Beoordelingen over Cityvandrarhemmet

Järnvägsgatan 39, 25225 Helsingborg, Zweden

#10 van de 25 hotels in Helsingborg

Gebaseerd op 1129 beoordelingen over dit hostel

Waardeloos

De prijs kwaliteit. Als je moe bent dan wil je niet in een achterafkamertje worden gedauwd. En dan je partner in een andere kamer. Zelf je beddengoed meenemen en je bed opmaken. En dan nog een keer geen annuleringsmogelijkheid hebben omdat je dat automatisch hebt aangevinkt op de site. We zijn weggegaan zonder te slapen maar wel betaald. 100 euro is teveel. slaap bij hotels beter voor zelfde of zelfs minder.

De gastvrouw

Anders als omschreven.

Het was ons vooraf niet bekend dat we het bedlinnen en de handdoeken zelf mee moesten brengen of huren. Daarnaast had onze kamer geen WC en Douche, maar moesten we gebruik maken van gezamenlijke faciliteiten. De parkeergarage was volgeboekt terwijl we gevraagd hadden voor een plaats.

Goede ervaring! Zou het zo weer doen.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Gedeelde Badkamer

Meer keus bij ontbijt zou kunnen maar het ontbijt wat er was, was keurig verzorgd en vers. Linnengoed kon je daar huren, dat vind ik zelf altijd een raar concept.

De hele kamer was heerlijk. Goed bed! Wij hadden gedeelde douch en toiletten en die waren mooi en schoon.

Super!
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Gedeelde Badkamer

Leuk ontvangst. Heel vriendelijk! We sliepen op de 4de verdieping, op deze verdieping was er een gezamelijke wc en 2 badkamers. Deze waren heel netjes en hygiënisch! Zeer mooie ruime kamers en heel gezellig. Mogelijkheid om eten te laten leveren aan het hotel, receptioniste heeft ons verwittigd als alles werd geleverd. Leuke service!

Geen eigen badkamer en wc

Geen badkamer en wc op de familiekamers. In Stay OK is dat wel. De wc is continue bezet en het ontbijt was zeeeeer karig en afgemeten en niet aantrekkelijk. In verhouding is dit hotel hostel veel te duur voor wat je krijgt. Zelf lakens en beddengoed en handdoeken ook nog eens meenemen. Dan is 110 euro veel geld... tot overmaat van ramp parkeren mensen hun auto zo asociaal in de parkeervakken in de speciale parkeergarage dat je je auto niet goed kan parkeren. Was een ellende.

• Beoordeeld op: 2 juli 2017

Bijzonder nette accommodatie.

Kamer was bijzonder netjes ingericht en schoon. De douch op de gang was zeer net en volledig ingericht. Beddengoed, handdoeken en een eventuele parkeerplek moet bij geboekt worden, maar dat wisten wij van te voren.

Goed te vinden, dichtbij de snelweg schoon en netjes.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Gedeelde Badkamer

Het ontbijt was erg karig, en in de buurt is weinig mogelijkheid tot parkeren.

Goed te vinden, dichtbij de snelweg schoon en netjes. Kwamen laat aan en zijn s middags gebeld met de nodige info

• Beoordeeld op: 16 maart 2017

Simpel , vriendelijk personeel. Overige matig tot slecht.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Gedeelde Badkamer

Veel polen.Erg luidruchtige Polen bij het ontbijt.Het ontbijt erg simpel en sober .

Veiendelijkhwid van het peroneel. En de.medewerker Roelof van het callcenter. Ivm problemen met veiligparkeren.

Leuk hostel

Geen airco

Lekker centraal

Geen ramen in de kamer

Geen ramen in de kamer

• Beoordeeld op: 22 oktober 2015

Goede centrale ligging vlakbij bus en treinstation en...

De gemeenschappelijke douches zorgen soms voor wachtrijen en lawaai op de gang 's morgens.

Goede centrale ligging vlakbij bus en treinstation en bootoverzet en toch ook midden in het stadcentrum (alles op loopafstand). Correcte kamers (de fotos van de website geven een goed beeld en frigo op de kamer!). Lekker ontbijt met genoeg keuze.

• Beoordeeld op: 27 september 2015

Mooie centrale ligging vlakbij het station.

Gemeenschappelijk toilet en douche zorgt voor lawaai s morgens en soms wachttijden

Mooie centrale ligging vlakbij het station. Verwacht geen luxe, maar de kamers zijn groot genoeg en netjes en hebben grote frigo. Ontbijt is correct met voor een jeugdherberg verrassend veel keuze. Je kan zelf koken, alles is aanwezig.

• Beoordeeld op: 7 september 2015

Bijzonder goede ligging t.

Ontbijt op zaterdag pas om 7.30 uur.

Bijzonder goede ligging t.o.v. station en centrum. Zeer netjes. Ruime kamer met 3 bedden voor 2 personen. Vriendelijk personeel. Stevig ontbijt.

• Beoordeeld op: 14 augustus 2015

Vlotte regeling bij het later aankomen.

Gemeenschappelijk toilet en douche op de benedenverdieping

Vlotte regeling bij het later aankomen. Na contact met bokking.com alles geregeld bij aankomst zonder dat de receptie open was