Beoordelingen over Camp Ripan 4-sterren

Campingvägen 5, 981 35 Kiruna, Zweden

#3 van de 12 hotels in Kiruna

• Chalet met 2 Slaapkamers

Nix . Alles zeer netjes geregeld.

Zeer schoon appartement . Douche ruimte klein maar netjes met verwarmde vloer. Droogkast voor natte spullen!! Keuken prima Om zelf eenvoudige maaltijd te bereiden. Incl magnetron. Dichtbij receptie waar een zeer lekker uitgebreid ontbijt was ondanks ons eigen appartement. Spa was klein en eigenlijk iets te duur maar wel lekker 2 uurtjes relaxen na een koude dag. Supermarkt ligt niet-echt in de buurt maar met huurauto goed te doen. Niet om met kleine kinderen naar toe te lopen. Voorts zit alles wat je maar wilt in het hotel.

• Beoordeeld op: 10 januari 2018

Het was maar 1 nacht maar GENOTEN!

Ik had gevraagd of we in een van de huisjes een 'late check-out- konden boeken maar die mogelijkheid was er helaas niet. Wij hadden een kamer met twee eenpersoonsbedden die ver uit elkaar stonden (misschien heb ik het zelf verkeerd geboekt maar let daarop!!!). Dat was dus niet super romantisch....

Erg vriendelijke medewerkers, huisjes waren schoon (eentje voor de kinderen en eentje voor ons) ook al was het inchecken om 16 uur kregen we 1 van de huisjes al om 11 uur opgeleverd waardoor we even konden douchen na de reis! Iedereen spreekt goed Engels, de kinderen zijn ook nog naar de Spa geweest - dat vonden we wel prijzig voor max. 2 uurtjes - maar de kinderen hebben genoten. Er stond wat vers fruit en ze konden wat te drinken nemen. Toen we uit moesten checken , konden we verblijven (totdat de taxi kwam) in een heerlijk ruime bovenkamer - een soort bibliotheek....

Leuke chaletjes op vakantiepark met camping.
    • Chalet met 2 Slaapkamers

Ramen van het huisje kunnen niet open, op warme dagen niet fijn.

Leuke chaletjes op vakantiepark met camping. Heerlijke bedden. Restaurant wat erbij zit heeft heerlijke maaltijden. Prima ontbijt.

Prijzige, maar gezellige huisjes.
    • Chalet met 2 Slaapkamers

Het huisje is erg warm, waarschijnlijk door de isolatie vanwege de sneeuw in de winter. Ramen kunnen niet open. Er waren mensen naast ons die de hele avond buitenzaten (tot half twee) en dronken naar hun huisje waggelde.

Sfeer

Net, modern ingericht appartement.
    • Chalet met 2 Slaapkamers

Net, modern ingericht appartement. Goed ontbijtbuffet. Leuke wandeling start aan het hotel. Hotel kent verschillende faciliteiten (geen gebruik van gemaakt)

• Beoordeeld op: 28 maart 2017

ontbijt was enorm aanbod maar slappe smakeloze scrammbeld...
    • Chalet met 2 Slaapkamers

De faciliteit saun/ zwembad kon pas bezocht worden na entree. Dit stond niet bij de boeking vermeld. Enorm balen, daar de entreeprijs omgerekend ook nog eens ongeveer 35,00 p.p. was.

ontbijt was enorm aanbod maar slappe smakeloze scrammbeld eggs!!

• Beoordeeld op: 13 maart 2017

Prima uitvalsbasis voor een mooi winteravontuur in Kiruna in Zweeds Lapland
    • Chalet met 2 Slaapkamers

Uitstekend ontbijt. Veel keuze uit verse producten. Vriendelijk personeel. Cabins zijn eenvoudig maar goed verzorgd. Veel activiteiten zijn op de locatie zelf te boeken. Op loopafstand van het centrum van Kiruna.

• Beoordeeld op: 1 maart 2017

Goede accommodatie.
    • Chalet met 2 Slaapkamers

Spa (zwembad) tegen betaling.

Goede accommodatie. Vriendelijk, behulpzaam personeel. Fantastische keuken en er worden diverse excursies aangeboden vanuit het hotel.

• Beoordeeld op: 15 november 2016

Prima verblijf.
    • Chalet

Openingstijden receptie voor vroege checkout waren mij niet duidelijk. Ondanks confirmatie dat het mogelijk was, bleek de receptie niet open te zijn op dat vroege tijdstip. Helaas ook niet meegedeeld bij check in voor 1 nacht, dat afrekening en afhalen ontbijtbox dan dezelfde avond moest plaats vinden.

Kamers waren comfortabel en ruim. Prima locatie.

• Beoordeeld op: 21 augustus 2016

Jammer
    • Chalet met 2 Slaapkamers

De gehorigheid in de kamers, de buren en al hun geluiden zijn zeer goed te horen. De keuken is zeer karig ingericht een ei koken kan net. Het personeel is niet erg behulpzaam als het gaat om het inchecken. informatie voorziening als je uren moet wachten op je kamer is beneden alle peil.

De ligging, de ruimte zeker in de vier persoonskamer, als je er met twee personen slaapt.

• Chalet met 2 Slaapkamers

Het ontbijt ei worst spek waren koud

het diner was superlekker

Goed.

Alles prima

zeer uitgebreid top ontbijt

zeer uitgebreid top ontbijt

Het was schhoon en verzorgd.
    • Chalet met 2 Slaapkamers

Cottage met 2 slaapkamers?! Er is maar een slaapkamer met een stapelbed. Het was erg klein allemaal

Het was schhoon en verzorgd.

• Beoordeeld op: 10 maart 2017

schitterend
    • Chalet met 1 Slaapkamer

prijs is in verhouding met kwaliteit veel te hoog

• Beoordeeld op: 31 januari 2017

Overnachting

Het was -20 in het restaurant was aan de raamzijde koud

Het ontbijt was top! Zeer uitgebreid

• Beoordeeld op: 12 januari 2017

fantastisch restaurant, zeer goede sfeervolle...

fantastisch restaurant, zeer goede sfeervolle saunafaciliteiten

• Beoordeeld op: 1 september 2016

Het uitgebreid ontbijtbuffet, uitstekende lunch.
    • Chalet met 2 Slaapkamers

Het uitgebreid ontbijtbuffet, uitstekende lunch. Behulpzaam en vriendelijk personeel Gratis bagageruimte

• Beoordeeld op: 16 augustus 2016

Lekkere, goed verzorgde diner.
    • Chalet met 2 Slaapkamers

Lekkere, goed verzorgde diner. Uitgebreid ontbijt.

• Beoordeeld op: 13 augustus 2016

Goed ontbijt.
    • Chalet

Goed ontbijt. Ruime kamer.

• Beoordeeld op: 12 augustus 2016

Voldoet nog steeds niet aan de verwachting
    • Chalet met 2 Slaapkamers

Vriendelijkheid personeel, niet vroeg kunnen inchecken, weinig informatie

Eigenlijk niets

• Beoordeeld op: 24 april 2016

Mooie locatie, vanuit de achtertuin wandelen, prima huisjes,...

Voor de prijs had ik meer luxe verwacht, badkamer is toe aan renovatie, personeel was soms echt ongeïnteresseerd. Diner viel ons tegen (voor de prijs)

Mooie locatie, vanuit de achtertuin wandelen, prima huisjes, mooie lobby. Prachtige sauna! Uitgebreid ontbijtbuffet

• Beoordeeld op: 25 augustus 2015

Enorm vriendelijk personeel, ondanks de flinke drukte.

Als ik iets moet zoeken, de Wifi in de cabin was traag, maar daar kwamen we niet voor en was geen enkel probleem.

Enorm vriendelijk personeel, ondanks de flinke drukte. Restaurant was super (ook voor vegetariërs) en de cabins eenvoudig doch enorm luxe.

• Beoordeeld op: 22 februari 2015

Mooie locatie met prachtig uitzicht.

Ontbijtbuffet was goed, maar de keuze was wat beperkt. Een vraag om bijvoorbeeld een gebakken ei werd simpelweg afgewezen. Ik moest het doen met wat er stond. Sauna is mooi, maar heel klein. De prijs van 395 kr staat niet in verhouding met de grootte ervan.

Mooie locatie met prachtig uitzicht. Rustige plek aan de rand van de stad en het bos.

• Beoordeeld op: 20 februari 2015

vriendelijkheid van personeel, ontbijt uitgebreid, 1X diner...

wij kregen een stuga nr. 54 toegewezen (5 nachten), die bij nader inzien een verbindingsdeur had met de stuga ernaast. Wij konden de buren woordelijk verstaan en van hun leven/muziek/tv/geluid mee"genieten". De eerste dag geen overlast (niemand aanwezig?), vanaf de 2e dag pas - eerst enige-last. Toen we vanaf de 3e nacht in het donker het noorderlicht probeerden te bewonderen, bleek bij de buren het licht onder de verbindingsdeur door te schijnen!!!! Wij hebben geklaagd bij de receptie. We kregen een gratis bezoek aan de SPA aangeboden. Mijn echtgenoot houdt hier niet van en heeft zijn toetje van ons diner vergoed gekregen. Vergoeding E42,00 voor dit ongerief tijdens verblijf van +/- E900,00. Maar ik ben slecht in onderhandelen en was al verbaasd, dat we een tegoedbon kregen aangeboden. Ik heb hen op het hart gedrukt die tussendeur te geluidsisoleren (zijn ze vast goed in!) om de overlast voor toekomstige huurders te elimineren. Hoop, dat dit ook gebeurd. Dan prima verblijf!!!

vriendelijkheid van personeel, ontbijt uitgebreid, 1X diner was goed verzorgd, duur, maar volgens zweedse standaard. uitzicht op noorderlicht vanuit onze stuga!!

• Beoordeeld op: 23 februari 2016

Erg goede keuken zowel het diner als het ontbijt.

Erg goede keuken zowel het diner als het ontbijt.

• Beoordeeld op: 5 september 2015

schoon en opgemaakte bedden

schoon en opgemaakte bedden

• Beoordeeld op: 23 februari 2015

Keurig, net gerenoveerde chalets op mooie lokatie op loop...

Het is wat gehorig

Keurig, net gerenoveerde chalets op mooie lokatie op loop afstand van het centrum

Er zijn ook 12 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.