Beoordelingen over Connect Hotel Stockholm 3-sterren

Götalandsvägen 216, Älvsjö, 125 44 Stockholm, Zweden

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De lokatie was prima, met het ov ben je zo in het centrum van stockholm. Het personnel was vriendelijk en behulpzaam. De kamers zijn eenvoudig, maar toch gezellig. De prijs/kwaliteit was dik in orde.

• Beoordeeld op: 21 april 2018

Het hotel ligt een flink stuk buiten het centrum van...

Helemaal niks.

Het hotel ligt een flink stuk buiten het centrum van Stockholm. Dit is gemakkelijk op te lossen door de trein te nemen. Met een speciale OV-kaart kan goedkoop worden gereisd vanaf het vliegveld. De totale duur van de reis bedroeg een uur. Stukje met een bus en daarna met de Pendeltag (trein) naar Alvsjö. Vanaf het station nog 500 meter lopen. Vanaf het hotel naar het centrum was een goed kwartier. Ideaal om te voet de stad te gaan bekijken. Prachtige stad Stockholm. De kamer was redelijk klein maar had perfecte bedden, een keurig ingerichte badkamer en het ontbijt was super. Echt een hele goede voordelige deal. Een volgende keer zouden wij zeker weer voor dit hotel kiezen.

• Beoordeeld op: 19 april 2018

Goed hotel en prima voor een paar dagen Stockholm voor een redelijke prijs.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Niets. De receptie was niet bij de ingang maar op de 3e etage.

Keurige kamer. Heel schoon en doelmatig. Voor herhaling vatbaar. Dichtbij het station. Personeel heel vriendelijk en behulpzaam.

Prima ontbijt en dicht bij de Beurshallen en treinstation...
    • Tweepersoonskamer met gedeelde badkamer (geen raam)

Kamers hebben geen mogelijkheden om van frisse lucht te voorzien. Deze zal ik dan ook niet meer boeken.

Prima ontbijt en dicht bij de Beurshallen en treinstation met rechtstreekse verbinding naar het vliegveld.

Ideale ligging voor een bezoek aan Stockholm
    • Tweepersoonskamer met gedeelde badkamer (geen raam)

Verluchting van de kleine kamers.

Ik heb in dit hotel verbleven met een aantal studenten. We boekten de kamers zonder venster, met een stapelbed. Deze kamers zijn zeer klein, je kan amper een koffer kwijt. Sommigen vonden de kamer 's nacht benauwd, te weinig zuurstof. Ik lag alleen op zo'n kamer, voor mij genoeg comfort in verhouding tot de prijs. Ontbijt is uitgebreid, brood is heel lekker. Ligging is perfect, op 500 meter van het station. Drie haltes en je bent in Stockholm city.

• Beoordeeld op: 29 december 2017

prima prijsverhouding voor Stockholm dichtbij Mässan älvsjö en Årsta
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Extra kosten voor parkeren auto. Hotel is kontantloos, zelfs koffie moet met kaart betaald.

midden in de stad, wordt gerenoveerd klaar jan 2018 werd mij gezegd. behulpzame receptie medewerkster. Auto parkeren op parkeerdek met directe extra ingang naar het hotel

hotel Connect in alvsjo (dichtbij Stockholm)
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

kamer rook wat muf maar dat ruik je niet meer na een uur. geen rekje o.i.d in de douche om je spullen neer te zetten. geen badmat (slipgevaar) verder was de kamer karig vwb faciliteiten (bijv geen waterkoker etc). het ergste was echter de dame die ik een dag eerder (14 sep 21.20) belde (internationaal) belde maar die duidelijk geen zin had om een korte vraag te beantwoorden. ze liet mij drie keer terugbellen omdat ze op dat moment bezig was (waarom neem je dan de tel op?!) mijn vraag ging over parkeren die ze snel had kunnen beantwoorden. hotel staat vlakbij een treinstation (goed) maar staat in een saaie wijk waar verder niets te beleven valt.

het ontbijt was heel goed. (wel elke dag zellfde maar vers en uitgebreid) personeel in locatie alvsjo was vriendelijk en servicegericht. kamer was schoon. (erg belangrijk) gezellige lobby waar je wat kan drinken.

Mijn gezelschap
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De variatie in ontbijt, weinig aanbod. Geen fruit. Ik kon kiezen voor een kamer met raam of zonder, nu leek zonder raam mij wat hokkerig dus koos ik 20 euro meer te betalen voor een raam. Echter was 1 van onze ramen dichtgetimmerd en keken we uit op de het dak van het parkeerterrein, waar telkens de lampen aan vlogen als een auto langs kwam. Heel onze kamer was dan verlicht, ook met de gordijnen er voor. We moesten bij aankomst gelijk betalen voor onze kamer, een warm welkom was er niet bij. Dame sprak amper Engels en wilde alleen zo snel mogelijk de kamer hebben afgerekend. Omgeving van hotel is wat duister, voelt niet heel prettig aan. Weinig in de omgeving aan restaurants of dergelijken. Geen aanrader.

Mijn gezelschap

Prima voor een paar dagen.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Waterkoker op de kamer hebben we gemist. Verder waren er 'slechts' 2 douche handdoeken en verder geen handdoeken (bijvragen was geen probleem overigens). Parkeren in parkeergarage kost 120SEK per dag

Ontbijtbuffet was compleet en goed verzorgd. Ingang van garage is gelijk op de juiste verdieping naar de receptie (als je bent ingechecked) Station is < 5 minuten lopen: ideaal voor bezoek aan city. Wij hadden een kamer met raam (maar er zijn ook kamers volledig inpandig....)

Wij hebben genoten van ons verblijf in dit hotel.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De vindbaarheid van het hotel en de receptie. De route naar het hotel was niet erg goed aangegeven en aan de buitenkant van het hotel was niet te zien waar de receptie was. Wij arriveerden laat op de avond en hadden moeite om uit te vinden waar we ons konden melden.

De kamers waren schoon en comfortabel, het ontbijt was prima en de klantvriendelijkheid en service waren optimaal.

• Beoordeeld op: 1 juni 2017

Hotel Connect Is een prima accommodatie in een buitenwijk...

Helemaal niets.

Hotel Connect Is een prima accommodatie in een buitenwijk van Stockholm. Het is 500 meter lopen van het station. Vanaf dit station Alvsjö ben je in korte tijd op Stockholm Centraal. Vliegveld Arlanda is zelfs rechtstreeks te bereiken met de zogenaamde Pendeltag. Op Arlanda waren OV-kaartjes te koop voor 1, 3 of 7 dagen. Dan reis je kriskras door Stockholm met bus, trein of metro. De kamer was niet zo groot, maar functioneel. Fijne lange bedden. Keurige douche/toilet ruimte. Werkelijk uitstekend ontbijt en dat al vanaf 6 uur in de ochtend. Dit laatste voor de vroege vogels. Voor onze eventuele volgende trip naar Stockholm zouden we zeker weer voor dit hotel kiezen.

• Beoordeeld op: 6 november 2016

Prima plek om in de buurt van het conferentiegebouw te overnachten (letterlijk op wandelafstand)
    • Tweepersoonskamer met gedeelde badkamer (geen raam)

Mijn kamer was enkel een stapelbed, en een inklaptafel met een stoel. (de reeks goedkoopste kamers). Stopcontact deed het om de telefoon op te laden, maar die van mijn laptop paste niet. (maar kan wel in de gemeenschappelijke ruimte opgeladen worden) De ventilator maakt veel geluid, de hele nacht door. Sauna kon gratis gebruikt worden, echter, toen ik hem wilde gebruiken, bleek je hem te moeten reserveren, voor de volgende dag. Dat had wel iets eerder verteld mogen worden.

Gratis wifi in zowel eigen kamer als in gemeenschappelijke ruimtes. Printen van boarding-pass is netjes gedaan door het personeel. Eten kan er tot 1 uur 's nachts, ontbijt al vanaf erg vroeg.

Dichtbij het openbaar vervoer.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Dichtbij het openbaar vervoer. Nette kamers en een goed ontbijt ! Heel vriendelijk en behulpzaam personeel

• Beoordeeld op: 2 september 2017

op doorreis
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het complex en niet zo nette buurt

de Kamer en de motor stalling

Gelukkig was het maar één nacht.
    • Tweepersoonskamer met gedeelde badkamer (geen raam)

Slaapkamers zonder daglicht. Ik voelde me opgesloten.

• Beoordeeld op: 9 juni 2017

Locatie en Hotel zijn Super Geweldig vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 27 september 2016

Mooie vakantie

??

Ontbijt was super heel gevarieerd

• Beoordeeld op: 21 april 2016

Prima ontbijt.

De kamer is gelegen langs een drukke weg met veel bouwactiviteiten, veel lawaai dus.

Prima ontbijt.

• Beoordeeld op: 28 november 2015

goeie bedden

een receptioniste die moeite had om echt klantvriendelijk te zijn de anderen waren ok

goeie bedden

• Beoordeeld op: 27 oktober 2015

Enorm vriendelijk personeel

De kamer was wel extreem klein

Enorm vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 17 oktober 2015

De vriendelijkheid van het personeel aan de receptie,en erg...

De vriendelijkheid van het personeel aan de receptie,en erg behulpzaam

• Beoordeeld op: 1 september 2015

Heel net.

Op de website stond : gratis koffie of thee, dit wat niet zo. Gebruik van Wifi is duur. Nogal krappe kamers.

Heel net. Vriendelijk personeel.

Er zijn ook 9 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.