Beoordelingen over Viva Club Hotel Galati 4-sterren

Aleea Meteo nr.4, 800387 Galaţi, Roemenië

#13 van de 14 hotels in Galaţi

- vriendelijke receptie, en vooral het personeel tijdens het...

- er was onduidelijkheid wanneer onze kinderen gebruik mochten maken van het zwembad. De info die we via booking.com hadden gekregen stemde niet overeen met de regels van de beheerder van het zwembad. Ook verschilden de regels per dag. De manier waarop we daarop werden aangesproken, was nogal bot. Uiteindelijk heeft hotel excuses aangeboden voor gedrag van de beheerder (volgens mij een ander bedrijf dan het hotel) maar toch jammer dat zo iets gebeurt. - onderhoud van de kamers (bedden) is wel een aandachtspunt voor dit hotel

- vriendelijke receptie, en vooral het personeel tijdens het (prima) ontbijt is erg hulpvaardig - 's nachts erg stil - restaurant is prima, maar als je in stad wilt eten moet je wel per auto - lastig te vinden (ligt een beetje achteraf)

Het verblijf was prima maar de service achteraf vreselijk

Regendouche kop was stuk en de tv was stuk en achteraf proberen zij die kosten nu op mij te verhalen terwijl ik juist netjes melding van de gebreken heb gedaan en erbij de balie niets over werd gezegd. Echter nu achteraf krijg ik een mail met de melding dat ik voor de kapotte tv moet betalen en voor drank uit de minibar die wij niet hebben gebruikt ; datgene wat wij wel hebben genuttigd vanuit de minibar hebben we netjes bij het uitchecken afgerekend. Verder kon ik bij het boeken van de kamer kiezen uit een kamer met een groot tweepersoons bed of een kamer met twee losse bedden. Heb toen gekozen voor een kamer met een groot tweepersoons bed maar kreeg bij het inchecken toch een kamer met twee losse eenpersoons bedden met de melding dat er geen andere kamer meer beschikbaar was in het enorme hotel. Bij het uitchecken de volgende dag toen ik vertelde dat de tv en de docuhekop stuk was werd mij gevraagd waarom ik dat niet had aangegeven want dan hadden ze mij een andere kamer kunnen geven met wel een werkende tv en een twee persoons bed en dat was dus in ene wel mogelijk. Kennelijk had de mederwerker de dag ervoor geen zin in het extra werk om ons wel de gekozen kamer te geven.

Mooie kamer

• Beoordeeld op: 22 augustus 2015

Super grote kamer

Locatie ver van de stad

Super grote kamer Twee persoons bad