Beoordelingen over Clarion Hotel Sign 4-sterren

#107 van de 184 hotels in Stockholm

• Beoordeeld op: 14 oktober 2018

Goede centrale locatie
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Voor Scandinavische begrippen, en voor mij, te harde bedden.

Zeer vriendelijk een hulpvaardig personeel. Idee van de muziekliften aardig. Goed ontbijt zoals je dat in Zweden vaak zal vinden.

• Beoordeeld op: 5 oktober 2018

Veel te veel geld voor gewoon standaard verblijf
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het ontbijt was verschrikkelijk. Veel te kleine ruimte voor echt uitzonderlijk veel mensen. Eigenlijk was het een soort gevecht om eten te krijgen, laat staan een plaats om te kunnen zitten om datgene wat je dan had bemachtigd op te eten. Uitzonderlijk gek dit fenomeen.

• Beoordeeld op: 1 oktober 2018

Redelijk plezierig.
    • Economy Tweepersoonskamer

Moment van schoonmaken. Twee maal was om 15.00u de kamer nog niet gedaan. Ook is een eenvoudige lekkage van het bad pas na 24.00u verholpen zodat ik één dag niet gebruik kon maken van het bad.

De ligging van het hotel, vlakbij Centraal Station en T-Centralen en het uitgebreide ontbijt. Verder was de fauteuil zeer comfortabel om even bij te komen na een uitgebreide stadswandeling.

• Beoordeeld op: 1 oktober 2018

Erg comfortable modern hotel
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Gebruik maken van het zwembad en sauna moest apart afgerekend worden. Voor dit bedrag per nacht had ik verwacht dat het erbij in zat.

Mooi Hotel, erg netjes en schoon. Personeel is erg behulpzaam. Kamers zijn netjes, bedden slapen heerlijk! Het ontbijt is erg uitgebreid van vers fruit tot pannenkoeken tot verschillende broodjes.

• Beoordeeld op: 24 september 2018

Het hotel was erg lawaaierig.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het hotel was erg lawaaierig. De keuze om jong en hip te zijn door overal luide muziek te laten horen, kwam niet overeen met de eigenlijke doelgroep en maakte het niet mogelijk om rust te vinden. Er is ook te weinig liftcapaciteit op piekmomenten.

Fantastisch!
    • Economy Tweepersoonskamer

We hadden het hotel geboekt omdat er ook een zwembad op het dak was. Hiervoor moesten we wel 22,5 eur apart bijbetalen, wat we niet wisten. Voor enkel zwembad en gebruik van sauna.

Prachtig hotel, dichtbij centrum. Mooie kamers, gigantisch uitgebreid en zeer gezond ontbijt.

Airco, locatie
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Zwembad piepklein en kostte 95kr per persoon om te mogen gebruiken. Soms heel druk bij de liften. Ontbijtbuffet in zeer sfeerloze grote hal achterin, waarschijnlijk omdat het hotel zo vol zat

Airco, locatie

Locatie was goed en prachtig uitzicht ( we zaten op 8e...

Waren aan het verbouwen waardoor ontbijtruimte in soort congreszaal was (kil en onduidelijk) maar ontbijt was perfect hoor en puur tijdelijk dus niet echt negatief

Locatie was goed en prachtig uitzicht ( we zaten op 8e etage)

Jammer dat het zwembad alleen te bezoeken was voor...

Jammer dat het zwembad alleen te bezoeken was voor Spa-bezoekers. Even een korte plons aan het eind van de dag zou heerlijk geweest zijn. Het ontbijt was zeer massaal en nogal sfeerloos. Verder een keurig hotel.

Zeer vriendelijk personeel.
    • Economy Tweepersoonskamer

Jammer dat zwemmen tegen meerprijs is. Ontbijt is lekker maar erg massaal.

Zeer vriendelijk personeel. Schone kamers en goede faciliteiten en top locatie.

Prima ligging - ze doen heel hip & sustainable
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Niet schoon, overvol met grote groepen, ontbijtzaal net een kazerne, diner aan de bar bestellen en vooraf betalen

Prima ligging - ze doen heel hip & sustainable

Locatie, uitzicht en ontbijt zijn top.

Ontvangst receptie slecht en ongemotiveerd personeel, liften een ramp, te druk, zwembad voor kinderen van 08:30 uur tot 13:00 uur en dan nog vol zitten omdat er teveel volwassenen zijn in de morgen, slechte schoonmaak van de slaapkamer en rommel op de gangen.

Locatie, uitzicht en ontbijt zijn top. Helaas is dit hotel aan zijn eigen succes ten onder gegaan. Te groot, te weinig personeel en teveel regeltjes waardoor alle service weg is. Geen 4 sterren waard.

waardeloos
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

bijna alles. accommodatie tegen die prijs, vond ik het een heel dure kamer. het personeel van de receptie was niet erg snugger. zelfs 1x een conflict gehad met een van hen, omdat haar engels belabberd was en haar eigen plan trok terwijl ik iets heel anders bedoelde.

het ontbijt was middelmatig. ik had er meer van verwacht gezien de commentaren die ik gelezen heb over dit hotel.

Schoon, ruime kamer goed bed, rituals op badkamer.
    • Economy Tweepersoonskamer

Zoals vermeld moet je zwembad betalen, we vonden het te prijzig om even een duik te nemen (€22,50 pp). Parkeren is stad is altijd duur, stads-parkeergarage wel pal onder het hotel, bereikbaar met lift.

Schoon, ruime kamer goed bed, rituals op badkamer. Ontbijt zeer uitgebreid aanbod, wel erg druk.

Aangenaam verblijf gehad.

tweepersoonskamer redeljk klein, maar niet storend.

Uitgebreid ontbijt. De kinderen sliepen op een familiekamer. Deze was best ruim. Locatie hotel was perfect.

Fantastisch!

Zie boven

Ontbijt was zeer uitgebreid en werd volop en tijdig aangevuld; voor ons hadden er iets meer soorten zoetigheid mogen zijn: één smaak jam is wat weinig.

Prima, aanbevelenswaardig.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Als enige minpunt:je moet op de grond gaan liggen om de kluis te kunnen bedienen.

Uitstekende kamer met goede badkamer, schoon. Uitstekend ontbijt, vriendelijk efficiënt personeel, uitstekende ligging in het centrum.

Ik raad het iedereen aan
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Geweldig ontbijt, supervriendelijk personeel Zeer interessante ligging t.o.v. en metroknooppunt en Arlanda express Op wandelafstand van Gamla Stan

• Beoordeeld op: 20 februari 2018

perfecte ligging voor een city trip
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

extra bijbetalen voor het zwembad, kamers met tapijt (hoewel foto op booking zonder tapijt was ), restaurant was beperkt van keuze en niet zo gezellig

ruime ontbijt keuze, mooie kamers, goeie ligging, in het centrum, niet te druk, dicht bij het station naar de luchthaven

Goed voor een kort verblijf
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het bed - de matras was niet goed. Het ontbijt is pas geopend om 7u. (Wij hadden een vroege vlucht terug naar huis.) Om 9u40 beginnen ze het ontbijt al op te ruimen, terwijl het ontbijt tot 10u duurt.

Het ontbijt was heel uitgebreid. Alles vers!

• Beoordeeld op: 24 januari 2018

Mooi modern hotel, heerlijk ontbijt maar de service in de bar / restaurant viel tegen.
    • Economy Tweepersoonskamer

Slechte service restaurant / bar op zondagavond. Slechts weinig gasten. Zelf drankjes bestellen en afhalen aan de bar en dan nog bij bestellen en bij afrekenen steeds minstens 10 minuten wachten omdat men met andere dingen bezig is . De geserveerde hamburger was nog koud van binnen. Gedurende de nacht nauwelijks geslapen ivm een constant aanwezige zware dreun.

Erg goed en uitgebreid ontbijt buffet en mooie schone kamers

Prima accommodatie, maar niet met een gezin

Enorm druk en niks te doen voor kinderen. Zwembad tegen betaling. Dat kan je nergens terug vinden. Verder was het ontbijt erg druk en veel zakenlui. Dit hield in dat wij ons niet op ons gemak voelde met ons gezin.

Locatie. Dichtbij Arlanda Express. We hadden een vroege incheck. Dat was heel fijn met kinderen.

• Beoordeeld op: 6 oktober 2017

• Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Jammer dat er apart betaald moest worden voor het zwembad. In andere clarion hotels was dat niet geval. Verder waren de kamers wat aan de kleine kant.

Mooi hotel maar service kan beter
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Waardeloos uitzicht op een dak en binnenplek en 's morgens moeten eten aan een tafel die niet was schoongemaakt omdat er te weinig personeel liep om dit bij te houden met die drukte. Had hotel geboekt met parkeermogelijkheid vanwege huurauto maar kleine parkeergarage onder hotel was vol.

Prima faciliteiten en schoner kamers. Mooi zwembad en ligging prima in centrum van Stockholm. Leuke liften met diverse muzieksoorten. Mooi uitzicht vanaf panoramabar.

Ontspannen en fris hotel (goede vibe) op prima locatie!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

We waren even onzeker over de locatie (zo dicht bij het spoor), maar he-le-maal niets van gemerkt. Het is een ideale locatie vanuit station, ligt aan mooi park en je bent met een korte wandeling direct in het centrum. Dakterras/zwembad is meer grappig bij mooi weer, niet groot, wel apart. Servicegerichtheid van het personeel is uitstekend! Ontbijt was prima en, ondanks veel mensen, ontspannen. Tweede ochtend niet alles aangevuld. Werd vrij vlot aangepast. Kleine grappen in hele hotel voor wie daar gevoelig voor is. Grappige thema's in de liften. 'Take a moonwalk in front of the mirror, before going to sleep'. Ook mooi dat aan Unicef wordt gedacht: bij geen roomservice/cleaning, geld voor een kind. Kortom, prachtige uitvalsbasis voor verblijf Stockholm!

Stockholm is geweldig! Clarion sign niet!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ondanks verbouwen hoor je vol betalende gasten minstens een lounge aan te bieden, miserabel klein boventerrasje met n walmende barbecue, ontbijtruimte, die tijdelijk was, leek wel n crematorium, wifi werkte niet op onze kamer, zodat we n kamer dichterbij de versterker kregen, receptie chaotisch, ontbijt echt niet spectaculair als je 4 sterren gewend bent en veel reist, kortom, er zijn meer hotels op deze locatie, wij gaan er niet meer naartoe. Hele badkamer kletsnat, incl toilet, na n douche.....

ontbijt goed.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

aanvullende betaling voor sauna en rooftop zwembad

ontbijt goed. Echter het hotel werd verbouwd waardoor we in in een grote kale ongezellige zaal zaten

Aangenaam hotel met uitgebreid ontbijt
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Benedenverdieping in verbouwing, tijdelijk geen restaurant ter beschikking.

Uitgebreid ontbijt, ligging ten opzichte van bezienswaardigheden en openbaar vervoer is zeer goed. Gekozen voor superior kamer bijgevolg mooi uitzicht op de stad vanop de 10de verdieping. Zeer rustig en goed geslapen.

Heerlijk hotel voor stedentrip
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Viel niets echt tegen. Enige was dat de eetzaal en lobby verbouwd werd waardoor we in naastgelegen pand moesten ontbijten. Dit was verder prima

Ligging hotel,mooie kamers

De kamers waren schoon, het personeel in het hotel was zeer...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Helaas was het hotel bezig met een grote verbouwing. Dit was echter niet aangegeven op de site van booking.com toen wij dit hotel hebben geboekt.

De kamers waren schoon, het personeel in het hotel was zeer vriendelijk. Daarnaast was de ligging naast het central station ideaal.

functioneel hotel op praktische locatie.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ivm renovatie was ontbijt in soort sportzaal op bgg ondergebracht. Vol, warm en erg rumoerig! Kamers aan voorzijde hotel mooi uitzicht, overige kamers matig uitzicht.

Wel erg groot (grootste hotel van Stockholm!) doch functioneel en vrij comfortabel hotel op praktische locatie: vlakbij luchthavenexpres.

Onpersoonlijk en ongezellig

- Informatie over de parking onder het hotel (uitgebaat door de stad) : er zijn slechts een beperkt aantal plaatsen en je kan vooraf niet reserveren. Je moet vooraf in de parking zelf betalen, hetgeen ons niet werd gemeld bij het onthaal met een boete tot gevolg (80 eur). - Er zijn werken aan de gang (augustus 2017) met lawaaihinder. Hierdoor ook ontbijt in zeer grote onaangename ruimte zonder ramen. - Zwembad : zeer klein en overvol. Kinderen mogen er enkel 's morgens in tot 13u. - omvang van het hotel : zeer groot en zo ook de afstand van onze kamer naar de lift. - kamer voor 4 personen (2 bijzetbedjes) was daarentegen zeer klein met minieme kastruimte.

kan niet veel positiefs schrijven,hotel was vol in de...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

het ontbijt was een complete ramp,vanwege de verbouwing moesten mensen in groepen eten,ik was ingedeeld in de groep die van 10.00 tot 11.00 konden ontbijten,er was niks maar dan echt niks goed uitgezonderd de koffie,geen witte brood of broodjes ,waren er wel geweest,de warme eieren waren dezelfde temp,als de koude,bacon was verbrand en zwom in twee centimeter vet,de kaas plakte aan mekaar en was niet los te krijgen zonder dat je de schijven stuk trok,het fruit was op,zag mensen van eerdere groepen met handenvol bananen lopen,de eetzaal was erg slecht verlicht,en de vloerbedekking was erg vies.zag een dame van de bediening een tafel poetsen die vol sap koffie en water stond ze veegde de hele troep de grond op,dan in de lobby waren vier liften voor zeker duizend gasten,stond je de benen in de kont,om naar boven te komen,naar beneden was nog erger,dus al met al heel erg slecht.

kan niet veel positiefs schrijven,hotel was vol in de verbouwing

volgende keer, zelfde hotel weer
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

vanaf de arlanda express einde perron direct links af 5 min lopen een rechte weg naar het hotel vroege vlucht om 1000 uur gevraagd of ik mijn koffer kan op slaan in het depot we checken of er een kamer gereed, kreeg direct de kamer ipv 1500 uur top ontbijt zeer uitgebreid, echt geweldig binnen 10 min lopen in het centrum

Prima hotel om te slapen

Begane grond van hotel werd verbouwd waardoor ontbijt in een sfeerloze grote conferentie-zaal werd geserveerd. Erg veel hotelgasten maakten het ontbijt een massale gebeurtenis. Ontbijt was redelijk.

Kamers waren prima, groot hotel centraal gelegen in Stockholm

• Beoordeeld op: 4 juli 2017

Kamer was dik in orde.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het ontbijt viel een beetje tegen door de drukte. Ze waren juist bezig met verbouwingen, dus de toekomst ziet er beter uit.

Kamer was dik in orde. Ruim en licht.

• Beoordeeld op: 21 juni 2017

Een aanrader
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Wachtrij bij receptie vaak redelijk lang. Zwembad alleen toegankelijk na het kopen van een dagpas voor de gehele spa. Zou prettig zijn als dit los van elkaar mogelijk was, €10,- voor een half uurtje zwembad is te prijzig.

Ruime & nette kamers, goede badkamer en stevige matrassen. Geen geluidsoverlast van straat of buren. Zeer uitgebreid ontbijtbuffet en degelijk restaurant.

Kamers goed, latere checkout geen probleem.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De barman in het restaurant wist voor mij en mijn reisgezelschap in te vullen dat wij al wat alcohol op hadden en niet moesten verwachten meer alcohol te krijgen. Wij waren hier aardig van gechoqueerd, gezien dit helemaal niet het geval was.

Kamers goed, latere checkout geen probleem. Locatie

• Beoordeeld op: 26 mei 2017

Incheck was prima bij de receptie.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ontbijt. We moesten zeer vroeg vertrekken uit het hotel en wilde graag een ontbijtbox. Bij de receptie werd verteld dat het ontbijt vanaf 04:00 uur beschikbaar was ivm de Europaleague finale. In de ochtend bleek dat er enkele broodjes en wat beleg stond. Dit was allemaal zeer pover.

Incheck was prima bij de receptie. Ze hadden een fout gemaakt bij de beddenkeuze. Dit werd keurig opgelost.

• Beoordeeld op: 17 april 2017

Mooie kamer en centraal gelegen
    • Economy Tweepersoonskamer

Veel te druk bij het ontbijt. Had iets beter georganiseerd mogen zijn, want je moest eerst lang aanschuiven alvorens je kon eten.

De kamers waren proper en mooi. Het hotel in het algemeen was zeer goed onderhouden en modern. De liften hadden elk een eigen instrument met aangepaste muziek. Geen last van nachtlawaai.

• Beoordeeld op: 8 januari 2017

De locatie van het hotel, erg centraal, en dicht bij het...

Het ontbijt was tot 10 uur, en even voor 10-en werd het buffet al leeggeruimd

De locatie van het hotel, erg centraal, en dicht bij het station. Personeel was erg vriendelijk en behulpzaam

• Beoordeeld op: 15 oktober 2018

prima hotel met zeer ruim ontbijt, goede bedden en prima...
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

prima hotel met zeer ruim ontbijt, goede bedden en prima lunch

• Economy Tweepersoonskamer

De bad kamer was niet schoon

Vriendelijk personeel En goed ontbijt

Perfect voor een citytrip
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Extra te betalen voor het zwembad.

Ligging van het hotel, ruime kamers, uitstekend ontbijt. Parkeren mogelijk onder het hotel (wel redelijk duur).

Er is niets te melden.

Prachtig hotel uitstekende locatie, uitgebreid en verzorgt ontbijt en zéér vriendelijk en behulpzaam personeel.

Aardig personeel, goed ontbijt, mooie kamer
    • Economy Tweepersoonskamer

Dat er betaald moest worden voor het zwembad

Aardig personeel, goed ontbijt, mooie kamer

Geweldig ontbijtbuffet.

Geweldig ontbijtbuffet. .

• Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Goed ontbijt. Beetje gedateerde kamer maar keurig schoon. Prettige sfeer in het hotel. Prima ontbijt en lekker diner

Goed en Efficiënt
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ontbreken van een safe in de kamer

Uitstekende Ontbijt

Gewoon goed
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Late service voor schoonmaken kamer

• Beoordeeld op: 24 januari 2018

De kamer

• Beoordeeld op: 13 december 2017

Lekke luxe
    • Economy Tweepersoonskamer

Zwembad etc is tegen betaling, ook voor gasten

Lekke luxe

• Beoordeeld op: 22 november 2017

Redelijk hotel voor veel geld

3 uur wachten voor een tafel in het restaurant

The lift

Zeer goede prijs kwaliteit verhouding

Ontbijtzaal was zeer druk

De ligging was voor ons perfect.

loctatie

loctatie

Zeker de moeite waard !
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Renovatie : alle respect maar ze zouden beter op voorhand duidelijker moeten melden

Mooie kametr

Comfortabel. Jammer dat gasten moeten betalen voor het zwembad!!!!

Vreselijke ontbijtzaal Koud en groot

De ligging van het hotel

Prima Hotel, wat krap maar genoeg

Ruimte van de room

Centrale ligging

Top uitstap

Beperkte kaart restaurant

Totaalpakket

• Beoordeeld op: 21 april 2017

Uitgebreid ontbijt.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Keuze aan kanalen op de TV

Uitgebreid ontbijt. Goede sfeer/uitstraling

• Beoordeeld op: 12 januari 2017

Net hotel.

Douchen in bad.

Centrale locatie. Prima ontbijt. Behulpzaam personeel.

• Beoordeeld op: 31 december 2016

De ligging , uitzicht van tiende

Dat er geen raam open kon

De ligging , uitzicht van tiende

• Beoordeeld op: 23 februari 2016

Kamer prima voor ons drieen, licht en ruim.

Kamer prima voor ons drieen, licht en ruim. Mooi uitzicht door de grote ramen. Zeer royaal ontbijt. Fijne sfeer! Muziek erg leuk in de liften. Zwembad super, maar wel duur! Ligging optimaal.

• Beoordeeld op: 31 december 2015

Locatie.

Hotel leek niet berekend op de hoeveelheid mensen. Kleine receptie, te weinig personeel. In restaurant was halve kaart "niet leverbaar". Koffie was op bij de bar. Bij ontbijt was het steeds moeizaam zoeken naar een plekje. Lobby was overvol. WIFI in de kamer zeer slecht.

Locatie. Ruime kamer. Vriendelijk personeel, zeer behulpzaam.

• Beoordeeld op: 6 oktober 2015

ligging was goed, geluidsdichte kamers (op 6de verdieping)

Veel te druk bij het onthaal, ook bij het ontbijt was het soms storend druk. bij de bar kon je soms een half uur aanschuiven om iets te drinken, dat viel dus dik tegen !

ligging was goed, geluidsdichte kamers (op 6de verdieping)

• Beoordeeld op: 9 augustus 2015

Dichtbij Arlanda express en winkelgebied.

Comfort matrassen, geen koffie en theefaciliteiten op de kamer, beperkte airco functie, geen verduisterende gordijnen.

Dichtbij Arlanda express en winkelgebied.

• Beoordeeld op: 24 juli 2015

Vriendelijk personeel.

Groot hotel, dus erg druk bij het ontbijt. Veel rumoer, ook luide muziek in de liften.

Vriendelijk personeel. Mooie comfortabele kamer, prima bed. Zeer uitgebreid ontbijtbuffet. Centrale uitvalsbasis vlakbij station en goede verbinding met luchthaven.

• Beoordeeld op: 11 juni 2015

De vriendelijkheid van de staff (behalve de mensen aan de...

De kamers zijn klein en waren niet schoon, op het beddengoed waren haren, de stoelen in de kamers waren vies In de lift krijg je constant harde muziek te horen

De vriendelijkheid van de staff (behalve de mensen aan de bar)

• Beoordeeld op: 30 april 2015

Vriendelijk personeel, nette kamer met uitstekende bedden,...

Vriendelijk personeel, nette kamer met uitstekende bedden, royaal ontbijt en zwembad op 8e verdieping! Midden in het centrum van Stockholm, vlakbij het Centraal Station.

• Beoordeeld op: 26 mei 2016

Heerlijke bedden, perfecte locatie bij centrum en Arianna...

Betere verduistering van de kamer.

Heerlijke bedden, perfecte locatie bij centrum en Arianna express

• Beoordeeld op: 10 mei 2016

wat lange wachttijd owv veel volk aan de receptie bij het in...

wat lange wachttijd owv veel volk aan de receptie bij het in en uitchecken.

• Beoordeeld op: 24 januari 2016

locatie bij het station

druk hotel, krappe bar

locatie bij het station

• Beoordeeld op: 11 oktober 2015

Goed hotel op loopafstand van het centrum en leuke...

Goed hotel op loopafstand van het centrum en leuke restaurantjes. Heerlijke wellness op het dak van het gebouw.

• Beoordeeld op: 18 augustus 2015

De locatie was echt top, mooi ruim hotel en het ontbijt was...

Jammer dat je moet betalen voor het zwembad dat eigenlijk bij de Spa hoort.

De locatie was echt top, mooi ruim hotel en het ontbijt was geweldig.

• Beoordeeld op: 9 augustus 2015

Het vriendelijke en hulpvaardige personeel

De extra bedjes voor de kinderen waren vrij hard

Het vriendelijke en hulpvaardige personeel

Er zijn ook 17 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.