1. hovedsiden for hotellanmeldelser
  3. anmeldelser av hotell i Västra Götaland
  4. anmeldelser av hotell i Göteborg
Sverige Göteborg Ekte hotellanmeldelser skrevet av ekte gjester

• Scandic Crown Poeng fra gjester: 8,1

«Frokost! God middag i restauranten. »

• Avalon Hotel Poeng fra gjester: 9,1

«Sentralt, stort fint rom med balkong i 6 etasje. God frokost og suveren service av personalet. Blir neppe siste tur til dette hotellet.»

• First Hotel G Poeng fra gjester: 8,3

«Var nærmt sentrum. »

• Dorsia Hotel & Restaurant Poeng fra gjester: 9,5

«Alt var helt fantastisk. Atmosfære, stil, service er helt topp. En av mine favoritt Hotell. »

• Clarion Hotel Post Poeng fra gjester: 8,6

«Bra service, fin lokal, bra frukost, bra rum»

• Spar Hotel Gårda Poeng fra gjester: 8,1

«Rent og pent, veldig hyggelig personal, nydelig frokost. Det både smakte og så utrolig delikat ut. »

• Hotel Poseidon Poeng fra gjester: 8,6

«Godt frokost. Nær avenyn og Vasaplatsen med tilgang til offentlig kommunikasjon. Fint område nær sentrum.»

• «Fin frokost- rent nyoppusset rom 😊»

• Gothia Towers Hotel Poeng fra gjester: 8,6

«Fantastisk utsikt fra spaet og treningsrom. Romslige rom. Godt lunsjtilbud på den italienske restauranten, Ristoria. Sentralt i forhold til Liseberg, Universeum og universitetet.»

• Radisson Blu Riverside Hotel Poeng fra gjester: 8,7

«Det reneste hotellrommet vi har sovet i, prikkfritt! Ikke alltid det er tilfelle selv om det er dyre hoteller.. I tillegg; nydelig madrass og sengetøy, "putemeny" (!), pent og stort rom ('Superior') og badet var velutstyrt med badeprodukter med veldig gode ingredienser. Isbitmaskinen på gangen var noe vi ikke har sett på mange hoteller i det siste og gjorde seg godt i limonaden vi drakk.. Nespresso-maskin, deilige teer og minibar bidro også til komforten. Herlig rom!»

De 30 beste hotellene i Göteborg

vurdert ut fra 114 804 hotellanmeldelser på Booking.com