Beoordelingen over Center Hotel - Sweden Hotels 3-sterren

Stora Badhusgatan 28, Centrum, 41121 Göteborg, Zweden

#60 van de 70 hotels in Göteborg

Verschrikkelijke ervaring. Na al die uitstekende ervaringen in Zweedse hotels.
    • Economy Tweepersoonskamer

Beter gekund: service, de kamer veel beter gekund; en met respect worden behandeld. We waren afwisselend geïrriteerd, teleurgesteld en woedend. De 1e nacht heb ik vrijwel niet geslapen; ik was gebroken. Overigens prima ervaringen met hotels in Zweden.

Ontbijt was oke. -De tweepersoonskamer die we toegewezen kregen was een eenpersoonskamer met 'n groot eenpersoonsbed. Rond't bed absoluut geen ruimte. Zeer slechte, doorzakkende matras. Voor de 2e kregen we nauwelijk geld gerestitueerd; dus maar gebleven. De 2e nacht betere kamer: bijna afgedwongen. 'I am not supposed to do this,' zei de dame. Verschrikkelijke ervaring. Ik RAAD dit hotel sterk AF.

Een fijn centraal gelegen hotel voor een redelijke prijs.

In de zit/eet ruimte was er wel wat stof te zien, dus ze maken maar oppervlakkig schoon. Het gebouw is al wat ouder je ziet hier en daar sanitaire buizen lopen.

Na aankomst konden we zelf wafels bakken en waren er versnaperingen aanwezig, wat wel leuk is. Er was zelfs verse koffie. Fruitsap was er ook. De badkamer was heel mooi afgewerkt en ruim.

slechte prijs kwaliteit verhouding kleine kamer
    • Standaard Eenpersoonskamer

Lawaai van een airco van buiten op het dak. Veel te kleine kamer voor de prijs. Het ontbijt was niet echt aantrekkelijk en de ontbijtruimte te klein. Waardoor ik aan een tafeltjes moest zitten wat al vies was, doordat andere er andere hadden ontbeten.

Niets, alles viel tegen.

• Beoordeeld op: 8 oktober 2016

Slechte prijs / kwaliteit verhouding
    • Standaard Eenpersoonskamer

Het is een prima hotel, maar niet voor de prijs die ze dit jaar vroegen (€200 meer dan voorgaande jaren voor 4 nachten).

De ligging t.o.v centrum is goed. Makkelijk bereikbaar, omgeving oogt veilig (ook 's avonds)

Ligging, prijs kwaliteit

Ligging, prijs kwaliteit

Heerlijk verblijf.

Oude kleine lift.

Ruime kamer en badkamer op een mooie locatie met een goed ontbijt en vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 13 december 2017

Prima hotel met voldoende voorzieningen
    • Economy Tweepersoonskamer

Net hotel en voldoende voorzieningen met prima ontbijtniets

• Beoordeeld op: 31 januari 2017

Ontbijt zeer goed
    • Economy Tweepersoonskamer

Badkamer klein je kan zittend op toilet douche

Ontbijt zeer goed

• Beoordeeld op: 28 november 2016

Groepsvakantie
    • Economy Tweepersoonskamer

Vriendelijke ontvangst! Goed ontbijt. Eerder kleine kamers maar wel proper en net.

• Beoordeeld op: 4 oktober 2015

De locatie was ideaal, vlak bij de plek waar de conferentie...

Ontbijt is zeer matig, WiFi gaat met codes welke verlopen waardoor je een hele administratie moet bijhouden als je meerdere devices hebt. Daarnaast was het instabiel. Dunne dekens en personeel komt niet alle afspraken na, bijv over vervangen handdoeken en glazen. Bij uitchecken werd niet eens gevraagd hoe ik het verblijf vond. Dit was mijn derde keer in 3 jaar in dit hotel en een eventuele volgende keer ga ik even verder zoeken wat er meer in de buurt zit. Elk jaar was het een beetje minder naar mijn gevoel.

De locatie was ideaal, vlak bij de plek waar de conferentie was, maar ook dichtbij centrum en openbaar vervoer

• Beoordeeld op: 4 april 2016

Heerlijk ontbijt, erg vriendelijk personeel, alles heel...

Kamers waren erg klein.

Heerlijk ontbijt, erg vriendelijk personeel, alles heel schoon.

• Beoordeeld op: 31 januari 2016

Top ontbijt.

Top ontbijt. Fijn dat koffie en thee de hele dag gratis is. Kamer klein maar comfortabel