Boende Flyg Hyrbilar Flygtaxi

• Gratis WiFi

8,6

100 % verifierade recensioner

Riktiga gäster. Verkliga vistelser. Äkta åsikter

Läs mer- öppnar en dialogruta
Skriv en recension

Visar 1 – 75

• Recenserades: 17 februari 2019

Rummet var smakfullt inrett.
    • Inlämnad på mobil

Rummet var smakfullt inrett. Sängarna var bekväma och sköna. Frukostbuffén var varierad med många valmöjligheter. Min frukost denna morgon var jättegod. Plus i kanten för smoothie, toscakaka o smulpaj till kaffet.

Bodde här Februari 2019

• Recenserades: 10 februari 2019

Ett hotell med hög klass på det mesta.
    • Vistelsen var 2 nätter

Störande ljud från annat hotells nattklubb. Somnade därför inte förrän in på småtimmarna. För mjuka sängar.

Mycket fint bemötande av receptionisterna! God frukost- mycket att välja på. Rent och fräscht. Välkomnande miljö.

Bodde här Februari 2019

• Recenserades: 25 januari 2019

Trevlig personal i receptionen
    • Inlämnad på mobil

Frukosten var sådär, inte ”elite klass” rörigt och knapert utbud, slabbigt buffe och disk på alla bord. Lite tips Väldigt kal miljö, lite gröna växter, sittgrupper mm hade gett ett mer välkomnande känsla

Trevlig personal i receptionen

• Recenserades: 13 januari 2019

4,2
    om man har en travgala så stänger man hotellet för övriga...
    • Inlämnad på mobil

om man har en travgala så stänger man hotellet för övriga gäster när det är så hög volym fram till 0200 oacceptabelt dessutom så meddelar hotellet för sent för att man som gäst kan hitta något annat boende.

• Recenserades: 6 januari 2019

Mycket tillmötesgående personal som man blev glad av att möta
    • Inlämnad på mobil

Maten på buffén till konserten var delvis slarvigt tillagad och inte prisvärd. Ex pajerna smakade inget

Mycket tillmötesgående personal som man blev glad av att möta

• Recenserades: 3 januari 2019

7,1
    Trist att restaurangen är stängd flera dagar.
    • Inlämnad på mobil

Trist att restaurangen är stängd flera dagar. Frukosten är inte den bästa, De borde satsa på bättre kvalité bla på brödet och kalkonen. Samt den skurna frukten var både ofräsch samt dåligt skuren.

• Recenserades: 1 januari 2019

5,0
    Bra hotell, men tyvärr, sömnkvaliteten var kass i vårt rum pga buller från baren under huset.
    • Vistelsen var 1 natt

Extrem mycket buller, från kvällen till morgonen, som kom från baren under rummet (vi bodde på västra sidan av hotellet). Hotellet erbjuder öronpropp, men det hjälper inte nog. Jag rekommenderar det här rummet endast för ett kompisgäng och inte för par, familjer, resenärer med djur, jobbresenärer eller ensamresenärer. Dvs jag tycker att det här hotellet är för dem som går ut och party på natten och kommer tillbaka och sover på dagen. Lite utomhusparkering. Jag såg inget eluttag för uppvärmning eller laddning. Det går att ordna inomhusparkering, 250 meter gångavstånd från hotellet i Q-Park MobilPark, men kolla öppettiderna. För mjuka sängar.

Jättebra frukost. Jättebra restaurang. Rent rum. Rent badrum. Centralt läge.

• Recenserades: 28 december 2018

8,8
    Frukosten, finns något för alla.
    • Vistelsen var 1 natt

Tevatten borde finnas tillgängligt precis som det finns kaffe. Hittade gamla linser på badrumsgolvet.

Frukosten, finns något för alla. Laktosfri ost, samt så kan du göra dina egna våfflor.

• Recenserades: 26 december 2018

Frukost var kanon!
    • Inlämnad på mobil

Dom la oss på våning 1 (Superior rum) med fönstret mot gatan där uteklubben ligger. Basen hördes mycket väl. Hade vi vetat det. Hade vi bokat ett annat hotell.

Frukost var kanon!

• Recenserades: 26 december 2018

8,3
    Fint hotell mitt i Eskilstun.
    • Inlämnad på mobil

Kuddarna platta som pannkakor. Ta med egen kudde om ni vill sova bra. Frukostrestaurangen kal och tråkig,

Fint hotell mitt i Eskilstuna. Trevlig personal. Bra utbud på frukosten.

• Recenserades: 7 november 2018

Återkommer gärna
    • Vistelsen var 1 natt

Vi fick först ett mycket litet rum där man knappt kunde röra sig. Hade en med mig som inte kunde bo där. Var ett rum som mer passade en person. Men då fick vi byta till ett bättre och lite större rum vilket blev bra!

Läget i vårt rum mycket tyst och lugnt. Härlig frukost!!!

Bodde här November 2018

• Recenserades: 5 november 2018

8,8
    Centralt, fräscht, god mat.
    • Vistelsen var 1 natt

mycket oljud utifrån på nätterna. Kändes som att folket var i rummet. Annars var allt jättebra!

Centralt, fräscht, god mat. trevlig personal. fint utsikt om man får rum som vetter ut mot ån

Bodde här November 2018

• Recenserades: 29 oktober 2018

kocken gjorde oförglömligt intryck
    • Vistelsen var 1 natt

Utsikten genom vårt fönster var ett tak. Hårdkokta ägg på frukostbordet var mer än löskokt. Testade två.

Middagen på hotellet var bland det bästa vi någonsin ätit. Eloge till kocken, trots att det var fullt med gäster lyckades det till fullo.

• Recenserades: 28 oktober 2018

Väl bemötande .
    • Inlämnad på mobil

Väl bemötande . Fint rum ,skön säng. Åt god middag på hotellet som va Gudomligt gott . Mycket vänliga och bemötande servitörer . Att bo på Elite Stadshotellet, känns att bo lyxigt. Och Eskilstuna är sevärdig . Vi kommer tillbaka igen.

• Recenserades: 22 oktober 2018

8,3
    Trevlig personal både vid incheckning, i baren och vid...
    • Enkelrum Economy utan fönster
    • Vistelsen var 1 natt

Svårt med parkeringen. Parkeringen är dyr (mer än 10 % av kostnaden för vistelsen).

Trevlig personal både vid incheckning, i baren och vid frukost. Ok frukost Sköna sängar.

• Recenserades: 22 oktober 2018

Helt okej!
    • Inlämnad på mobil

Sängen kändes som om den snart skulle braka i golvet, den gungade och svajade när man gick i och ur den. Sängen var också alldeles för mjuk, hade väldigt ont i ryggen när jag vaknade på morgonen. Det var också stopp i avloppet så hela badrummet blev översvämmat när jag duschade. Som tur var fanns en extra handduk som jag sen kunde lägga på golvet för att inte slå ihjäl mig pga tvålrester och blött golv. Min pyjamas som jag lagt i ena hörnet av badrummet var ju dock genomblöt.

Frukosten var fantastisk!

• Recenserades: 10 oktober 2018

7,0
    Mycket prisvärt
    • Enkelrum Economy utan fönster
    • Inlämnad på mobil

Bättre info hur text-tv fungerar. Avlopp i handfat mycket trögt. Byt hållare för toarulle.

Städpesonal mycket bra. Bra med parkering utanför. Men dyr.

• Recenserades: 8 oktober 2018

Vackert med alla stora glasytor och läget vid ån.
    • Vistelsen var 1 natt

Störande musik- och restaurangljud på lördagsnatten utanför vårt rum på vån 2. Kul och bra med de erbjudna öronpropparna, de behövdes (tyvärr)!

Utmärkt frukost! Halkfritt i duschen! Bra säng.

• Recenserades: 30 september 2018

Trevlig personal, bra rum
    • Vistelsen var 1 natt

Allt var bra förutom att det var hög musik från klubbarna runt om hotellet. Musiken höll på till mellan 2-3 på morgonen var lite jobbigt när man skulle upp sex dagen därpå.

Trevlig personal, bra rum

• Recenserades: 23 september 2018

Lungt. centralt och prisvärt
    • Vistelsen var 1 natt

Duschvattnet var mer än väl uppfriskande svalt trots lång vattenspolning.

Stort ljust, rymligt rum med fönster som gick att öppna och ingen mullrande ventilation. Snabbt wifi och stor frukos.

• Recenserades: 12 september 2018

8,3
    Centralt läge med trevlig och hjälpsam personal
    • Vistelsen var 2 nätter

Närheten till krogar medförde oväsen pga glaskross från krogarnas baksida och visst fläktljud då rummet låg på våning ett. Obefintlig utsikt in på innergården. Städning etc var bra förutom på ovansidan av skåpdörrarna där det var fullt med damm (hängde kläder ovanpå skåpdörrar o de blev smutsiga). Det var väldigt trångt att komma in/ut ur duschen.

Jättetrevlig personal, bra läge nära flera restauranger, drygt 10 min promenad från Centralstationen. Generellt bra städat. Bra o fräsch välsorterad frukostbuffé.

• Recenserades: 11 september 2018

Snyggt, rent och trevligt rum, trevlig personal.
    • Vistelsen var 1 natt

Dåligt påfyllt av laktosprodukter vid frukosten. Kan tycka att hela utbudet av gluten och laktos produkter var väldigt begränsat. Något mindre bra bemötande av frukostvärdinnan, kan väl bero på att hon verkade stressad.

Snyggt, rent och trevligt rum, trevlig personal.

• Recenserades: 10 september 2018

5,0
    Trött och besviken
    • Inlämnad på mobil

Hade hörselproppar två kuddar, ändå så hördes dunkandet nerifrån. Somnade inte förrän efter 03.00. Åkte hem tröttare än när jag kom. Ångrade att vi inte tog Comfort !

• Recenserades: 3 september 2018

Modernt, trevliga rum.
    • Vistelsen var 1 natt

Gubbigt. Ofräscha dofter på schampo o conditioner, typiskt herrparfym. Sängarna typ hårda, inte för tjejer med höfter.

Modernt, trevliga rum. Supertrevlig personal.

• Recenserades: 2 september 2018

9,0
    Toppen!
    • Inlämnad på mobil

Sängarna var mjuka och det passar inte mig, dottern däremot tyckte om dito. Väldans individuellt.

Läget, möjligheten att kunna ha med sitt husdjur, trevliga personalen och den mångsidiga goda frukosten.

• Recenserades: 27 augusti 2018

9,5
    Bra hotell med härligt läge och bra rum.
    • Vistelsen var 1 natt

Färskpressad juice på frukosten var det enda vi saknade.

Utmärkt frukost,mycket bra sängar,trevlig personal,nära till allt.Rekommenderas varmt även om det var mycket uteliv och musik på kvällen så gick det bra att sova ändå med öronproppar:)Vi råkade vara där när det var festival i staden.

• Recenserades: 27 augusti 2018

Bra frukost.
    • Inlämnad på mobil

Endast 2 glas till 3 personer. Lossnad bräda från extrasängen, spegeln inte väl putsad & fjärrkontroll ur funktion.

Bra frukost. Bra utdelat med öronproppar

• Recenserades: 21 augusti 2018

9,2
    Sängen var mycket skön och vi hade ett fint rum med utsikt...
    • Vistelsen var 1 natt

Hotellets privata parkering var full och vi fick ställa oss vid en annan parkering längre bort. Kan vara bra att tänka på om man kommer

Sängen var mycket skön och vi hade ett fint rum med utsikt utöver ån, vilket vi önskade oss! Perfekt läge! Hotellfrukosten hade mycket att välja på och det fanns allt man ville ha med gott om platser.

• Recenserades: 20 augusti 2018

Läget och mycket god lunch
    • Inlämnad på mobil

Snorkig personal i baren på em. som hänvisade oss till den stekande solen fast det fanns lediga bord (stökigt uppställda) som inte var dukade i uterestaurangen.

Läget och mycket god lunch

• Recenserades: 19 augusti 2018

7,5
    Vi hade bokat showen med GES på Sundbyholm och det hade...
    • Inlämnad på mobil

Vi hade bokat showen med GES på Sundbyholm och det hade kunnat vart ett samarbete med transport till platsen. Det var kaos att ta sig ner till slottet och även värre när vi skulle tillbaka. Detta är något arrangörerna behöver titta över. Min bokning på hotellet hade kommit bort, och vi var väldigt stressade när vi kom ner då trakifiken ner från Stockholm hade varit bedrövlig. Men receptionisten löste det efter ett tag, men vår incheckning tog alldeles för lång tid. Men vi fick parkeringen gratis som plåster på såret och det var väldigt vänligt.

• Recenserades: 15 augusti 2018

8,8
    Mycket fint hotell och otroligt trevlig personal.
    • Inlämnad på mobil

Det var så varmt på rummet att dottern fick värmeslag. La kalla och fuktiga handdukar för att hon skulle svalna lite.

Mycket fint hotell och otroligt trevlig personal.

7,9
    Vi hade önskat separata sängar, och av denna anledning bokat...
    • Vistelsen var 1 natt

Vi hade önskat separata sängar, och av denna anledning bokat ett lite dyrare rum, men fick en dubbelsäng. Enligt receptionisten hade man inte fått någon sådan information från Booking.com. Hotellparkeringen var liten och trång så vi fick parkera i ett av stadens parkeringshus.

Bekväm säng, bra frukost
    • Inlämnad på mobil

Fick vänta minst 20 min vid incheckning pga tomt i receptionen. Flera barnfamiljer väntade också. Flera ur personalen var ute och letade efter receptionisten men hittade henne inte. Ingen ursäkt när hon väl kom. Bett att få ett fint rum trots att hag hade hund med. Fick ett rum man knappt kunde hitta, långt bort i en sunkig korridor. Stark soplukt i rummet som troligen låg ovanför soprummet på gården. Fick byta rum men fick betala extra för det. Parkering fanns men var full. Parkeringshus fanns men fick gå en bra bit.

Bekväm säng, bra frukost

8,3
    Fantastiskt läge! Kan rekommenderas.
    • Inlämnad på mobil

Sängarna var på tok för hårda för min smak. Sommar hettan var olidlig i rummet, med en liten fläkt som inte kunde hjälpa ett dugg. Vårt rumsfönster låg precis vid någon stor fläkt utanför, som gjorde att vi ej kunde sova.

Hotellets läge var fantastiskt, precis som personalen vi mötte. Rummets och hela hotellets design var topp. Mycket god frukost, med ett stort utbud.

• Recenserades: 13 augusti 2018

9,6
    Nattklubbarna var precis utanför våra fönster så lugn och ro...
    • Inlämnad på mobil

Nattklubbarna var precis utanför våra fönster så lugn och ro var svårt att få på kvällarna, men så länge man inte störs utav andra ljud så var det ett fantastisk rum.

• Recenserades: 10 augusti 2018

9,2
    fruktansvärt varmt på rummet,och ändå hade vi 2 fläktar,och...
    • Vistelsen var 1 natt

fruktansvärt varmt på rummet,och ändå hade vi 2 fläktar,och ett väldigt liv utifrån,men det visste vi om ,nästa år blir det ett annat hotell,vi har bott här 2 år ,men nu blir det inget mer,,tyvärr,,,hotellet är annars fint

• Recenserades: 9 augusti 2018

7,9
    Dåligt läge men god frukost
    • Inlämnad på mobil

Rummet låg mot bargatan så det var liv ända fram till klockan tre på natten, kunde ha informerat om detta kan tyckas. Fanns ingen AC på rummet och i denna värmebölja var det väldigt varmt samt att vi inte kunde öppna fönstret för att det var sånt liv utanför.

Frukosten var supergod med lax, sill och våfflor. Dock var vi inte jätteimponerade av utbudet av bröd. Sen var rummet jättemodernt och snyggt, kändes lyxigt.

• Recenserades: 3 augusti 2018

Billigt och ok
    • Inlämnad på mobil

Städerskan röck upp dörren samtidigt som hon knackade!!!!!!kl11?!?!?har själv jobbat på hotell så gör man inte!!!receptionen väldigt okunniga och nonchalanta

Personalen på restaurangen kunnig + trevlig

• Recenserades: 30 juli 2018

7,9
    Bra frukost och mat, trevlig personal.
    • Inlämnad på mobil

Ingen ac på rummen och det är för mycket liv till klockan 3 på nätterna utanför rummen. Sen skulle man få boka parkering när man bokar rummen.

Bra frukost och mat, trevlig personal.

• Recenserades: 29 juli 2018

7,1
    Hotellet har bra läge men rummets läge kan vara jättedåligt
    • Vistelsen var 2 nätter

Hade bokat ett större rum och vi kom till hotellet sent p g a lång resa inkl. färja. Vi fick en smärre chock när vi konstaterade att rummet var precis ovanför restaurangen och p g a hettan var fönstren öppna. Det lät som om festen ägde rum i vårt hotellrum. Det gick absolut inte att sova där och vi fick byta till ett mindre men tystare rum (lika varmt men vi sov med fönstret öppet). Hotellet borde inte hyra ut rum precis ovanför restaurangen! Vi hade således betalat för något vi inte kunde utnyttja. Vi stannade två nätter och erbjöds ingen kompensation.

Bra läge

Bra frukost och verkligen trevlig personal
    • Inlämnad på mobil

Det saknades någon form av luftkonditionering. AC? Mycket varmt i rummet på natten, som gav ganska dålig sömn. Rummet hade verkligen behövts vädras innan vi anlände.

Bra frukost och verkligen trevlig personal

Nattlivet drar ner betyget
    • Inlämnad på mobil

Fönstren gick inte att ställa upp och alldeles för varmt på rummet i kombination med nattlivet utanför.

God frukost, fräscha rum och supergod middag.

• Recenserades: 26 juli 2018

Bra boende till rimligt pris!
    • Vistelsen var 1 natt

Modernt och fräscht boende mitt i stan. Jag valde ett enkelrum med fönster och tycker det är värt de 200 kronorna det kostar extra istället för economyrummet utan fönster. Hotellet ligger nära centrum. I hotellet finns också en pub, verkligen passande! Men om den inte passar :) finns det fler att välja på längs gatan upp till torget, Gott utbud av restauranger. Bra frukost med allt som önskas.

• Recenserades: 24 juli 2018

9,2
    Servicen var super bra och den trevliga personalen kan ge...
    • Inlämnad på mobil

Det var lite för mjuka sängarbför att passa min rygg annars super fin service.

Servicen var super bra och den trevliga personalen kan ge kurser i hur man beter sig till övriga i landet tipp topp.

• Recenserades: 19 juli 2018

Det bästa med hotellet var nog att frukosten serverades till...
    • Inlämnad på mobil

Det bästa med hotellet var nog att frukosten serverades till 11.00 lördagar och 12.00 söndagar. På många andra hotell serveras frukosten bara till 9.00/10.00. Och bor man på hotell vill man ta det lugnt och mysa länge i sängen. Sen var det också utcheckning senast 18.00 på söndagen. (Som sagt, ingen stress alls. Bara njuta och ta det lugnt) Sen hade ni också fantastiskt god frukost.

• Recenserades: 14 juli 2018

9,2
    Allt var superfint och rent, familjerummet var stort och...
    • Inlämnad på mobil

Något varmt i rummet och det gick inte att ändra temperaturen, varken själv eller från receptionen. Men då var det 30 grader ute också så lite överseende har jag!

Allt var superfint och rent, familjerummet var stort och bäddsoffan bekväm

• Recenserades: 20 juni 2018

Toppklass!
    • Vistelsen var 1 natt

Toppenläge, superfrukost, otroligt serviceinriktad personal, vi anlände helt ovetandes om att det var studentexamen denna dag men så bra mottagande, fantastiskt trevligt bemötande. Vi kommer tillbaka!

• Recenserades: 18 juni 2018

6,3
    Standarden annars var bra, och mycket bra frukost!
    • Inlämnad på mobil

Det var tyvärr rakt ovanför musikanläggningen!? Iallafall hördes det väldigt mycket dunka dunka ljud!

Standarden annars var bra, och mycket bra frukost!

• Recenserades: 7 juni 2018

7,9
    Helt okey vistelse, livlig bar i hotellet, tropisk natt vilket bidrog till det varma hotellrummet
    • Inlämnad på mobil

Det var ingen AC så rummet var alldeles för varmt att sova i, personalen ställde in två fläktar vilket hjälpte en del, fönstren var vi tvungna att stänga pga bargata utanför(lördag)

Helt okey rum, sköna sängar, god frukostbuffe

• Recenserades: 21 maj 2018

5,4
    Frukosten
    • Inlämnad på mobil

Begärt ett ostört rum då min man har Parkinsons sjukdom. Han behöver få god sömn. Vi fick ett rum som var otroligt varmt MIT en innegård. Ingen luftkonditionering. När vi öppnade fönstret var det ett jäkla oljud från en kompressor. Två nätter på hotellet utan sömn=fruktansvärt

Frukosten

• Recenserades: 17 maj 2018

7,9
    Bra hotell, bra frukost, mycket trevlig personal.
    • Inlämnad på mobil

Heltäckningsmattan i rummet var verkligen inte fräsch och ren. Mycket ljud på nätterna från barer etc.

Bra hotell, bra frukost, mycket trevlig personal. Stort rum.

• Recenserades: 16 maj 2018

7,9
    Fint och inbjudande rum, sköna sängar och många kuddar I...
    • Vistelsen var 1 natt

Utsikten från rummet, rakt ut på innertaket vid fläktsystemet, vilket gav I från sig ett brummande ljud hela tiden. När jag öppnade fönstret för att vädra blev ljudet ännu högre. Saknade luftkonditionering på rummet, efetrsom det inte gick att vädra.

Fint och inbjudande rum, sköna sängar och många kuddar I sängen

• Recenserades: 13 maj 2018

6,7
    Missnöjd med läget över discot.
    • Inlämnad på mobil

Lyhört och ingen tvålkopp.

Tyvärr var det för lyhört då vi bodde över restaurangerna med trubadur och disco. Att sova med hörselproppar är ingen höjdare. När man kommer till hotell vill man slappna av.

• Recenserades: 2 maj 2018

3,3
    Varning
    • Inlämnad på mobil

Hotellet ligger ovanför flera restauranger öppna sent på natten med musik på mycket hög ljudnivå. Jag bodde två våningar ovanför och upplevde det som mycket störande och omöjligt att sova. Personalen kunde inte göra något åt saken, alternativt rum kunde inte ordnas, utan jag blev erbjuden öronproppar. Dessutom luktade rummet riktigt illa. Jag hade bokat två nätter men checkade ut efter första. Har kontaktat hotellchefen, som fortfarande inte hört av sig.

Bra frukost. Fin utsikt mot ån.

• Recenserades: 1 maj 2018

8,3
    Trevlig personal i receptionen mot mig och maken, tyvärr...
    • Inlämnad på mobil

Tyvärr fick vi inte plats i restaurangen då vi inte hade gjort någon bordsbokning ( visste inte att det behövdes) Kunde äta middag i puben men hade sett fram emot restaurangens utbud

Trevlig personal i receptionen mot mig och maken, tyvärr inte mot våra vänner

• Recenserades: 1 maj 2018

7,9
    Vi fick först ett rum med mycket dålig lukt(rum 334).
    • Inlämnad på mobil

Vi fick först ett rum med mycket dålig lukt(rum 334). Men dagen efter, utan problem, fick vi bytt, till ett med "bättre" lukt, även om det var lite mindre. Bra och förstående bemötande.

• Recenserades: 30 april 2018

4,6
    Kommer tyvärr aldrig att rekommendera detta hotell.
    • Vistelsen var 1 natt

Gick inte att sova pga nattklubb med uteservering tvärs över gatan!!! Endast TV-kanalerna 1,2 och 4 fungerade - överröstades dock av skränande nattklubbsgäster. Absolut INTE värt 1380 kr. Inga försök att kompensera. Sov 4 timmar.

• Recenserades: 22 april 2018

8,8
    Störande musik från pub/servering under.
    • Inlämnad på mobil

Störande musik från pub/servering under. Kan bara tänka mig hur det kan bli en fredag eller lördagkväll. Vi bodde på första våningen precis över serveringarna.

• Recenserades: 21 april 2018

4,6
    Fint rum med stor och bekväm säng.
    • Inlämnad på mobil

Litet och trångt badrum i Superium rummen. Runt hotellet ligger flera krogar/pubar som spelar hög musik till ca kl 03 på natten vilket gör det svårt att sova även med stängda fönster(öronproppar finns i receptionen) Tv-utbudet var litet och flera kanaler fungerade ej, hotellet visste om problemet sedan 1 vecka utan att fått det åtgärdat och ej informerat gästerna om det. Utanför hotellfönstret förvarades soptunnor.

Fint rum med stor och bekväm säng. Centralt läge i Eskilstuna.

• Recenserades: 18 april 2018

6,3
    Sömnlöst
    • Vistelsen var 1 natt

, i det fall ni planerar att bo på en helg, kontrollera att ni inte får rum mot gränden till vänster om entrén. Nattklubben som ligger där har obefintlig ljudisolering och är extremt störande. Det var som att sova mitt på dansgolvet.

Fint hotell med bra service o personal MEN .......

• Recenserades: 14 mars 2018

7,5
    Hotellet låg nära centrum.
    • Vistelsen var 1 natt

Det var inte våttorkar i vårt rum. Det låg kvar gamla fläckar på golvet vid nattduksbordet.

Hotellet låg nära centrum. Det gick lätt att checka in. Frukosten var bra och fräsch och öppet extra länge på helgen. Sängarna var sköna.

• Recenserades: 11 mars 2018

Läget.
    • Vistelsen var 1 natt

Duschen var väldigt liten och hal. Kallt på badrumsgolvet. Vi åt middag i Y-WON. Maten kunde varit varmare. Äggröran, korv och bacon till frukosten kunde också varit varmare.

Läget. Vi skulle på teatern så det blev perfekt.

• Recenserades: 8 mars 2018

Kommer välja samma hotell nästa gång jag är i Eskilstuna!
    • Vistelsen var 2 nätter

För mjuka kuddar för min smak. För mjukt och tunt toalettpapper. Det finns mjukt toapapper som inte är så tunt som detta. Kändes som att man fick ta massor och att det lätt föll isär.

Helt och rent. Bra frukost. Restaurangen hade en av de allra bästa räkmackor jag ätit.

• Recenserades: 7 mars 2018

Läge och frukost
    • Inlämnad på mobil

Att man blev erbjuden vouchers för middag i någon av hotellets restauranger (så att barnen åt gratis) men att man inte fick plats på restaurangen när man ville utnyttja dem.

Läge och frukost

• Recenserades: 25 februari 2018

9,6
    Lyxig tillväro till en mkt rimlig peng
    • Vistelsen var 1 natt

Lite slarvig städning. Hittade ett par begagnade strumpor i garderoben och ett nytt par under sängen där även fjärrkontrollen till TV:n låg. Var den vi letade efter då vi fann de extra strumporna. Men allt annat var så grymt bra att vi gärna kommer tillbaka dit fler gånger.

Fantastiskt trevlig personal. Suveränt god mat i restaurangen. Mkt bra frukost.

• Recenserades: 22 februari 2018

6,7
    Mycket trevlig personal och en riktigt bra frukost.
    • Vistelsen var 1 natt

Rummet angränsade till en nattklubb som körde på till ca 02.30 på natten. Helt omöjligt att sova. Inget för barnfamiljer eller den som ska jobba dagen efter.

Mycket trevlig personal och en riktigt bra frukost. Helt ok rum.

• Recenserades: 19 februari 2018

4,2
    Ej nöjd med helhetsintrycket.
    • Vistelsen var 1 natt

Mottagandet av personalen vid incheckningen var katastrofal. Städningen var inte bra genomförd. Toalettsitsen var halvt trasig, fläckar på mattor och i badrum, hår på golvet i badrummet. Trasig spegel. Priset är alldeles för högt i förhållande till kvaliteten.

Frukosten var bra och sängen bekväm.

• Recenserades: 30 januari 2018

vi trivdes på hotelet
    • Vistelsen var 2 nätter

Discomusiken på kväll/natt var lite störande. Allt annat var bra

Frukosten var mycket bra. Våfflorna excellenta, äggröra och bacon/prinskorv bättre än på många ställen. Rummen lugna, möjligen slog discomusiken igenom för mycket. Sängen var skön. Personalen var bra, in - och utcheckningen hör till det bästa som erbjuds

• Recenserades: 16 januari 2018

Enkelrummet på 4vån var fräscht med bra säng och fin utsikt...
    • Inlämnad på mobil

Det var lite kallt när man duschade

Enkelrummet på 4vån var fräscht med bra säng och fin utsikt över ån. Jag sov gott och blev inte störd av trafik eller andra gäster. Till frukost var det inget som saknades och parkeringsmöjligheter var bra även om man inte fick plats precis utanför.

• Recenserades: 9 januari 2018

Mysigt att bo på hotell i sin gamla hemstad
    • Vistelsen var 1 natt

Det centrala läget vid "bargatan" gör att man kan bli störd av glada och festande människor som inte är tysta när man bestämt sig för att sova.

Mycket trevlig personal, stor och god frukost, sköna sängar, bästa läget i stan

• Recenserades: 14 december 2017

Centralt och trevligt
    • Vistelsen var 1 natt

Parkeringsmöjligheterna i direkt anslutning till hotellet var inte så stora. Fem minuters promenad bort fanns dock gallerians parkeringshus med många platser.

Centralt beläget hotell med hyfsad standard. Bra tillgång till Bishops Arms. Bra frukost. Rummet var tyst och sängen skön.

Bodde här November 2017

• Recenserades: 11 december 2017

7,1
    Mycket dåliga sängar, de skulle behövts byta ut.
    • Vistelsen var 2 nätter

Mycket dåliga sängar, de skulle behövts byta ut. Ont i ryggen efter denna helgen. Det finns Elite sängar som är tillverkade i näsrområdet som har mycket bra klass, hade varit passande på Elite hotell med Elite sängar.

• Recenserades: 6 december 2017

5,8
    Restaurangen Y-Won är väl värd ett besök.
    • Vistelsen var 1 natt

Så störande ljud från kringliggande krogar att det var svårt att sova. Jag känner inte att det kommunicerades tydligt innan min bokning eller vid incheckning.

Restaurangen Y-Won är väl värd ett besök. Frukosten håller också god kvalité. Läget är bra och lokalerna fräscha. Fin utsikt över ån.

• Recenserades: 4 december 2017

9,6
    rummet med vacker utsikt, väl ljudisolerat, bekväm säng,...
    • Vistelsen var 1 natt

Nyckelkorten fungerade inte efter kl 12 utan måste programmeras om.

rummet med vacker utsikt, väl ljudisolerat, bekväm säng, vältempererat. Fantastisk frukostbuffé! Mycket bra att inte behöva checka ut förrän kl 18!

• Recenserades: 3 december 2017

Rummet bra.
    • Inlämnad på mobil

Gillade inte att det var så lyhört disco dunk hela natten plus senare kom reningsmaskinen utanför....dessutom var det jättekallt på golvet och i badrummet.

Rummet bra. Sängen bra. ett helt okej hotell

Visar 1 – 75

Vi matchar priset
Vi matchar priset
Låga priser • Inga bokningsavgifter • Hittat billigare? Vi återbetalar mellanskillnaden!

Gäster har även recenserat dessa boenden: