Beoordelingen over Clarion Collection Hotel Planetstaden 4-sterren

Dalbyvägen 38, 22460 Lund, Zweden

#2 van de 15 hotels in Lund

Dit hotel kies ik de volgende keer weer
    • Standaard Eenpersoonskamer inclusief Lichte Avondmaaltijd

Heel fijn om na een lange werkdag bij het diner buffet aan te schuiven en niet op zoek te hoeven naar een restaurant. Er is veel vers fruit bij de buffetten.

Het overtrof de verwachtingen
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 aparte bedden, inclusief diner

Dat er moeilijk wordt gedaan over cash betalen van de drankjes.

Rust, goede bedden, hele mooie kamer en de variatie mogelijkheden in buffet zowel bij diner als bij ontbijt.

• Beoordeeld op: 23 januari 2018

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 aparte bedden, inclusief diner

Elke avond was de salade bar het zelfde. Iets meer afwisseling was prettig.

De slaapkamers waren ruim. Bedden waren goed. We sliepen aan de doorgaande (drukke) weg, maar wanneer de ramen dicht waren was het niet te horen. Het personeel is erg gastvrij. Een erg goed ontbijt. Er was volop keuze. De koffie was erg lekker en de hele dag door te verkrijgen. En natuurlijk iets lekkers erbij. Wat zelfgemaakt was. Het avondeten was erg lekker.

Absolute aanrader!!

Alles beviel ons!

De kamer was erg ruim, mooi en zeer comfortabel. Goede bedden, overal heel proper, bijzonder vriendelijk personeel, goede wifi, gezellige tuin, lekker supervers uitgebreid ontbijt en gezond smakelijk avondbuffet. Hele lekkere koffie! Super fitness, het is erg rustig, voldoende parkeergelegenheid, nabij het centrum enz... kortom een absolute aanraader! Heel veel waar voor je geld! Makkelijk te bereiken, niet ver van autostrade.

Goed hotel in een gezellig stadje
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 aparte bedden, inclusief diner

In verband met een verbouwing is er tijdelijk minder gratis parkeerruimte beschikbaar. Dat was voor ons de reden, om 's avonds niet meer met de auto op stap te gaan. Ik zou nieuwe gasten adviseren niet laat aan te komen, het parkeren zal dan lastiger zijn.

We hadden een standaardkamer en deze was voor ons groot genoeg. We hadden drie stoelen en twee tafeltjes. Het ontbijt was prima, maar op één ochtend was er geen roggebrood aanwezig. Er was dan wel weer zalm en een heerlijke garnalensalade aanwezig, maar geen haring :). Ook waren er zweedse koffiebroodjes en pannekoekjes bij het ontbijt en de standaard dingen die bij een ontbijt horen. Het avond was uitgebreid en voorzien van een warm deel en koude salades.

• Beoordeeld op: 3 november 2016

Aanrader, goed en inbegrepen avondbuffet!
    • Superior Kamer met Queensize Bed en Avondmaaltijd

Goed ontbijt. Aangename ruimte met veel glas en licht. Het inbegrepen avondbuffet was goed en gezellig bij het brandend haardvuur. Je kan er eten tot 21u. Vriendelijk personeel!

• Beoordeeld op: 2 september 2016

Fijn om nog de mogelijkheid te hebben om te eten wanneer je...
    • Superior Kamer met Queensize Bed en Avondmaaltijd

Fijn om nog de mogelijkheid te hebben om te eten wanneer je laat aankomt. Aangenaam zitten bij de haard. Behulpzaam personeel. Ruime kamer met de nodige voorzieningen. Alles in orde.

Top verblijf

Parkeren op de straat

Prijs incl diner en ontbijt, bedden zijn prima, kamer is schoon, een zeer uitgebreid buffet diner en ontbijt

• Beoordeeld op: 25 oktober 2017

Gewoon goed
    • Superior Kamer met Queensize Bed en Avondmaaltijd

De bedden kunnen wel wat beter

Het eten was uitstekend!

• Beoordeeld op: 25 oktober 2017

Verblijf was uitstekend en heerlijke relax stoelen bij open haard
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 aparte bedden, inclusief diner

Diner mag wat uitgebreider het warme gedeelte

• Beoordeeld op: 4 juni 2017

Top locatie
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 aparte bedden, inclusief diner

Alles was schoon en niet stoffig. Erg fijn dat het diner en ontbijt inclusief zijn. En beiden waren zeer uitgebreid en volledig.

• Beoordeeld op: 28 augustus 2016

Fijn hotel.
    • Superior Kamer met Queensize Bed en Avondmaaltijd

Fijn hotel. Superior rooms zijn mooi ruim. Prima ontbijt en geweldig diner dat inbegrepen is

• Beoordeeld op: 6 mei 2016

Wat een fijn hotel!

Oké, eigenlijk niets... Maar, onze kamer lag  aan de voorkant, dus helaas met raam dicht slapen. Het coolsysteem bleef te warm, waardoor we toch om 3 uur het raam moesten openzetten, met echt heel veel herrie. En, een tip voor het hotel, zorg voor een goede kaart / brochure van Lund, past echt in het gastvrije concept.

Wat een fijn hotel! Goed en gratis je auto parkeren. Vanuit het hotel lopend naar de binnenstad van Lund en als je dan eind van de middag weer terug bent staat je koffie, cappuccino, thee, koekjes en huisgemaakte cake (wij hadden rabarber cake) voor je klaar! Op unieke stoelen of bij de haard, echt thuiskomen! En, er staat altijd (weer bij de prijs inbegrepen) een fruitmand. Vervolgens een gratis sportschool en sauna (dames en heren gescheiden). 's Avonds aanschuiven bij de met zorg samengesteld buffet! Echt verrassend lekker en gezellig. Afsluiten met een potje poolen of tafelvoetbal ;-). Super aardig personeel trouwens! En, gave upgrade van de kamer gekregen! Met mini keuken!

• Beoordeeld op: 5 augustus 2015

Vriendelijke personeel.

De buitenkant van het gebouw. We dachten dat we iets fout hadden gedaan bij de boeking.....

Vriendelijke personeel. Grote kamer met koelkast, magnetron, kookpitten en ruime zitgelegenheid. Lekkere buffetten voor ontbijt en diner.

• Beoordeeld op: 18 juli 2015

Ligging (dicht bij afrit autostrade én op loopafstand van...

Ligging (dicht bij afrit autostrade én op loopafstand van het centrum van Lund), het interieur met kunstvoorwerpen, het uitgebreide avondbuffet. En, we kregen een upgrade.

• Beoordeeld op: 12 juni 2015

Van binnen netjes, veel sfeervoller dan de buitenkant doet...

Eigenlijk niets (de buitenkant vh het hotel maar; is onbelangrijk!)

Van binnen netjes, veel sfeervoller dan de buitenkant doet vermoeden met veel zitgelegeheden. Top concept; (goed) eten inclusief. Prima sport faciliteiten

• Beoordeeld op: 12 juli 2015

Fantastisch hotel.

Fantastisch hotel. Goed eten, veel keus. Vriendelijk personeel. Locatie prima.

• Beoordeeld op: 16 juni 2015

Totaal concept

Totaal concept

Er zijn ook 9 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.