Beoordelingen over Grand Hotel Lund 4-sterren

Bantorget 1, 22104 Lund, Zweden

#4 van de 15 hotels in Lund

Vers en uitgebreid ontbijt in een rustige ruimte.
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De badkamer laat wat schimmelplekjes zien en is oud, moet beter worden onderhouden. De minibar is niet goed koud.

Vers en uitgebreid ontbijt in een rustige ruimte. Mooie uitstraling van het hotel, kamers prachtig ingericht. Lekker bed. Top locatie. Vriendelijk personeel.

Een en al genieten!
    • Classic Eenpersoonskamer

Dit zijn geen klachten maar tips want ik heb een top verblijf gehad! De kamer had geen airconditioning systeem en geen afzuiger in de badkamer dat zou misschien fijn zijn om te verbeteren. Daarnaast was de zonnewering oud en vekleurd dat mag voor een grand hotel ook worden aangepakt. Over het algemeen was het persooneel echt heel erg vriendelijk en zorgzaam, echter een keer was de minibar niet bijgevuld. Ik ben toen naar de receptie gegaan en jonge medewerkster die ik nog niet eerder had gezien tijdens mijn verblijf vertelde mij dat als ik een biertje wilde in mijn minibar dat ik dan maar in de rij moest gaan staan bij de bar. Ik heb toen bij haar gemeld dat de rij erg lang was en of ze het als nog kon regelen om mijn minibar te vullen. Ze zij dat ze het zou doen, echter is dit nooit gebeurd. Verder zou het fijn zijn op drukke dagen als met het ontbijt wanneer bordjes leeg zijn of kopjes leeg zijn deze op worden gehaald. Op drukke dagen stond soms de tafel vol met borden of kopjes. Daarnaast mogen de tafel iets vaker schoon worden gemaakt met het ontbijt, meteen als iemand vertrekt of als iemand gaat zitten. Zodat je niet met ander mans kruimels op tafel zit. Ondanks dit was het een top verblijf en raden wij het iedereen aan hier te verblijven! Het was genieten!

De sfeer in het hotel was fantastish de entree is erg indrukwekkend en ook het restaurant ziet er mooi uit. Erg mooie details en mooie kamers en fijn dat je altijd koffie kan pakken. Het persooneel was over het algemeen erg vriendelijk. Het ontbijt was echt fantastish! Heel veel keuze uit hoog kwaliteit producten. Daarnaast lag het hotel midden in het centrum wat erg prettig was.

• Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Verbouwing voor de deur. Herrie!!

Uitzicht op muur

Uitzicht op muur

Ligging en kamer

Parkeren lopen. Bar om 22.00 uur dicht

Ligging en kamer

• Beoordeeld op: 6 januari 2017

hotel met grandeur
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

prachtig hotel met grandeur, vriendelijk personeel en prachtige bar.

• Beoordeeld op: 29 september 2015

Prachtig oud hotel, maar (deels) gemoderniseerd waardoor...

Prachtig oud hotel, maar (deels) gemoderniseerd waardoor toch comfortabel. Heel vriendelijk personeel dat van begin af wist wie ik was. Heerlijk ontbijt, Nespresso-apparaat op elke verdieping. UItstekende locatie, dichtbij station en bij alle bezienswaardigheden.

• Beoordeeld op: 22 augustus 2015

Ligging en gebouw prachtig.

Ligging en gebouw prachtig. Sfeervol, klassiek. Biologische producten bij ontbijt. Lund is een leuke levendige stad.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Grand Hotel Lund