Beoordelingen over Kamerdiner Hotel 3-sterren

Ozernoy Pereulok 6, Tsentralny (wijk), 191014 St. Petersburg, Rusland

#4 van de 961 hotels in St. Petersburg

9,8

9,8

Een super gastvrij hotel van alle gemakken voorzien op een fijne locatie.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Hier werken de leukste en liefste mensen van de stad, dat kan niet anders. Niets was hen te gek, ze zijn heel gastvrij en hebben goed voor ons gezorgd. We kregen met kerst zelfs een fles Russische champagne op de kamer cadeau en de laatste avond een enorme coupe ijs.

Fijn gehad.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het ontbijt vond ik matig. Pakjes appelsap bij het ontbijt vind ik persoonlijk niet echt kunnen en qua beleg was er alleen kaas en jam. Wij hadden kamer 11 en die ligt achter de receptie. Was 1 avond erg gehorig.

Het personeel. Hartstikke behulpzaam alles wat je wil kan geregeld worden.

• Beoordeeld op: 2 november 2016

Een aanbeveler dit hotel!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Prijs taxi naar de luchthaven was niet volgens afspraak.

Personeel was zeer vriendelijk zeer behulpzaam! Zeer goeie locatie voor wie graag te voet gaat. Stil en comfortabel!

Fantastisch hotel!

Zeer familiaal klein hotel maar met klasse!

• Beoordeeld op: 14 mei 2017

Supervriendelijk personeel!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Supervriendelijk personeel! Mooie en zeer propere kamers.

• Beoordeeld op: 19 mei 2016

Staf was extreem vriendelijk en behulpzaam!

Staf was extreem vriendelijk en behulpzaam! Ik was mijn portemonnee kwijtgeraakt op het vliegveld en ze deden alles om me te helpen. Vele telefoontjes, ze boden aan om mee terug te gaan naar het vliegveld en gaven ook aan dat we cash konden lenen. Iedereen elke dag bijzonder aardig! Prima lokatie en veel leuke eet en drinkgelegenheden in de buurt.

• Beoordeeld op: 5 september 2015

Bijzonder, klein hotel in opkomende wijk van St Petersburg.

Personeel spreekt geen Engels, weinig praktsche informatie voor buitenlandse toeristen. We kwamen er pas na twee dagen via een andere hotelgast achter dat vlakbij het hotel een bus stopt die naar Hermitage etc gaat.

Bijzonder, klein hotel in opkomende wijk van St Petersburg. Heel vriendelijk personeel, mooie kamers. Goede verbinding met openbaar vervoer naar de belanrgijkste bezienswaardigheden. Leuke restaurants in de buurt.

• Beoordeeld op: 31 mei 2015

Ondanks dat ze geen Engels spraken (vertaling met app op...

De gordijnen lieten veel licht door.

Ondanks dat ze geen Engels spraken (vertaling met app op telefoon), was het contact met het personeel heel prettig. Op ieder moment van de dag konden we gratis koffie, thee of ijs krijgen. Goed geïsoleerde kamer in rustige straat. Vanwege kleine ontbijtruimte werd ontbijt op kamer geserveerd.

• Beoordeeld op: 21 mei 2015

Elegante en mooie inrichting, zeer schoon, goede bedden,...

Het ontbijt is wat 'simpel'; je moet elke dag een lijstje invullen met wat je wilt. Een aantal dingen (kaas bijv.) voorverpakt in plastic. Wel allemaal heel goed bedoeld!

Elegante en mooie inrichting, zeer schoon, goede bedden, goede service (ondanks het feit dat ze weinig meer dan russisch spreken). Ze doen hun best om je met alles te helpen. Ook heel rustig gelegen, maar even lopen naar bus of metro.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Kamerdiner Hotel