Boende Flyg Hyrbilar Flygtaxi

8,1

• Gratis WiFi

100 % verifierade recensioner

Riktiga gäster. Verkliga vistelser. Äkta åsikter

Läs mer- öppnar en dialogruta
Skriv en recension

Visar 1 – 75

• Recenserades: 11 juni 2019

Bekvämt läge, fint rum.
    • Inlämnad på mobil

Minibaren fylldes aldrig på, bodde där tre nätter. Väntade på två räkmackor från baren i 45min. Rummet städades väldigt sent.

Bekvämt läge, fint rum. Trevlig restaurang med bra mat och frukost. Verandan. Trevlig personal

7,5
    Jag sov dåligt för att jag frös.
    • Inlämnad på mobil

Jag frös jättemycket och kunde inte reglera AC i rummet. Jag kunde heller inte hitta hur jag tömde badkaret så på morgonen fick jag stå i iskallt badvatten och duscha.

Kuddarna var bra

• Recenserades: 10 juni 2019

Utmärkt! Superbra service både kring in och utcheckning. Fantastisk upplevelse i SPA med behandling.
    • Vistelsen var 1 natt

Servicen i Cadierbaren på fredag eftermiddagen var lite långsam och "slafslig". Nonchalant personal. Inte på något sätt otrevlig, med hade nog kunnat strama upp sig lite. Tex, jag tycker inte att man slänger ut glasunderläggen på bordet. Och jag tycker blicken ska riktas mot gästerna för att uppfatta signaler.... inte blicka rakt fram.

Cadierbaren. Utmärkt! gott nytt husets champagne!

• Recenserades: 9 juni 2019

Fantastisk!
    • Juniorsvit
    • Inlämnad på mobil

Information kunde vara mer tillgängligt i rummet. T.ex minibarpriser, hur ljud och ljus fungerar och hur TVn kan användas. Mycket tid gick åt att testa sig fram utan resultat.

• Recenserades: 3 juni 2019

Smidigt, lyxigt och avkopplande.
    • Vistelsen var 1 natt

Vi åt inte frukosten på hotellet. Eftersom läget är så centralt valde vi att gå till gamla stan istället. Enkla miljöombyten så centralt är toppen.

• Recenserades: 30 maj 2019

8,3
    Mitt rum var ostädat vilket blev en smärre chock

Se ovan

Mitt rum var ostädat vilket blev en smärre chock Då säng var obäddad samt handdukar på golvet Dock fick jag utan problem Nytt rum och gratis frukost Frukosten var härlig med silverkanna till kaffet Dock lite dåligt utbud för mjölkallergiker Framgick inte vilket bröd som fungerar samt om vilka smoothie etc som var mjölkfria Det ska bara stå, ska inte behöva fråga Inga kakor/bullar var mjölkfria fast det är oerhört lätt i dag att köpa in det. Finns på alla mataffärer Hade förväntat mig mer av ett exklusivt hotell Byggnaden i sig o läget är magisk Trevlig personal Professionell

• Recenserades: 22 maj 2019

Utmärkt lyxig tjejtripp
    • Juniorsvit med utsikt över vattnet
    • Inlämnad på mobil

Det enda var att för det priset tycker vi att frukost skulle ingå.... annars inga nackdelar

Allt var perfekt och som överraskning blev vi uppgraderade pga födelsedagsfirande :) Verkligen att rekommendera och man vill fira och ha det lite extra lyxigt:)

• Recenserades: 19 april 2019

9,6
    Läget, loggan överallt, bra kvalitet på all material.
    • Inlämnad på mobil

Har man skärm med internet och webbläsare så måste det funka, annars ska man inte ha det. Trots hjälp så gick det inte att få det att fungera. Med tanke på hotellets kvalitet så borde det fungera. Dålig info om meny på roomservice eller var man ska vända sig för att boka bord. I hotelliggaren står det ”kontakta servicedesk” t ex men inget nummer någonstans.

Läget, loggan överallt, bra kvalitet på all material. Roomservice. Känslan av lyx.

• Recenserades: 11 april 2019

6,3
    Besviken
    • Inlämnad på mobil

Sämst utsikt, svindyrt, hårda sängar så vi inte var utvilade trots att det var anledningen till besöket, stod ingenstans om att spa ingick, frukosten var så dyrt att vi handlade på pressbyrån istället, lät genom väggarna, världens längsta kö till utcheckningen.

Badkar på rummet, heltäckningsmatta, mysigt, god doft på schampoo osv, fint städat

• Recenserades: 9 april 2019

9,6
    Supertrevlig och proffsig personal.
    • Inlämnad på mobil

Netflixappen krånglade i vårt första rum och även i vårt andra då vi fick byta pga krånglet. Dock fick vi igång det tillslut med lite hjälp!

Supertrevlig och proffsig personal. Älskade Brasse i baren, så otroligt trevlig och charmig. Fantastiskt spa.

• Recenserades: 17 mars 2019

Utsikten från rummet
    • Inlämnad på mobil

Lite för mycket kö till frukosten. De hade vi inte fått info.om att vi behövde komma tidigare till frukost för att hinna äta till kl. 11.

Utsikten från rummet

• Recenserades: 17 mars 2019

9,6
    Väldigt nöjda, personalen underbar, bra städat, smakfullt renoverat.
    • Inlämnad på mobil

Berätta i receptionen att de önskar att vi spagäster skulle bytt om innan vi gick ner. Lång väntan på hissarna. Önskade lite klister till en knapp på frackskjorta, ordnade inte det.Små saker men bra att veta.

Trevlig personal på alla avdelningarna. Maten utsökt(Wallenbergare). Fint spa.

• Recenserades: 12 mars 2019

7,5
    Besviken på rummet men väldigt nöjd med faciliteterna
    • Inlämnad på mobil

Det var fel på duschen. Ingen åtgärd eller kompensation. Inte trevlig personal på Spaavdelningen

Frukosten, spa avdelningen och Dahlgrens restaurang var toppklass

• Recenserades: 25 februari 2019

Utmärkt. Kommer gärna tillbaka.
    • Vistelsen var 1 natt

Rummet var stort och fint. Utomordentlig service i receptionen och Cadierbaren. Lite småskavanker i badrummet som framfördes av undertecknad i samband med utcheckning. Bra sängar.

• Recenserades: 24 februari 2019

9,2
    Lyxig, trevlig och mycket härlig upplevelse. Hotellet får sammanfattningsvis ett mycket bra betyg.
    • Inlämnad på mobil

Kuddarna i sängen var dessvärre mindre bekväma.

Mycket gott kaffe. Riktigt fina rum. Mycket vackra, välskötta blommor i vaser överallt, det förgyller upplevelsen för oss gäster.

• Recenserades: 24 februari 2019

7,5
    Fint hotell med bra läge men själv rummen är verkligen inget speciellt tyvärr.
    • Inlämnad på mobil

Trodde rummen skulle vara något extra med tanke på priset, men de var mer som vanliga tre-fyrstärniga hotellrum för hälften av priset. Små ganska tråkig och trött inredning. Inga extra grejer i badrummen (typ tops, badmössa) och sånt som betydligt sämre hotell brukar ha.

Sängarna var superskönt, rummet rent och fräscht, vyn fantastiskt och själva hotellet är verkligen superfint.

• Recenserades: 22 februari 2019

6,3
    Sängen var okej men det som retade mig lite var roomservice...
    • Vistelsen var 1 natt

Sängen var okej men det som retade mig lite var roomservice jag upplyste två gånger ingen lök samt att jag frågade tjejen som kom upp om att är det ingen lök. Nej svarade hon glatt och gick vidare och vi högg in på krubbet just det ja!! MASSOR MED LÖK. Nonchalant tycker jag

• Recenserades: 20 februari 2019

Bra, som alltid.
    • Vistelsen var 2 nätter

Har skrivit om det tidigare. "Niandet" tycker jag är fånigt. Inte någon stor fråga.

Bor alltid på Grand Hotel när jag är i Stockholm, så jag är van vid hotellet. Bra som alltid.

• Recenserades: 19 februari 2019

7,5
    Jag bokade åt min son och nyblivna fru för deras...
    • Inlämnad på mobil

Jag bokade åt min son och nyblivna fru för deras bröllopsnatt. 16 Feb. Ringde tidigare den dagen och ville komma förbi och betala frukosten för dom. Den som svarade sa att det behövde jag inte utan ni kunde bjuda på det. Så var inte fallet sedan utan se fick betala i alla fall. För övrigt var de jättenöjda med allt.

• Recenserades: 18 februari 2019

9,6
    Frukostpersonalen hade inte koll då vi gick för att hämta...
    • Inlämnad på mobil

Frukostpersonalen hade inte koll då vi gick för att hämta mer frukost och gav bort vårt bord. Tycker dom skulle haft den kollen men dom löste det när vi påpekade misstaget.

• Recenserades: 15 februari 2019

Allt, ett topphotell som på alla sätt lever upp till...
    • Inlämnad på mobil

Inget, möjligtvis den lite högre ljudnivån i Cadierbaren som serverar fantastiska drinkar och där personalen tar sig tid och berätta historien bakom varje drink. Otroligt trevligt och personligt 👍🏻👍🏻

Allt, ett topphotell som på alla sätt lever upp till förväntningarna. Otroligt trevlig och kunnig personal som verkligen lyfter ett redan utmärkt hotell.

• Recenserades: 30 januari 2019

6,7
    Välkomnande atmosfär och bra service.
    • Vistelsen var 1 natt

Uppkoppling till streamingtjänster eller att logga in på Spotify på tv:n för lite musik i rummet var heeelt omöjligt trots många långa försök. En snorkig spa personal som skickade tillbaka oss på rummet för att spa:t var fullt och vi blev tvungna att så på väntelista, var mindre trevligt att möta. Det drog faktiskt ner totalbetyget. Självklart kan det vara fullt och skäl till att låta folk vänta på sin tur, men lite trevligt bemötande kan man få ändå.

Välkomnande atmosfär och bra service. Efter uppgradering fick vi ett fint rum, med både utsikt och magiskt sköna sängar.

Bodde här Januari 2019

• Recenserades: 20 januari 2019

7,1
    Juldekoration var underbar och skapade fin stämning.
    • Inlämnad på mobil

Lång tid vid incheckningen, beställningar ute vid baren tog väldigt lång tid. Tv funkade inte i rummet batterierna IR-fjärrkontroll behövdes bytas.

Juldekoration var underbar och skapade fin stämning.

• Recenserades: 11 januari 2019

9,5
    Någon man kommer att minnas med värme.
    • Dubbelrum Deluxe med utsikt över vattnet
    • Vistelsen var 2 nätter

Fick frågan om uppgradering vid incheckningen. Vad detta skulle innebära för pris och inkluderande av frukost osv var inte glasklar. Gick rätt fort så det blev lite otydligt vad jag sagt ja till. Men felet är lika mycket mitt eget. Jag kunde begärt skriftligt eller ställt några kontrollfrågor.

Personalen är nog det första som dyker upp. Kompetent, jättetrevliga och serviceminded. Sen är ju standarden väldigt hög på rummen (inredning/städning) vilket gör att känslan av lyx infinner sig. Man vill tillbaka.

• Recenserades: 4 januari 2019

6,7
    Är Grand Hotell verkligen värt 5 stjärnor? Sämre senaste åren.
    • Dubbelrum Deluxe med utsikt över vattnet
    • Vistelsen var 3 nätter

Snorkig personal vid bokningen. Städningen var under all kritik. Rummet hade smutsiga handdukar, trasiga sängkläder och inte påfyllt förbrukningsartiklar. Noterade att skräp låg kvar i korridoren efter 24 timmar.

Vackert hotell med bra faciliteter

Bodde här Januari 2019

• Recenserades: 20 december 2018

Gran hotel är ett utmärkt hotell med en underbar frukost.
    • Inlämnad på mobil

Afternoon Tea levde verkligen inte upp till förväntningarna och priset. En sandvish, två mycket små smörgåsar (2.5 cm), antingen scones med socker eller ost, gick inte att få klassiska scones, lemoncurd som tyvärr inte smakade mycket av citron.

• Recenserades: 2 december 2018

9,6
    Rummet helt tyst, stördes inte av något.
    • Inlämnad på mobil

Frukosten var rörig. Lång kö, när du väl kom in så fanns inget bord utan du fick själv påpeka ledigt bord. I get smör inga kaffekoppar dukat utan du fick be om allt. Då var det inga problem men man tycker att ett så pass dyrt boende skall vara mer uppmärksamma på detaljerna.

Rummet helt tyst, stördes inte av något.

• Recenserades: 26 november 2018

Spat magiskt!
    • Dubbelrum Superior med utsikt över vattnet
    • Inlämnad på mobil

Körsbärsinredningen... Målad boasering... Ettpar av rätterna på Rutabaga var kass...

Spat magiskt! Sängkläder likaså! Läget, byggnaden fantastiskt!!!

• Recenserades: 19 november 2018

7,5
    Middagen på Verandan Vi var 4 som åt Piggvar och samtliga...
    • Vistelsen var 2 nätter

Middagen på Verandan Vi var 4 som åt Piggvar och samtliga mycket missnöjda Överkokt i ugn Fanns inga intryck av stekyta Besvärande låg kvalite på tillagningen.

• Recenserades: 13 november 2018

Pålitligt toppenhotell!
    • Vistelsen var 1 natt

Jag har inte upplevt något som jag ej uppskattat.

Grand Hôtel håller alltid en hög nivå. Det gäller både bemötandet från personalen, renlighet, maten. Toppen!

• Recenserades: 31 oktober 2018

Frukostbuffén jättefin.
    • Inlämnad på mobil

Hänt varje gång vid vår vistelse på Grand så är servicen sämre vid baren. Fick båda dagar vänta på vår beställning. Vid ett tillfälle gå därifrån då vi hade tid för middag att passa. Men hovmästarna mycket tillmötesgående.

Frukostbuffén jättefin. Bra service. Stort härligt rum. Överallt trevlig personal.

• Recenserades: 29 oktober 2018

9,6
    Perfekt hotell med centralt läge.
    • Inlämnad på mobil

Här har jag inget att skriva.

Perfekt hotell med centralt läge. Bekvämt, rymligt rum av god standard. Mycket god service från personalen. God mat i vacker, trivsam miljö.

• Recenserades: 11 oktober 2018

Kort besök men utmärkt ställe
    • Inlämnad på mobil

Lite för trång entre men det är väl svårt att ändra.

Läge kan inte vara bättre. Skön säng. Det vore bra om man hade fått info om fri spa tillgång, då hade jag tagit med mig badkläder.

• Recenserades: 4 oktober 2018

Tidlöst och makalöst!
    • Juniorsvit med utsikt över vattnet
    • Inlämnad på mobil

Njutning från början till slut där alla sinnen stimuleras. Utsikten över slottet, maten, spaet, allt som en saga. Därtill fantastisk servicekänsla hos personalen, man kan knappast få bättre service och bemötande i Sverige!

Bodde här September 2018

• Recenserades: 17 september 2018

Fantastiskt trevlig personal.
    • Inlämnad på mobil

Försöker hitta på något men det går inte

Fantastiskt trevlig personal. Fin utsikt mot slottet och rikstadshuset och Stockholms ström med alla båtar. Man kan inte bo bättre i Stockholm än så här men det kostar. Kunde skrivit många mer positiva saker.

Bodde här September 2018

• Recenserades: 26 juli 2018

7,9
    Sammantaget. Vi fick några fina dagar i S-holm. Vi var nöjda...
    • Inlämnad på mobil

Air Kondition på rummet fungerade inte. Fick ett nytt rum andra natten. Dålig avrinning av vatten i Handfatet... Jag hade erbjudits extra arrangemang i samband med middag irestaurangen pga ett födelsedagsfirande. Det hade missats. En viss besvikelse måste medges

SAP-upplevelsen var bra! Hotellet andas gammal fin atmosfär och lyx.

Bodde här Juli 2018

• Recenserades: 23 juli 2018

En perfekt, lyxig och mycket romantisk minisemester! Minnet av upplevelsen kommer att vara länge...
    • Vistelsen var 2 nätter

Huvudkuddarna för pösiga, för dåligt stöd för nacken. Det hade varit ännu bättre att ha tillgång till en profilerad kudde.

Frukosten helt suverän! Utsökt mat på restaurangerna! Fantastiskt vänlig och professionell personal - perfekt service. Bästa läge intill waxholmsbåtarna. Underbara promenadstråk alldeles intill. Vi kommer definitivt tillbaka!

Bodde här Juli 2018

• Recenserades: 30 april 2018

9,2
    Oangagerad personal allt annat är perfekt!!
    • Inlämnad på mobil

Hastig incheckning, fick ingen information om restaurangerna, frukost, ingenting. Hon i receptionen bad om för och efternamn samt kreditkort, hon drog 1kr på kortet sen fick vi våra rumskort. Hon frågade om vi bott på hotellet innan, vi svarade nej men fick för det bara ett finger mot hissen och en snabb vägvisning mot rummet. Vi stod senare i baren som två fån i säkert 20 minuter. Ingen i personalen tog kontakt trotts att de såg oss. Sista negativa jag har att säga är att det är svårt att läsa sig till om restaurangerna vore bra om det framgick vad som är fine dining tex.

Älskar lokalerna. Älskar alla merch med GH loggan. Älskar klädseln på personalen. Älskar det allra mesta.

• Recenserades: 28 april 2018

Mycket angenämt.
    • Vistelsen var 1 natt

Råkade ställa undan en del onödiga saker ovanför klädskåpet och där var det ostädat, elektrikern hade lämnat skräp efter sina installationer och det låg öppna elektriska delningsdosor. Ingen trevlig syn med andra ord.

All personal var professionellt tjänstvilliga och mycket trevliga i sitt bemötande men som kund får man mer kontakt med serveringspersonal (förutsatt att man utnyttjar hotellets restauranger) som blir ansiktet utåt. Grand Hotell hade exceptionellt trevliga personligheter som gav både personlig touch och skapade mycket uppmärksam och trivsam dialog. Lovvärt!

• Recenserades: 26 april 2018

9,2
    Fantastisk upplevelse på alla sätt förutom personalen i receptionen.
    • Inlämnad på mobil

Vid incheckningen lovade personalen en överraskning på rummet för min väninna som fyllde 50 år men det glömdes av så jag fick påminna igen.

SPA avdelningen var fantastiskt!!

• Recenserades: 24 april 2018

Mycket behaglig atmosfär.
    • Vistelsen var 2 nätter

Badrummet var i det minsta laget.

Serveringspersonalen på Verandan var utmärkt professionella och trevliga att ha göra med. Ett stort plus med andra ord.

• Recenserades: 11 april 2018

Lite lyx i vardagen!
    • Vistelsen var 1 natt

Restaurangerna var så välbesökta på eftermiddagen att man inte kunde få någonting, inte ens ett glas vin. Inte så roligt att sitta själv på ett enkelrum och äta och dricka. Men detta resulterade i en promenad till Kungsträdgården som var skön.

Härlig frukostbuffé där inget fattades. Rummet var ett väl tilltaget enkelrum men vacker inredning. Vackra salar och gemensamma utrymmen. Mycket trevlig reception- och hotellpersonal.

• Recenserades: 22 mars 2018

7,9
    Lyxigt avbrott i vardagen!
    • Inlämnad på mobil

Frukostbuffén fylldes inte på när det behövdes. Önskade också att kaffet fylldes på utan att en behövde säga till.

Kvällsfixet på rummet var SÅ himla trevligt!

Bodde här Mars 2018

• Recenserades: 25 februari 2018

Ett hotell som har allt inga andra har.
    • Inlämnad på mobil

Att vi inte kunde bo en natt till.... men det berodde inte på hotellet :)

Ett hotell som har allt inga andra har. Precis allt är omhändertaget och noggrant ordnat. Bemötande, klass på inredning, städning, service... allt var toppklass!

• Recenserades: 21 februari 2018

9,6
    Lämna vardagen utan att resa bort
    • Juniorsvit
    • Vistelsen var 1 natt

Lite dyrt. Vore trevligt om man efter en vistelse fick erbjudande om någon framtida kampanj. Nu hittade jag via booking.com

Helhetsupplevelsen, service , läge

• Recenserades: 9 februari 2018

Utmärkt hotell
    • Inlämnad på mobil

Om jag skulle säga en sak som kan vara bättre så är det att badkaret kunde vara mindre halt!

Bodde i ett enkelrum. Perfekt på alla sätt för mig. Stort badrum med bra avställningsytor, bra garderob med strykjärn och bräda.

• Recenserades: 1 februari 2018

8,8
    Fint rum trevligt att bli uppgraderad!
    • Inlämnad på mobil

Tråkig mat när vi beställde till rummet. Äter bättre hemma Synd att man behöver betala 350kr för frukost. Jag som inte ens äter frukost fick betala samma peng för en kopp kaffe..

Fint rum trevligt att bli uppgraderad!

Bodde här Januari 2018

• Recenserades: 6 november 2017

Hotellrummet, läget och servicen på rummet var förträfflig
    • Vistelsen var 1 natt

Personalens bemötande är till stor del väldigt positiv, men exempelvis vid frukosten så fanns personal som visade till bordet som framstod som arroganta och inte helt hjälpsamma

Hotellrummet, läget och servicen på rummet var förträfflig

Bodde här November 2017

• Recenserades: 31 oktober 2017

Toppenhotell!
    • Vistelsen var 1 natt

Minibaren har tyngdsensorer så du har 20 sekunder att ställa tillbaka grejerna om du inte vill ha dem, annars debiteras dessa automatiskt. Observera att de måste ställas tillbaka på rätt hylla också. Jättestora tofflor, men det är ju verkligen ett I-landsproblem:)

Fantastisk frukost. Mysigt badrum med stort badkar och lyxiga hygienprodukter. Täcke och kuddar precis lagom fluffiga. Supertrevlig personal.

Bodde här Oktober 2017

• Recenserades: 16 oktober 2017

7,5
    Jag bokar alltid Grand när jag åker till Stockholm och har...
    • Inlämnad på mobil

Jag bokar alltid Grand när jag åker till Stockholm och har varigt nöjd med det . Denna gången fick vi ett mycket tråkig rum med läckande kranar i badrum och mat lukt i ventilationen. Är inte alls nöjd denna gång . Det känns som att man får sämre och sämre rum desto oftare man besöker Grand ...

Bodde här Oktober 2017

• Recenserades: 4 september 2017

Firande med min älskade man
    • Inlämnad på mobil

Att det var lite tid för spat. Hade bokat middagsbord redan 18.30. Nästa gång blir det senare.

Rummet var fint. Sköna sängar. Verandans lunch o frukost var perfekta.

Bodde här September 2017

• Recenserades: 5 augusti 2017

Fantastiskt som alltid på Grand.
    • Inlämnad på mobil

Att dom gjorde "reklam" för Pride paraden som ett "jippo" man kunde hänga i baren för att få en glimt av, som turist. Jag tycker dom kunde presenterat Priden med lite mer värdighet.

Fantastiskt som alltid på Grand.

Bodde här Augusti 2017

• Recenserades: 13 juli 2017

En helt fantastisk upplevelse, vad det gäller mottagande...
    • Inlämnad på mobil

Det finns absolut inget att klaga på.

En helt fantastisk upplevelse, vad det gäller mottagande service man var kung för en dag. Jag glömde en sak frukosten vilken enorm bra frukost.

Bodde här Juli 2017

• Recenserades: 13 juni 2019

Personalen var mkt proffsig

Personalen var mkt proffsig

• Recenserades: 10 juni 2019

Ett bra och untmäkt hotell med sin gpda service.
    • Vistelsen var 2 nätter

Frukosten är mycket bra och god. Härligt att sitta på verandan med den härliga utsikten.

• Recenserades: 7 juni 2019

Jättetrevligt!
    • Vistelsen var 1 natt

Jättegod frukost men det hade kunnat vara lite mer frukt

• Recenserades: 7 juni 2019

Grand Hotel i Stockholm som levde upp till mina höga förväntningar samt gav guldkant på tillvaron.
    • Inlämnad på mobil

Att jag hörde tv ljudet på toaletten.

Kuddarna och duntäcket var det bästa jag använt.Duntäcket var lagom varmt och kuddarna kändes bekväma.

• Recenserades: 6 juni 2019

7,5
    Allt var fantastiskt med servicen, miljön, spat, maten
    • Dubbelrum Superior med utsikt över vattnet
    • Inlämnad på mobil

Elegant servering och hög service

• Recenserades: 30 maj 2019

Har ej textTV!

Har ej textTV!

• Recenserades: 28 maj 2019

Fantastisk frukost.

Fantastisk frukost.

Mer än nöjd

INGET !

Jag saknade ingenting allt var till största belåtenhet, bästa personal jag har upplevt

kunde vart bättre
    • Vistelsen var 2 nätter

helt ok hotell....men trodde frukosten skulle vara bättre...=(

Super trevliga personal och underbart fint hotel

Super trevliga personal och underbart fint hotel

9,2
    Läget är perfekt, bra service,
    • 2 rum
    • Inlämnad på mobil

Ibland är svårt att få bord i restaurangen.

Läget är perfekt, bra service, Stora fina luftiga rum med högt i taket. God frukost .

• Recenserades: 9 maj 2019

Härlig vistelse!
    • Inlämnad på mobil

Vi firade min mors 75-årsdag och en uppgradering av rum gjorde att det blev en guldkantad sådan!

• Recenserades: 6 maj 2019

Älskar helheten och servicen!
    • Vistelsen var 2 nätter

Älskar helheten och servicen!

• Recenserades: 3 maj 2019

Klassigt

Klassigt

• Recenserades: 29 april 2019

Härlig upplevelse och mycket god service glöm ej att besöka hotellets SPA
    • 2 rum

Fin och personlig service

• Recenserades: 23 april 2019

7,9
    Ta med badkläder, för deras spa vill du inte missa.
    • Inlämnad på mobil

Souvernirshopen var väldigt spretig i kvalitet.

Jordgubbarna till frukosten. Ert spa var underbart

• Recenserades: 18 april 2019

Födelsedagsfirande med lyxkänsla
    • Inlämnad på mobil

Allt höll mycket hög standard.

• Recenserades: 15 april 2019

9,2
    Lyxig och vacker upplevelse.
    • Inlämnad på mobil

Fantastisk frukost. Trevlig och kunnig personal. Utmärkt spadel.

• Recenserades: 14 april 2019

🤗
    • Inlämnad på mobil

Kände den personliga närvaron hela tiden!

• Recenserades: 12 april 2019

9,0
    Bra, lugnt skönt
    • Inlämnad på mobil

Något att lägga resväska2 på ..

Rena fräscha rum. Tyst samt bra luft

• Recenserades: 12 april 2019

Ingen Städning

Ingen Städning

• Recenserades: 4 april 2019

Perfekt
    • Inlämnad på mobil

Helheten var det som jag uppskattade. Allt var positivt Särskilt vill jag betona personalens sätt att bemöta o vara

Visar 1 – 75

Vi matchar priset
Vi matchar priset
Låga priser • Inga bokningsavgifter • Hittat billigare? Vi återbetalar mellanskillnaden!

Gäster har även recenserat dessa boenden: