Beoordelingen over Clarion Hotel Amaranten 4-sterren

Kungsholmsgatan 31, Bellavista, 10420 Stockholm, Zweden

#92 van de 144 hotels in Stockholm

Goed ontbijt, goede bedden.
    • Superior Driepersoonskamer

Water in douche en bad was lauw, kamer was relatief klein. Ligt wel een beetje buiten het centrum.

Goed ontbijt, goede bedden. Mooie inrichting in de inkomhal en de kamers. En een badkamer met bad en fluffy handdoeken. Enthousiaste medewerkster Bea "makes your day".

Kamers en ontbijt waren prima.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Er is te weinig personeel aan de receptie en in het restaurant tijdens het ontbijt. Het ontbijt is goed maar het is heel erg druk. Kleine liften met een lange wachttijd.

Kamers en ontbijt waren prima. Locatie is goed.

Dit hotel beantwoordt op dit ogenblik niet meer aan de voorwaarden voor 4****
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Massa volk bij ontbijt Onvoldoende hygiene te kleine kamers

Zeer kleine kamers standaard. Ontbijtruimte zeer lawaaierig, tafels werden afgeruimd maar niet gereinigd. De kruimels en koffievlekken van je voorganger kon je best verwijderen met een extra servietje.

prima hotel om een tripje Stockholm te doen
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

het ontbijt was matig vooral de derde laatste dag was veel op terwijl het heel druk was

prettige ontvangst, fijne kamer en snelle afhandeling, centrum goed te lopen vanuit het hotel

Hotel
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Dat we niet contant konden betalen als we iets te drinken wouden halen...en we konden alleen normale koffie krijgen...koffieapparaat was kapot En bij het ontbijt niet voldoende zitplaatsen...dat mensen aan de bar hun ontbijt moesten nuttigen.

Helemaal top!
    • Superior Driepersoonskamer

Kamer was iets wat klein voor drie volwassenen.

Het ontbijt was top. Daarnaast zag het hotel er ook heel stijlvol uit incl. cocktailbar. De locatie is echt perfect om heel Stockholm te kunnen bereiken.

Verschrikkelijk
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

We hadden een kamer geboekt met een bad, we kwamen aan bij het hotel, kregen een kamer toe gewezen. Komen we binnen, kamer vies! Beddengoed een zooitje badkamer handdoeken op de grond etc. Dus wij terug naar de receptie. Excuses kregen we, maar er was veder geen kamer met een bad meer (we moesten 190€ voor één nacht betalen dus dan zou je denken dat je krijgt waar je voor betaald) We konden alleen nog een normale kamer krijgen maar, dat wouden we niet. Nou dan was er niks wat ze voor ons konden doen. Dus dachten wij gaan we ergens anders heen. Dan willen we ons geld terug. Nou dat kon ook niet want dan moesten we booking.com bellen en het met hun regelen. We probeerden het toen weer op te lossen met ze door te zeggen geef ons een voucher voor dezelfde kamer die we hebben geboekt maar op een ander moment. Dat was ook niet mogenlijk. Ze konden niks voor ons betekenen of een normale kamer of weg gaan. Wat een leuk weekend weg was werd wel erg zuur. Dus barste ik in tranen uit. Terwijl mijn partner mij trooste begon de receptie juffrouw ineens te zeggen dat ik niet hoefde te huilen en dat ze alles wel ging oplossen. We kregen de mini- suite die normaal gesproken voor 800€ per nacht gaat met bad! We waren toen erg blij en gingen naar de kamer, het was best mooi toen we binnen kamen maar zeker geen 800€ waard. In het bad lagen twee haren! En toen we de bubbels aan zetten kwam er allerlei viezigheid uit! Om terug te gaan naar de receptie daar moesten we niet aan denken na de behandeling van hiervoor. Ik werd wakker om 5 uur s ochtends doordat het zo verschrikkelijk heet was, terwijl de airconditioning aan stond! Het was niet uit te houden, ook was er in onze kamer met een waarde van blijkbaar 800€ geneens badjassen of slippers en in de douche zat een wit geelig douche gordijn. Ik kan het hotel zeker niet aanraden. Ik en mijn partner gaan heel vaak weekendjes weg en dit was zeker het slechtste hotel waar we ooit geweest zijn. Erg jammer dat ons weekend zo is gelopen.

Het ontbijt was wel lekker alleen geen verse jus d’orange of yoghurt.

Hotel is een ideale uitvalbasis voor een citytrip.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer was heel klein en behoorlijk luidruchtig. Als de bovenburen hun deur dicht"gooiden", dan voelden we gewoon luchtverplaatsing in ons bed. Niet normaal. Met zicht op een dak niet echt een vakantiegevoel.

Het ontbijt was SUPER ! Heel veel keuze. Ruime ontbijturen, uitgebreid tijdens het weekend tot 11 h.

Super!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Eerste ochtend was het ontbijtbuffet heel druk. We wouden een fiets huren, het meisje aan de receptie heeft ons wel wat geholpen, maar we moesten zelf nog bellen naar een lokale verhuurder.

Kleine kamer, maar super leuk ingericht. De producten van Rituals zijn top! Het ontbijt is zeer gevarieerd en lekker!

Super lokatie vriendelijke mensen, echter paar jaar geleden zag de stad er mooier uit.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Dat er een zwerver door het hotel bij de receptie liep. Zag geen portier meer bij de deur staan.

Vroeger was het hotel voorzien van een zwembad, maar gelukkig hebben ze nog wel een sauna. Echt heerlijk. De airco in het hotel doet het niet. Het vriendelijke personeel heeft er voor gezorgd dat ik een ventilator op mijn kamer kreeg. Volgende x zal ik oom zeker hier weer boeken.

Fijn hotel met goede sfeer en wat stevigere prijs
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Als je de kamer schoon wil hebben moet je dat zelf aangeven. Mijn kamer was wat klein en er was een tapijt en gordijnen: als je extreem gevoelig bent stof het geen aanrader. Uitzicht was op kale binnenplaats; meeste kamers hebben geen uitzicht.

Hoewel het hotel modern is ingericht was het tijdens mijn bezoek erg gezellig in de bar en restaurant. Het hotel ligt op loopafstand van het centrum, maar als je die wandeling niet wil maken zit je zo in de metro. De kamers waren erg schoon en netjes geutileerd, bijvoorbeeld met een waterkoker en thee. Aan het milieu wordt gedacht; er wordt standaard niet schoongemaakt.

Prima hotel!
    • Kleine Tweepersoonskamer

Tijdens het spitsmoment van het ontbijt loopt iedereen af en aan en is het ook echt behoorlijk druk. Qua ruimte bij het ontbijtbuffet is het dan net aan de krappe kant.

Zoals altijd een goed en uitgebreid ontbijt. Op de zondag gingen we laat ontbijten (zo tegen 9.30-10.00); het is dan -zoals het hotel al aangeeft- ook echt drukker dan normaal. Hotel is op een prima locatie, supermarkt tegenover, goed restaurant in het hotel en diverse andere zaakjes in de buurt. Personeel is vriendelijk en het hotel ziet er goed verzorgd uit.

Niet al te ruime, doch complete kamers, nabij centrum en ov (metro ingang pal ernaast)

Erg veel geklungel met de toegangskaart voor liften en kamer. Zelf inchecken lukte dus ook niet. Wordt ook aangepast. Lucht in de kamer was vrij droog, terwijl ik daar nooit last van heb. Opgelost met raam open zetten. Schoonmaak is prima.

Ontbijt was uitstekend, zeer behulpzaam, relaxed baliepersoneel. Prima bedden zonder voeteneinde.

Perfecte locatie voor een heerlijk weekend Stockholm.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Net wat meer licht in de kamer.

Heerlijk en goed ontbijt. Leuke bar bij het hotel. De kamer en badkamer waren klein maar dat maakte niet uit, hebben er alleen geslapen.

Prima hotel op een goede lokatie
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het hotel is 'huge', en ondanks het feit dat men probeert de service 'persoonlijk' te houden, ontkom je niet aan het gevoel dat je in een fabriek verblijft

Een zeer uitgebreid ontbijt en gezellige lobby

Prima hotel.

De kamers waren niet echt schoon en er is geen zwembad in tegenstelling tot wat staat aangegeven op de website.

Prima ontbijt, op zondagmorgen wel heel druk.

Mooi hotel met super ontbijt.
    • Deluxe Familiekamer

De hygiëne in de ontbijttruimte mag zeker beter (vloer / tapijt / tafels).

Het uitgebreide ontbijt was zeker een pluspunt ! Te voet is Mälarstrand op 7 min bereikbaar. Centraal station gemakkelijk te voet bereikbaar.

Fijn hotel, goede ligging, top personeel
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het is een groot hotel met veel gasten. Ontbijtruimte kan de stroom toeristen goed aan maar is soms erg druk, zeker als er georganiseerde reizen tegelijkertijd gaan ontbijten. (N.B. Als je een kleine standaard kamer boekt, wees ervan bewust dat deze erg klein zijn, ga voor de grotere standaard kamer).

Wij hadden een 'standaard' kamer 480 op de 4e verdieping. Deze heeft het voordeel van een zitbank op de kamer. Badkamer is zeer ruim met douche boven bad. Goede badlakens, schoon, goede hygiene. Fijn (goed) bed, rustige kamer aan de zijvleugel. Voordeel van het hotel is de ligging, de Metro zit om de hoek. Ook een goede bussenverbinding (50 en 3), via andere zijde van metro uitgang, naar Gamla Stan. Ontbijt is prima, alles is aanwezig maar niet speciaal. Voldoende keus en wordt goed aangevuld.

Mooi en centraal gelegen hotel

Bij de 3-pers kamer een bedbanko

Centraal gelegen hotel, metro en bus naast het hotel, uitgebreid ontbijtbuffet, sfeervolle ontbijtruimte, vriendelijk personeel

Mooi hotel met goed ontbijt, alleen warme kamer
    • Kleine Tweepersoonskamer

Het was erg warm op de kamer, ondanks het openen van het raam. Verwarming stond op z'n coolst.

Heerlijk ontbijt, mooie inrichting, prettig personeel

• Beoordeeld op: 5 juli 2017

Ontbijt was goed, gevarieerd
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

We hadden een kamer geboekt voor 2 personen met 2 aparte bedden. We kregen in eerste instantie een kamer met 1 groot bed . De fout werd meteen hersteld we kregen de kamer die we gereserveerd hadden

Ontbijt was goed, gevarieerd Lokatie dichtbij centrum , maar ook dichtbij de metro Verschillende restaurantjes in de buurt maar ook een supermarkt

• Beoordeeld op: 22 juni 2017

Het was goed, maar airco was hard nodig.
    • Executive Tweepersoonskamer

De kamers zijn veel te warm als de zon de hele dag schijnt. Een ventilator is hier zeker geen oplossing. Airco is een grote must here.

Het vriendelijke personeel en dat de kamer ruim was.

De faciliteiten van het hotel waren goed.

De faciliteiten van het hotel waren goed. Alles is netjes afgewerkt, goed bed, goede badkamer en goed ontbijt. Het hotel ligt in een rustig deel van Stockholm maar is maar 5 minuten lopen verwijderd van het centraal station.

Fijn hotel om te verblijven
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

- lift was alleen met je kamer pasje te bedienen - ongewenst bezoek in de nacht op de kamer door personeel (zal hopelijk een incident zijn geweest)

- Vriendelijk behulpzaam personeel bij de receptie. Wij kwamen na een nacht lang rijden vroeg in de ochtend aan. Er was nog geen kamer vrij echter de eerste kamer die vrij kwam ging naar ons. - Goed uitgebreid ontbijt - Mooie lobby met voldoende zit faciliteiten en oplaadpunten - Fijn bed - parkeergarage naast het hotel

• Beoordeeld op: 19 september 2016

Ik zou er nooit meer terug naar toe gaan
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ruimte in douche. Alles werd nat, als een persoon aan het douchen is. De sauna, swimmingpool alles was dicht. ( vanwege verbouwing, staat er). Staat niet op de site en het staat niet vemeld wanneer het weer open is. De coolwater installaties op de gang, zijn allemaal kapot. Ramen kunnen niet open, of maar 5 cm. Het is veel te warm in de kamers daardoor. Prijs/kwaliteit: veel te duur voor hetgeen je krijgt. ( geen waterkoker op de standaardkamer), Ook geen kluisje, geen douchekapje. ouderwetse kamers, veel te klein. Je kunt net om het bed lopen. Badkamer: kan maar 1 persoon tegelijk in.

Personeel was vriendelijk

ingang metro op 25 stappen van hotel

straatlawaai

ingang metro op 25 stappen van hotel

Schitterend en zeer uitgebreid ontbijt.

Schitterend en zeer uitgebreid ontbijt.

Kan beter

Geen airci Warme kamers

Grote bed

Locatie.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Drukte in het restaurant.

Locatie.

Goed ontbijt, verzorgde kamers en zeer vriendelijk en...
    • Superior Driepersoonskamer

Goed ontbijt, verzorgde kamers en zeer vriendelijk en behulpzaam personeel

Goede ligging prima ontbijt en net hotel

Kleine kamer

De ligging en het ontbijt was perfect

Uitstekend verblijf

Uitstekend ontbijt buffet

• Beoordeeld op: 20 april 2018

Het was allemaal perfect.
    • Deluxe Familiekamer

Het was allemaal perfect. Vriendelijk personeel en uitmuntend ontbijt

Prima hotel, heel goede ligging in het centrum
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Liften zijn (te) klein voor het aantal bezoekers

Het ontbijt was heel uitgebreid, prima! Wel heel druk, veel bezoekers.

Heerlijk weekendje gehad
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ontbijt zeer uitgebreid, heerlijke bedden. Metro naast het hotel.

• Beoordeeld op: 14 april 2018

geweldig , schoon
    • Superior Driepersoonskamer

de bonus was dat er shampoo en crème van rituels hangen in de badkamer.

Locatie en ontbijtbuffet.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Fitness en sauna verdienen een schoonmaak en opknapbeurt

Locatie en ontbijtbuffet. Zeer vriendelijk personeel

Ontbijt voortreffelijk.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ontbijt voortreffelijk. Goede kamer, bed wat zacht en met uitzicht op een saaie binnenplaats. Centrum op loopafstand.

• Beoordeeld op: 21 december 2017

Geweldig onbijt

Geweldig onbijt

• Beoordeeld op: 15 november 2017

Prima en gezellig hotel met ruimte

?

Ontbijt/bar was in één en dat is ook nog op een hele leuke/gezellige manier gedaan. Goede/rustige kamers !

Ligging, grote familiekamer
    • Deluxe Familiekamer

Ontbijtruimte te klein, nt onmiddellijk plaats

Ligging, grote familiekamer

• Beoordeeld op: 4 november 2017

personeel

personeel

Fijn

Grootte van kamer

Aanbevelende stedentrip

Nietsaa

Alles ok goede ontvangst.

fijn verblijf
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Goed en uitgebreid ontbijt, nette kamer. Goed vertoeven.

Goed verblijf voor stadsbezoek
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Warm in de kamers. Geen airco

De ligging / het fantastische ontbijt

2 nachten Hotel Amaranten
    • Superior Driepersoonskamer

Ontbijt was goed, wel zeer druk ook op de aangegeven minder drukke uren. Parking onder het hotel (350 SEK per nacht)

Ontbijt, restaurant en de atmosfeer die het hotel uitstraalt

Ontbijt, restaurant en de atmosfeer die het hotel uitstraalt

• Beoordeeld op: 25 april 2017

Wij hebben een heerlijk lang weekend gehad
    • Kleine Tweepersoonskamer

Arrogant barpersoneel ongastvrij en meer met zichzelf bezig dan met de gasten

Atmosfeer in de avond met muziek in de bar

• Beoordeeld op: 12 april 2017

Super Hotel
    • Kleine Tweepersoonskamer

Geen zwembad was er voorheen wel.

Ontbijt was super, vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 24 januari 2017

Restaurant en kamers

Restaurant en kamers

• Beoordeeld op: 24 januari 2017

Het ontbijt is zéér uitgebreid en goed verzorgt.
    • Kleine Tweepersoonskamer

De faciliteiten (bar, restaurant,...) sluiten zéér vroeg.

Het ontbijt is zéér uitgebreid en goed verzorgt. Het personeel is behulpzaam en vriendelijk

• Beoordeeld op: 29 maart 2016

Kamers, bedden, badkamer en personeel waren perfect, ontbijt...

Het hotel wordt verbouwd, maar dit leidt nauwelijks tot overlast. Zwembad/spa zijn enigszins 'underwhelming' .

Kamers, bedden, badkamer en personeel waren perfect, ontbijt was ook erg goed. Locatie is een beetje buiten t centrum, maar daardoor juist leuk want genoeg restaurants in de buurt (en metro station in het gebouw)

• Beoordeeld op: 15 maart 2016

Heerlijk bed!

De ramen konden niet open en je merkte dat ze op dit moment druk bezig waren met een verbouwing.

Heerlijk bed! en vreselijk lekker ontbijt. Bovendien was de locatie echt perfect

• Beoordeeld op: 1 september 2015

Prima centrale plek.

Bed was heeeeel klein. En op de 6e etage zag ik alleen het dak van de 5de etage. De kamer was piepklein en de herrie groot.

Prima centrale plek. Je kan overal snel komen. Winkels in de buurt.

• Beoordeeld op: 4 augustus 2015

Bed in de kleine kamers is niet groot, maar biedt wel...

Kleine opmerking over douche in kamer 135: kan er een drempeltje voorzien worden, zodat het douchewater niet meteen over een groot deel van badkamervloer loopt ?

Bed in de kleine kamers is niet groot, maar biedt wel uitstekend slaapcomfort. Fantastisch buffetontbijt, bijna onvoorstelbare keuze, ook voor mensen die een glutenvrij en lactosevrij dieet volgen.

• Beoordeeld op: 29 juli 2015

Het zwembad is niet echt een zwembad maar een dompelbad van...

Het zwembad is niet echt een zwembad maar een dompelbad van de sauna. Ik had op booking.com specifiek gezocht naar een binnenzwembad, dat viel erg tegen.

• Beoordeeld op: 23 juli 2015

Rima kamer, goede service op dag van vertrek konden wij...

Wifi zou in hele hotel goed moeten serken maar dat is niet zo en je moest steedsmopnieuw inloggen. Andere jaren was het wel goed.

Rima kamer, goede service op dag van vertrek konden wij zelfs al ontbijten voor 7 uur!

• Beoordeeld op: 12 juli 2015

Water druppelde constant van het plafond naar beneden door condens van de airco. Bij vraag naar een andere kamer, bleek dat onmogelijk, maar 's anderendaags zou het hersteld zijn. Niks van dus. Dan wel andere kamer, waarbij... 4 van de 7 lampen niet werkten. 2 ervan werden nog hersteld. Er volgde geen tegenvoorstel voor een vergoeding. Let wel: volledige kostprijs bij het inchecken op eerste dag te betalen, in ons geval toch een 650 euro. Heel ontgoochelend voor een hotel dat zich omschrijft als grote klasse h

• Beoordeeld op: 16 mei 2016

Locatie, ontbijt, kamers, Metrohalte Radhuset op de hoek van...

Locatie, ontbijt, kamers, Metrohalte Radhuset op de hoek van het hotel

• Beoordeeld op: 14 maart 2016

Ontbijt !

Ontbijt ! Gym

• Beoordeeld op: 16 augustus 2015

Ontbijt, goede fitness, locatie hotel, mooie...

Slechte bereikbaarheid wifi, kamers aan groot onderhoud toe.

Ontbijt, goede fitness, locatie hotel, mooie benedenverdieping.

• Beoordeeld op: 6 juli 2015

heel vriendelijke mensen aan de balie en de bar.

heel vriendelijke mensen aan de balie en de bar. heel uitgebreid ontbijtbuffet!

• Beoordeeld op: 28 mei 2015

Het (uitgebreide) ontbijt.

Kleine badkamer, douche kon niet warmer, geen temperatuurregeling in kamer (wanddoos kapot).

Het (uitgebreide) ontbijt.

• Beoordeeld op: 17 februari 2015

Dat door het kapotte deurslot we een goede andere kamer...

Het ongemak door t kapotte deurslot

Dat door het kapotte deurslot we een goede andere kamer kregen Sauna, zwembad en t ontbijtbuffet

• Beoordeeld op: 28 januari 2015

Goed ontbijt

Goed ontbijt

Er zijn ook 35 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.