Beoordelingen over Hotel Birger Jarl 4-sterren

Tulegatan 8, Vasastan, 104 32 Stockholm, Zweden

#71 van de 186 hotels in Stockholm

Meer tonen- er opent een dialoogvenster

Resultaat 1 – 75

• Beoordeeld op: 12 november 2018

De plek om te verblijven als je Stockholm bezoekt!

Niets! Was perfect zo.

Ideaal, 3 straten van het belangrijkste metrostation in Stockholm gelegen. Vanaf het vliegveld klein uurtje reizen. Echt vriendelijk personeel in het hotel. We hebben vrijwel alles te voet kunnen doen! We hebben enorm van Stockholm genoten!

• Beoordeeld op: 5 november 2018

Het ontbijt was zeer uitgebreid!

De badkamer is wat aan de kleine kant. Het douchescherm sloot niet volledig af waardoor er telkens veel water op de grond lag als er een douche genomen werd.

Het ontbijt was zeer uitgebreid! Voor elk wat wils. Zeer goede bedden!

• Beoordeeld op: 29 oktober 2018

1. Ramen op kamers kunnen niet open (voor frisse lucht).

1. Ramen op kamers kunnen niet open (voor frisse lucht). De sleutel die wij na soebatten verkregen om het raam te kunnen openen is door de kamermeisjes na 1 nacht alweer meegenomen. 2. Wij hebben in totaal 3 keer moeten aangeven van het ontbijt gebruik te willen maken. Al voor de reis, bij aankomst en na de 1e nacht. 3. De douche was niet goed gechecked door de service --> knoppen ontbraken, temperatuur niet makkelijk af te stellen

geslaagd verblijf in dit hotel. Hebben ervan genoten.

Badkamer in de hotelkamer is ondermaats. Wel verzorgd maar te klein en enigszins verouderd.

Verzorgd hotel met vriendelijk personeel en zeer verzorgd ontbijtbuffet.

ideaal hotel voor een citytrip naar Stockholm

Super hotel, heerlijk en uitgebreid ontbijt, goede ligging, in de nabijheid van het stadscentrum van Stockholm. In de nabijheid van openbaar vervoer. Goed werkende airco. Vriendelijk personeel.

Heerlijk hotel op loopafstand van Stockholm centrum

Zelf instelbare airco regeling had een blauw lampje wat erg fel was en niet was uit te zetten. 's nachts was dit hinderlijk en kon niet worden uitgezet. Ontbijt was druk en sap was vaak op. Vooral scrambled eggs waren veel zoeter dan we ooit hadden gegeten.

Goede, snelle en vriendelijk ontvangst. Ruime eigen, beveiligde parkeergelegenheid onder het hotel, wel met extra kosten (± 240 SSK per dag). De kamer was prima en er waren genoeg liften en trappenhuizen.

Goed hotel met een zeer goed ontbijtbuffet.

Parkeren in parkeergarage onder hotel kost € 27 per nacht. Vind ik (te) duur terwijl je al gast van het hotel bent.

Goed hotel met een zeer goed ontbijtbuffet. Boek svp een iets grotere kamer, dit geeft meer ruimte en bij warm weer slaap je beter.

Goed hotel op een goede locatie nabij/in het centrum. Erg goed en uitgebreid ontbijtbuffet.
    • Kleine Tweepersoonskamer

De kamers zijn klein en tevens geen airconditioning, waardoor bij warm weer de kleine ruimtes snel te warm en niet comfortabel zijn om goed te kunnen slapen.

Ligging is prima 15 minuten lopen naar het oud centrum ook...

Badkamer erg klein en in bad douchen is niet geweldig. Parkeren auto is goed geregeld maar niet goedkoop.

Ligging is prima 15 minuten lopen naar het oud centrum ook alle overige bezienswaardigheden zijn goed af te lopen. Ontbijt was goed aan alles is gedacht!

Prijs / Kwaliteit verhouding voor een 4* hotel wat matig
    • Kleine Tweepersoonskamer

De badkamer is écht heel klein en toch matig voor een 4* hotel. Prijs / kwaliteit wat aan de hoge kant. De vriendelijkheid aan de receptie heel wisselvallig al naargelang wie ons bediende. Als het hotel vol is zoals bij ons is het zeer druk in de ontbijtzaal. Had een dubbel bed gevraagd en kregen 2 enkele bedden tegen elkaar.

Het ontbijtbuffet is zeer uitgebreid, meer dan genoeg keuze dus. De gewone kamers zijn niet zo groot maar licht en de bedden zéér goed. De barman was heel vriendelijk. Ligging van het hotel is vlakbij mooie winkelstraten en op wandelafstand van het centrum. (1,7km ong.)

Het geweldige uitgebreide ontbijt met zoveel keus dat je...

De prijs had wat lager mogen zijn.

Het geweldige uitgebreide ontbijt met zoveel keus dat je minstens 4 nachten moet blijven om alles te kunnen proberen. Ook voor vegetariërs en glutenvrije of andere diëten geschikt.

Ontzettend goed verblijf, mede dankzij het schitterende weer ... maar ook hotel was top !

geen afdoende afsluiting van de badstop ; televisie met weinig beschikbare kanalen

Ontbijt was ruimschoots gevarieerd , personeel zeer vriendelijk en gedienstig , lokatie redelijk rustig en toch op stalafstand van het centrum

Prima verblijf op leuke locatie om Stockholm te ontdekken

Ik kon mensen op de gang horen.

Vriendelijke mensen, goed te bereiken ook met het OV. Voor fitte mensen is een groot deel van de stad op loopbare afstand, maar ook de metro en bus is vlakbij

ideaal om enkel te slapen en de stad te verkennen
    • Kleine Tweepersoonskamer

kamer was heel basic, badkamer was proper maar klein en niet goed uitgerust douche lekte waardoor de badkamervloer half onder water stond

vriendelijke staff goede uitvalbasis om de stad te bezichtigen

Zeker een aanrader voor een eerste kennismaking met Stockholm !

Druk tijdens het ontbijt, niet altijd plaats om comfortabel te zitten.

Zeer vlot onthaal en incheck en uitcheck. Kamers waren zeer netjes en van alle comfort voorzien. Zeer goede uitvalsbasis om de stad te verkennen, dicht bij een metrostation op de centrale lijn. Alles was dus goed bereikbaar. Ruim ontbijt, drukke ontbijtruimte.

Qua locatie prima hotel, maar verwacht geen luxe.
    • Junior Suite (2 Volwassenen)

De foto’s op Booking.com wijken af van de werkelijkheid. Ik had een suite geboekt die er op de foto’s modern uit zag. Helaas was mijn suite sterk verouderd, stoffig en rommelig met veel kabels slordig weggewerkt. Ook de bedden en het meubilair hadden hun beste tijd gehad.

Qua locatie een prima hotel op 300 meter lopen vanaf de metro naar het centrum. De lobby is gemoderniseerd en bood een beperkte menukaart aan.

• Beoordeeld op: 15 maart 2018

Prettig hotel en zeker voor herhaling vatbaar

In de ochtend de wachttijd bij de lift Maar daar hebben ze de trap voor uitgevonden

Locatie in de stad Parkeer gelegenheid Goed ontbijt Vriendelijk personeel

Lekker ontbijt.

Wij hadden een tweepersoonsbed geboekt. Dit bed had alleen 2 éénpersoonslakens. Dit vonden wij zelf erg oncomfortabel.

Erg uitgebreid ontbijt. Alles vers en lekker! Genoeg plek om te zitten en aardig personeel. Verder was de kamer etc. schoon. Voorzien van waterkoker en föhn.

• Beoordeeld op: 23 februari 2018

Hotel Birger Jarl is een prettige verblijfplaats op loopafstand van veel bezienswaardigheden.

Samen met de gast bij het inchecken de boeking doornemen. Ik was vergeten het ontbijt te boeken, daar had op geattendeerd kunnen worden.

Het ontbijt was enorm uitgebreid en goed. De kamer was schoon en van alle hotelgemakken voorzien.

• Beoordeeld op: 30 januari 2018

Goed ontbijt, let even goed op met parkeren buiten.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Goed ontbijt, let even goed op met parkeren buiten. Soms een gele lijn die niet helemaal zichtbaar is. En dat in combi met controle, je kunt het geld beter ergens anders uitgeven ;)

• Beoordeeld op: 26 januari 2018

Het hotel ligt lekker centraal, dichtbij de metro en op...

Het hotel ligt lekker centraal, dichtbij de metro en op loopafstand van de grote winkelstraten. Het ontbijt is erg uitgebreid, de WiFi is echt perfect en de kamer had een erg goed bed.

• Beoordeeld op: 14 januari 2018

Ontzettend goed hotel
    • Junior Suite (2 Volwassenen)

Het ontbijt was echt iets om je elke dag op te verheugen! Erg gevarieerd, erg vers. De bedden lagen prima. De kamer was ruim qua opzet en het personeel was over het algemeen erg behulpzaam.

Prima.

De prijs-kwaliteitverhouding verhouding. Reviews zijn erg positief. Hierdoor hadden we hoge verwachtingen. Maar we vonden het hotel gezien de kamerprijs zeker niet bijzonder. Parkeren kost €30 per nacht, prima voor een veilige plek.

De ligging nabij het centrum is ideaal, het hotel heeft een goede (verwarmde) afgesloten garage.

Het ontbijt was prima.

De kamer was erg klein, maar dat is ok. De badkamer is behoorlijk waardeloos. Ondanks dat de badkamer erg klein is hebben ze toch gekozen om er een ligbad in te plaatsen. Een vrijstaand bad waarbij het riool gewoon zichtbaar op het vloerputje loost. Het afwerkingsniveau is echt onder de maat. Als je gaat douchen in bad, dan word de hele badkamer nat incl het plafond, de toilet en de deur. De randen van het bad zijn ook niet netjes afgekit op de wand, waardoor het water ook langs het bad op de vloer loopt. Verder kregen we bij aankomst te horen dat er een renovatie gaande was (ik hoop dat ze die badkamers grondig onder handen nemen). Ik snap dat het hotel zo nu en dan opgeknapt moet worden, maar ik baal er van als dit pas gemeld word op de dag van aankomst. De wekker hoefde we niet te zetten, want om 9.00 uur ging de jekkerhamer aan en werden vanzelf ons bed uitgetrild

Het ontbijt was prima. Lekker en compleet. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam

Goede locatie hotel goed Maar niet super

De badkamer is klein en gedateerd hetzelfde geldt voor de kamer Het hotel heeft geen extra voorzieningen het is basic

De locatie is goed Lounge is gemoderniseerd Ontbijt is goed Maar niet super

De ligging van het hotel en de vriendelijkheid en de...

De lage kamertemperatuur, het was veel te koud voor ons ondanks dat we de thermostaat/verwarming op het maximum gezet hebben. Ook in het restaurantgedeelte/ontbijtzaal was de temperatuur niet warm genoeg. Er kwam ook veel koude door het raam van de slaapkamer en door de ramen van het restaurant. De te kleine badkamer waarbij de afstand van het toilet tot de lavabo echt wel heel klein was en het ligbad hadden we liever niet gehad in deze kleine ruimte, ze hadden beter een inloopdouche gezet. Het bad was glad en moeilijk om uit te stappen, zeker als je wat ouder bent. Ook het eigenaardig systeem van afloop met open putje vonden we een minpunt, want soms kon er een vieze geur naar boven komen.

De ligging van het hotel en de vriendelijkheid en de behulpzaamheid van het personeel. Het comfortabele bed.

Veel te duur voor wat het is

Kleine ongezellge kamer, licht vreselijk en ongelooflijk kleine slechte badkamer. Diner niet mogelijk ivm live muziek, ongelooflijk druk met ontbijt en door drukte receptie ook onbereikbaar voor vragen. Misschien leuk voor jongeren

Heel duur voor heel middelmatig

Superkleine kamer en nog kleinere badkamer voor riante prijs Sommige avonden diner niet mogelijk ivm keiharde live muziek Geen roomservice Receptie permanent overvol

Mooie straat, leuke lobby

Locatie is prima

De entree van het hotel heeft een warme sfeervolle uitstraling. De kamer die we kregen was echter extreem koel, koud en onpersoonlijk. Volgende dag hebben we verzocht om een andere kamer die iets beter was in uitstraling. Badkamers zijn onpraktisch en verouderd. Op de zondagochtend biedt het hotel onvoldoende ruimte voor ontbijt. De ruimte is veel te klein voor de massa mensen die in het hotel verblijft. Er is geen enkele sprake meer van een relaxed gezellig ontbijt... mensen zitten schouder aan schouder te ontbijten zonder enige vorm van een beetje privacy. Ontbijt op zich prima.

Locatie is prima

Het ontbijt was zeer goed!
    • Kleine Tweepersoonskamer

De kamer en douche waren klein, maar alles was aanwezig en omdat we hele dagen de stad in gingen was dat geen probleem.

Het ontbijt was zeer goed! En er waren diverse metrostations dichtbij!

Als je met de auto naar Stockholm reist, is dit een fantastisch hotel. Snel bereikbaar vanaf de snelweg en met een parkeergarage in de kelder tegen een redelijke vergoeding. T-baan station dichtbij en veel eet-mogelijkheden in de buurt. Echt een aanrader dus.

Eerlijk hotel, maar die 4de ster is het niet waard.

Comfort van de kamers, deze zijn aan vernieuwing toe. Vooral de isolatie was zeer slecht, je kon de gasten in de gang en nabije kamers horen alsof ze mee in de eigen kamer stonden.

Uitgebreid en vers ontbijt

Mooie kamers, goed bereikbaar met metro en bus.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Parkeren bij het hotel extreem duur. Je kunt goedkoper op straat parkeren, in het weekend (vrijdag na 17 uur tot maandag 9 uur) is dat zelfs gratis.

Mooie kamers, goed bereikbaar met metro en bus. Prima ontbijt.

Prima middenbudget hotel

Douche te laag voor lange mensen. Wel worden de badkamers op het moment gerenoveerd.

Ontbijt zeer goed. Comfortabwle kamers tegen redelijke prijs. Toplocatie.

• Beoordeeld op: 4 juli 2017

Uitstekend hotel

Badkamer is wat klein en onhandig.

Het inchecken ging uiterst vriendelijk ,zo hoort het !Top. Al het personeel was zeer vriendelijk. Kamer zeer mooi. Het ontbijt was uitstekend

• Beoordeeld op: 24 juni 2017

Fijn verblijf. We keren zeker terug.

Door renovatiewerken was er wel geluidshinder op de kamer. Gelukkig niet te vroeg 's morgens. Hotel ligt iets verderaf van het stadshart.

Hartelijk ontvangst. Mooie kamer, maar mocht wel iets ruimer. Heerlijk volledig ontbijt. Eigen fitnessruimte. We konden fietsen huren via het hotel.

• Beoordeeld op: 10 mei 2017

Mooi hotel op een goede locatie
    • Kleine Tweepersoonskamer

Kamer met klein bed. De douche in de badkamer had een heel onhandig scherm, waardoor de hele badkamer nat is als je gedoucht hebt.

Goede locatie. Lekker ontbijtbuffet. Vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 17 februari 2017

Lekker ontbijt en vriendelijk personeel aan de receptie

Het dunne matrasje op het bed. Je voelt je partner constant bewegen 😬 Ook was er teveel lawaai van de airco's. Zonder oortappen kon je niet slapen

Het ontbijt was lekker en uitgebreid

• Beoordeeld op: 17 januari 2017

Rustige ligging
    • Kleine Tweepersoonskamer

Zeer slecht bed. Je zag het zo dat de matras helemaal doorzakt was. We rolden constant in die put!!! Kamer was aangeboden als "interessant deal" ??? Bij aankomst zei men ons direct dat we konden upgraden mits betaling. In feite hadden ze ons een mooie korting mogen geven !

Ontbijt: veel keuze! Alles vers!

• Beoordeeld op: 19 november 2018

Het ontbijt was heel uitgebreid en lekker en de kamer was...
    • Kleine Tweepersoonskamer

De badkamer was klein, maar wel proper.

Het ontbijt was heel uitgebreid en lekker en de kamer was heel net.

• Beoordeeld op: 15 november 2018

Mooie kamer, goed ontbijt

Mooie kamer, goed ontbijt

• Beoordeeld op: 26 oktober 2018

Te kleine badkamer

• Beoordeeld op: 22 oktober 2018

Top locatie!

Echt een top locatie! Prima kamer, niet bijzonder maar schoon & een heerlijk bed. Ontbijt was prima.

• Beoordeeld op: 10 oktober 2018

Centrale ligging voor het openbaar vervoer en zeer...

Douche wand is beweegbaar waardoor alles nat werd

Centrale ligging voor het openbaar vervoer en zeer uitgebreid ontbijt, zeer goed verzorgd

• Beoordeeld op: 8 oktober 2018

Aanrader
    • Kleine Tweepersoonskamer

De omvang van de badkamer en de wc bril was erg dun.

Goed bed, heerlijk ontbijt, rustige omgeving

• Beoordeeld op: 7 oktober 2018

Zeer goede prijs voor degelijk comfort.

Ramen op kamer kunnen niet open.

Ruime kamer. Directe toegang tot garage(fietsen). Lekker gevarieerd ontbijt goede ligging.

• Beoordeeld op: 2 oktober 2018

Ideale locatie.

Ideale locatie. Uitgebreid ontbijtbuffet.

Weekendje Stockholm

Rustig hotel met ruime kamer. Ligging iets buiten het centrum, maar goed te lopen. Goed bereikbaar met de auto

Mooi hotel, centraal gelegen met zeer lekker ontbijt

Heerlijk ontbijt, goed gelegen

Hygiëne
    • Kleine Tweepersoonskamer

Prijs was aan de hoge kant

Hygiëne

Prettig verblijf, waar je heerlijk kunt ontbijten.

Het lange wachten bij de receptie.

Prima standaard kamer en lekker gevarieerd ontbijt. Goed geslapen want lag aan rustige weg. Bijna geen verkeer.

Comfortabel hotel op goede rustige lokatie, dichtbij centrum

Personeel receptie

Hond faciliteiten Airco op kamer Parkeergarage Ontbijt

Ruime kamer, groot bed, vriendelijk personeel en goede...

Ruime kamer, groot bed, vriendelijk personeel en goede kwaliteit

Super!

Super ontbijt! Mooie schone kamers

• Beoordeeld op: 26 mei 2018

Douche - badkamer is volledig nat

Douche - badkamer is volledig nat

Veel te druk bij het ontbijt

Veel te druk bij het ontbijt

Een prima stedentrip.

Grootte van de kamer in verhouding tot prijs en minimaal aanbod tv zenders.

Klantvriendelijkheid en een zeer gevarieerd ontbijt.

Prima hotel met prima kamer maar de badkamer was ver onder de maat.

Badkamer en TV

Het bed en het ontbijt

Aangenaam verblijf in comfortabel hotel met gunstige ligging om de stad te verkennen.
    • Kleine Tweepersoonskamer

De locatie, in de stad en toch relatief rustig.

Leuk hotel met een goede ligging.

Verwarming/airco in kamer was moeilijk te regelen.

Lekker en uitgebreid ontbijtbuffet.

Prima hotel!

Te zachte bedden

Locatie, ontbijt

Prima hotel meer niet
    • Junior Suite (2 Volwassenen)

Prijs voor het parkeren in het hotel.

Goed hotel voor kort verblijf

Overal wat te warm

De keuken en ontbijt

• Beoordeeld op: 8 maart 2018

zeer toffe en rustige locatie

zeer toffe en rustige locatie

Prima verblijf voor een weekendje Stockholm.

De kamer was vrij klein

De bedden zijn voortreffelijk!

voor herhaling vatbaar

uitgebreid ontbijt, vriendelijk onthaal, prijs-kwaliteit oke

• Beoordeeld op: 30 januari 2018

Goed ontbijt

De bedden; hele kleine dekbedden. Oncomfortabele kussen en matras.

Goed ontbijt

Goed hotel op prima locatie met uitgebreid ontbijt

Kleine kamer, maar meer is niet nodig

Uitgebreid ontbijt

Prima ontbijt, vriendelijk personeel en goede locatie .

• Beoordeeld op: 3 december 2017

Heerlijk!

Genoten van Stockholm mede door Hotel Birger Jarl.

Heerlijk en zeer uitgebreid ontbijt. Kamers zijn sfeervol, compleet en schoon. Loopafstand van metrostation.

Heerlijk ontspannen weekendje weg

Grootte van de kamer.

Locatie was goed, mooie wijk. Rustige buurt ook, geen geluidsoverlast, ook niet van hotelgasten.

Zeer goedd
    • Kleine Tweepersoonskamer

Bediening in het restaurant.

Heerlijk ontbijt!

Het ontbijt is zeer uitgebreid en erg lekker
    • Kleine Tweepersoonskamer

Vrij groot hotel, waardoor regelmatig een file voor het gebruik van de liften.

Het ontbijt is zeer uitgebreid en erg lekker

Resultaat 1 – 75