Beoordelingen over Hotel Allén - Sweden Hotels 3-sterren

Parkgatan 10, Centrum, 411 38 Göteborg, Zweden

#52 van de 70 hotels in Göteborg

De lokatie is het enige plus punt

De prijs kwaliteit verhouding is absurt te noemen. De kamer is zeer gedateerd en zeer beschadigd, het “meubilair” ziet er niet uit Bah, als je een bad neemt loopt de badkamer onder door een niet werkende afvoer en ook de wastafel afvoer was verstopt. Het ontbijt is werkelijk diep treurig, oud brood, geen keuzes, sinaasappel sap is lauw water, de koffie smaakt naar afwas water en het gebakken ei met spek is een vette hap zonder smaak. De appeltjes die er als enige lagen waren klein en verschrompeld. Dit Hotel verdient het niet om op de lijst van Booking.com te staan. Er was in de ochtend niemand te spreken over het bovengenoemde want ik was zo teleurgesteld dat ik mijn €140,= terug wilde eisen. Het uitchecken bestaat uit de Hotel kamer “sleutel kaart” in een bakje gooien, dat geeft al te denken. Ik reis al jaren voor mijn werk door heel Europa en heb daardoor al heel wat Hotels gezien en beleefd maar dit Hotel verdient een dikke onvoldoende! Jammer dat ik geen foto’s heb gemaakt van dit echt verschrikkelijk flut Hotel. Ik adviseer u dan ook met klem dit Hotel niet te boeken😥

De lokatie is het enige plus punt

Onrustig

De deuren van de kamers vielen hard dicht. Er was een groep naast ons, die ' nachts op de gang dansten en een filmopname aan het maken waren. Zij liepen de kamer in en uit, omdat de deur steeds dan dichtviel met veel lawaai, konden we niet rustig slapen. In het hotel was niet duidelijk aangegeven dat je na bijv 22 uur geen geluid mocht maken. Na geklaag van andere hotelgasten werd de groep door de hotelmedewerker aangesproken en werd het rustiger. Er was helaas nog een groep vrienden die in 2 kamers overnachtte die luid muziek hadden aangezet voor ze uitgingen. Ze praatten zo hard dat we ze goed konden horen, ook schreeuwden ze uit het raam en waren ' morgens respectloos luidruchtig bij het ontbijt. We vonden het erg tegenvallen dat het hotel hier niets aan deed, ook niet toen de medewerker het karige buffet aan het bijvullen was. We hebben door dit alles nauwelijks nachtrust gehad.

De locatie, op loopafstand van het centrum

• Beoordeeld op: 1 juli 2017

Geen aanrader!
    • Kamer met Queensize Bed

Kamer was sterk verouderd. Kapotte tegels in badkamer. Douchen in een badkuip. Badkuip stond aan alle kanten iets van de muur waardoor w tijdens het douchen water achter loopt. Echter geen ruimte om dit schoon te kunnen maken. Ontbijt was erg tegenvallend. Weinig keuze, bevroren en oud brood en sommig beleg heb ik mijn twijfels bij hoe vers het was. Kortom te duur hotel voor wat je krijgt. Volgende keer zou ik een ander hotel zoeken.

Het bed was eigenlijk het enige wat comfortabel was in dit hotel. Ruime maar sobere kamer. Personeel bij de receptie was vriendelijk.

Wij hadden een eenvoudige kamer, maar was prima.
    • Kleine tweepersoonskamer (budget)

Wij hadden een eenvoudige kamer, maar was prima. Ligging dichtbij het centrum.

Eenvoudige accommodatie die ligt tussen 2 drukke straten. Veel lawaai als je raam openzet.
    • Kleine tweepersoonskamer (budget)

2-persoonsbed staat tegen muur.

Locatie vlak bij centrum. Douche op kleine kamer is ruim en goed.

• Beoordeeld op: 9 februari 2017

Gewoon Goed

Gewoon Goed

• Beoordeeld op: 21 januari 2017

Ontbijt prima.zelfs calve pindakaas.kamers ouderwets hoge kamers maar comfortabel

• Beoordeeld op: 1 mei 2016

Heel centraal gelegen.

Ontbijtruimte was functioneel, net als het personeel daar; dat had gezelliger gekund.

Heel centraal gelegen. De kamer bleek ruim, hoewel we een kleine kamer geboekt hadden. Misschien een gratis upgrade gekregen? We waren buiten het seizoen.

• Beoordeeld op: 5 april 2015

Personeel is fantastisch.

Wifi was wat aan de trage kant maar who cares als je op reis bent.

Personeel is fantastisch. Ze helpen met alles wat je maar nodig hebt. Ontbijt was overheerlijk. 24/7 koffie, thee en cake was ook een plus. Bagage was ook mogelijk om weg te bergen na checkout.

• Beoordeeld op: 12 april 2016

Goede locatie, maar toch langs een drukke weg.

Slechte geluidsisolatie, matig onderhoud van de badkamers.

Goede locatie, maar toch langs een drukke weg.

• Beoordeeld op: 7 april 2016

De badkamer was prima en erg schoon.

Het ontbijt was matig, niet erg uitgebreid. Er waren geen wafels zoals beschreven.

De badkamer was prima en erg schoon.

• Beoordeeld op: 15 februari 2016

Uitgebreid ontbijt.

Kamer heeft opfrisbeurt nodig

Uitgebreid ontbijt. Propere kamers

• Beoordeeld op: 5 januari 2016

vriendelijk personeel, schone kamer goed bed en dicht bij de...

vriendelijk personeel, schone kamer goed bed en dicht bij de hoofdstraat, het beursgebouw en ook de boot naar Denemarken

• Beoordeeld op: 15 oktober 2015

Men vergat mij om 7.

Men vergat mij om 7.00 uur te wekken.

• Beoordeeld op: 12 september 2015

• Beoordeeld op: 11 augustus 2015

De douche is prima.

Het bed was aan de kleine kant. En er is geen airco in de kamer.

De douche is prima. En het ontbijt ook.

• Beoordeeld op: 4 augustus 2015

Uitstekende ligging

Het ontbijt is prima maar minimaal

Uitstekende ligging

• Beoordeeld op: 16 april 2015

Prima plek voor een goede prijs.

Prima plek voor een goede prijs. Goed werkend internet en een redelijk ontbijt