Beoordelingen over 5th Corner Hotel 3-sterren

Zagorodny Prospekt 13, Tsentralny (wijk), 191002 St. Petersburg, Rusland

#178 van de 961 hotels in St. Petersburg

Gebaseerd op 2057 beoordelingen over dit hotel

Een geweldig verblijf in een geweldige stad
    • Appartement met 2 Slaapkamers

Het hotel ligt op loopafstand van alle bezienswaardigheden en vlak bij een metrostation. Er zijn heel veel restaurants in de buurt. Ons appartement was heel ruim, super schoon en had hele goede WiFi. Het was splitlevel wat heel charmant was.

• Beoordeeld op: 3 juni 2017

Prachtige stad

Vriendelijkheid personeel....het strikte minimum. Matras was groot genoeg voor 2 personen maar had aan 1 zijde al een doorligput.

Ontbijt was genoeg maar zeker niet speciaal te noemen. Nabijheid van metrolijn en Nevsky ligt op wandelafstand.

• Beoordeeld op: 6 mei 2017

Confortabele kamer dat niet te duur is voor de locatie, ontbijt zou beter kunnen
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Minpunt was dat in het ganse hotel geen lift aanwezig was en dat wij naar zowel de receptie die op de eerste verdieping was als naar onde kamer naar de tweede verdieping met de trap moesten, wij hadden het geluk dat wij in de minst hoge verdieping logeerde. Het ontbijt was voor mij niet goed tot slecht, voor de Russische bezoekers misschien beter maar ik eet s'morgens geen aardappelen met allerlei groenten en worsten, witte roerei (eidooiers zijn wit) ik kon enkel brood met niet zo lekkere confituur eten. (dit kan veel internationaler en beter). voor Taxi van het Hotel naar de luchthaven vroegen ze aan de receptie tot 1200 Roebel, mijn echtgenote met Russische roots belde zelf naar een taxi die ons keurig oppikte op het afgesproken uur in een nieuwe auto en rekende voor deze rit slechts 500 Roebel (een groot verschil met de receptie van het hotel.

De kamer was zeer goed tot uitstekend, alles was aanwezig en wij hebben hier niets op aan te merken,

• Beoordeeld op: 18 oktober 2016

Mooie locatie met grote variatie van winkeltjes, kroegen,...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Mooie locatie met grote variatie van winkeltjes, kroegen, eettenten en op loopafstand van Metro en de grote attracties aan de andere kant van de Fontanka

Mooie stad , vriendelijke mensen , grote culinaire tegemoetkoming voor toeristen.

Prijsverhouding t.o.v. kamer grootte

Goed gelegen , kort bij andere bezienswaardige accomodaties en bezoekwaardige plaatsen.

• Beoordeeld op: 8 november 2016

• Beoordeeld op: 24 februari 2016

vriendelijk en behulpzaam personeel.

Veel te warm in de kamer en konden chauffage zelf niet regelen. Gelukkig konden de ramen open.

vriendelijk en behulpzaam personeel. Grote kamer. Alle comfort.

• Beoordeeld op: 30 januari 2016

het is een zeer goed hotel

het is een zeer goed hotel een echte aanrader. ligt mooi centraal in de stad. goede hotel taxi van vliegveld naar hotel. ga er dit jaar zeker nog terug

• Beoordeeld op: 14 juli 2015

De locatie en de ruime kamer

Ontbijt erg beperkt en vriendelijkheid van personeel op een paar uitzonderingen na jan veel beter!!!! Je voelt je niet echt een gast.

De locatie en de ruime kamer

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van 5th Corner Hotel