordeeld op: 21 maart 2017

Prima voor een nacht

Ontbijt viel tegen. Het is voor mij geen 4☆ geweest.

Het was heerlijk rustig

• Beoordeeld op: 28 september 2016

zeer goed

Sauna iets aan de kleine kant voor deze grote van hotel

Ontbijt is goed. Kamer uitstekend .

• Beoordeeld op: 6 augustus 2016

Timisoara is een bezoek waard.

De airco is luidruchtig.

Het hotel ligt in een rustige buurt en toch niet veraf van het centrum. Zalig buitenzwembad.

• Beoordeeld op: 17 mei 2016

Personeel is vriendelijk en behulpzaam.

Ontbijt is matig. Potten jam en pindakaas met messen erin. Zwembad stond er leeg en verlaten bij

Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Schone kamers en goede bedden

• Beoordeeld op: 19 mei 2016

super ontbijt,personeel