Beoordelingen over Izmailovo Alfa Hotel 4-sterren

Izmailovskoye Shosse 71 building A, Izmailovo, 105613 Moskou, Rusland

#240 van de 925 hotels in Moskou

30 minuten

Kamers waren zeer deprimerend. Totaal niet overeenkomstig met de foto s op internet. Vele reizen gemaakt en vele hotels bezocht. Dit was zo slecht dat na het inchecken wij meteen uitgecheckt hebben. Zonde van het geld

Bij aankomst een niet leuke verrassing omdat ik de kamer niet binnen kon omdat het deurslot kapot was. Ik moest bijna een uur wachten voordat het nieuwe slot gemaakt werd. De Wi-Fi in mijn kamer was erg slecht en ik moest regelmatig naar de receptie en dat is erg lastig vooral in spitsuur bij receptie s 'ochtends en s 'avonds veel lawaai bij de receptie door schoonmaakmachines waardoor alles onverstaanbaar was onbegrijpelijk dat dit tijdens spitsuur bij receptie plaatsvind. Er was geen kofferrek op de kamer voor het koffer uitpakken en pas na 2 dagen gekregen. Onbegrijpelijk dat de kluis boven hoofdniveau is geplaatst in de kast zodat ik de display slecht kon zien en door storingen moest ik een paar keer roomservice roepen. Naast het bed stonden aan beide kanten onstabiele tafeltjes met losse dunne glazenbladen, heel gevaarlijk als je dit s, nachts per ongeluk omstoot, gevaarlijk als guillotine?? Tijdens ontbijtbuffet was 1 koffie apparaat leeg alleen gevuld met water en de pannenkoeken waren rauw en het excuus van de pannenkoeken bakker was dat de machine niet goed werkte, beter helemaal niet aanbieden. In 4 dagen tijd heb ik nooit de chef de brigade gezien om het buffet in goede banen te leiden. Bij de receptie stonden 4 grote vazen verse bloemen ,,Lelies,, die een zware geur verspreide die voor allergische mensen schadelijk kunnen zijn zo ook voor mij. Ik heb iemand van het management hier op aangesproken en na 2 dagen stonden zij er nog steeds. Blijkbaar zijn die bloemen belangrijker dan de gezondheid van mensen. Ik schrijf bovenstaande omdat het management van hotel ALFA tot op heden geen reactie geeft op deze op en aanmerkingen. Ik hoop dat het management van het ALFA Hotel bovenstaande serieus behandeld zodat ik geen reden heb om een ander hotel hoeft te zoeken voor de volgende keer.

Meeste personeel was vriendelijk, mijn gevraagde preferenties zijn uitgevoerd,kamer was netjes en schoon. Ik zeer waardeer de hulp van de twee conciërges Eduard en Anton, zij zijn vriendelijk, beleefd, geduldig en behulpzaam service in hoofdletters. Bedank de jongens voor het gedane werk.

Prima, door prijs-kwaliteitsverhouding een aanrader.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Jammer dat de bacon, behorend bij een Engels ontbijt, deze keer ontbrak. Door de verschuiving naar Aziatisch publiek ?

Ontbijt bijzonder uitgebreid in grote zaal, soms met life music. Kamers prima, met mooi uitzicht. Directe metroverbinding met centrum.

• Beoordeeld op: 29 maart 2018

Het ontbijt is erg goed en zeer uitgebreid.

Niet al het personeel spreek Engels. Ontvangen van gasten gaat moeilijk door de strenge beveiliging, deze moet je echt van te voren goed aanmelden.

Het ontbijt is erg goed en zeer uitgebreid. Wifi snelheid is boven verwachting van een hotel. Kamers zijn netjes en schoon. Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 23 februari 2017

Zakelijk, maar netjes en schoon. Gunstige ligging.

Personeel spreekt nauwelijks Engels en komt star over. Eten is goed, maar duur.

Juniorsuite was ruim, comfortabel met een heerlijk bed en grote badkamer. Uitgebreid ontbijtbuffet. Het is een hotel voor met name zakenmensen (mannen). Toeristen zou ik het naastgelegen gamma/deltahotel aanbevelen.

De service van hotelpersoneel was heel goed
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Minder mooie kamers dan verwacht

De service van hotelpersoneel was heel goed

• Beoordeeld op: 21 januari 2018

Teleurstellend
    • Executive Tweepersoonskamer

Service

• Beoordeeld op: 26 november 2017

Zeer slechte matrassen!

ideaal hotel voor Moskou

eten in buffetrestaurant viel tegen

ruime kamer met mooi uitzicht, lekker eten in a la carte restaurant en pizzeria. Goede ligging.

• Beoordeeld op: 2 juli 2017

Heerlijk ontbijt!

Heerlijk ontbijt!

Helemaal naar wens.

Geen opmerkingen .

Prima hotel en vriendelijk personeel!

• Beoordeeld op: 15 maart 2017

Goed verblijf, goed ontbijt, jammer dat weinig mensen engels spreken.

Wifi was niet stabiel.

Het ontbijt was zeer uitgebreid en smakelijk.

• Beoordeeld op: 25 oktober 2016

goede prijs kwaliteit verhouding

Kamers zijn gedateerd

Ontbijt geweldig echt van genoten

• Beoordeeld op: 20 september 2015

Heel goed bereikbaar;

Heel goed bereikbaar; wel redelijk ver van het centrum maar letterlijk vlakbij de metrohalte Partizanskaja. Zeer toeristvriendelijk, ook omdat ze je een toeristenvoucher (uitnodiging) sturen zodat je je visum efficiënt kan afhandelen. Zeker een aanrader!

• Beoordeeld op: 16 juli 2015

Ontbijt was uitstekend.